Προς το περιεχόμενο

Τρίξιμο στις χορδές κ θόρυβος


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παίδες καλησπέρα!

 

Παρήγγειλα την περασμένη βδομάδα αυτό:http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/Basses/Bass-sets/_SET_-JD-JB-Lefthand-BK-Black-Combo-Bag-Kabel-Gurt/art-BAS036

και το πακέτο έφτασε σήμερα :)

 

Αναφέρω ότι είμαι αρχάριος κ ίσως ρωτήσω λ@κ@μια.

Τρίζουν ολες οι χορδές σε όλα τα τάστα όπου κ αν πατήσω, αλλά μόλις πιέσω λίγο παραπάνω σταματάει το τρίξιμο. Μπορώ με κάποια ρύθμιση(action?) να το στρώσω έτσι ώστε να μην πιέζω τόσο?

 

Ένα άλλο θέμα είναι ότι ο ενισχυτής βγάζει ένα θόρυβο ο οποίος σταματάει όταν ακουμπάω με το χέρι τη γέφυρα ή τις χορδές αλλά κ όταν κλείνω τέρμα το tone.Καμιά ιδέα?

 

Υ.Γ:Μπορεί να μου πει κάποιος και πώς  ποστάρω λινκ για να ξέρω την επόμενη φορά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υ.Γ:Μπορεί να μου πει κάποιος και πώς  ποστάρω λινκ για να ξέρω την επόμενη φορά?

Καλησπέρα φίλε και καλωσόρισες στην παρέα μας!  :)

 

Για να ποστάρεις κάποιο link πατάς το εικονίδιο "Εισαγωγή Συνδέσμου" και στη συνέχεια κάνεις copy - paste το link ανάμεσα σε αυτά: [ url ] [ /url ]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι από εμένα καλώς όρισες!

Λοιπόν όσον αφορά το θέμα σου τώρα:

1. θόρυβος ενισχυτή. Αυτά έχουνε να κάνουνε με ένα σωρό πράγματα, από γειώσεις μέχρι τις άθλιες συνδέσεις τις ΔΕΗ. Είναι φυσιολογικά πράγματα και να μη σε ανησυχούν καθόλου, ειδικά από τι στιγμή που είναι σε home use και χωρίς σταθεροποιητές τάσεις κ άλλα παρελκόμενα.

 

2. Πριν σου πω οτιδήποτε περι τριξίματος, θα σου πω ένα και μόνο ένα πράγμα: ΜΗΝ πειράξεις το action  ;D

Δεν ξέρω αν είσαι αρχάριος στο μπάσο μόνο (με γνώσεις κιθάρας κλπ κλπ) ή αρχάριος γενικά, απλά θα σου πω ότι αν το τρίξιμο εξαφανίζεται μόλις βάλεις λίγο παραπάνω δύναμη, μάλλον φταίει το γεγονός ότι τα χέρια σου δεν είναι ακόμα αρκετά δυνατά και γυμνασμένα.