Προς το περιεχόμενο

Ο σαμπλεράς μέσα στο συγκρότημα


Clouseau

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα ήθελα να μάθω τι δυνατότητες έχει ένας σαμπλεράς (άχαρο ε; ) σε ένα ροκ συγκρότημα,τι ακριβώς κάνει,πως το κάνει,τι εξοπλισμό πρέπει να έχει και γενικώς οτι ξέρετε :D :D :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήσουν κατατοπιστικός αλλα δεν ήξερες οτι είμαι παντελώς άσχετος επι του θέματος και έχω αρκετές απορίες ακόμα. Τι εννοείς όταν λές μικρόφωνα για επί-τόπου-sampling; Ηχογραφεί έναν οποιονδήποτε ήχο με ένα mini disk πχ τον επεξεργάζεται και τον χώνει στο κομμάτι; Μα πόση ώρα μπορεί να συνοδεύει απλώς πετώντας ήχους; Δεν έχει τύχει πολλές φορές να δώ live γκρουπάκι με τέτοιο τύπο και δεν έχω κατανοήσει την δουλεία τους. Πώς μπορεί και συγχρονίζεται με τους υπόλοιπους μουσικούς, δεν μου φαίνεται και πολύ εύκολο αυτό. Δουλεύει με samples μόνο και όχι με soundfonts; Τι software και hardware χρησιμοποιούνε και τι δουλειά κανουνε ακριβώς; Και κάτι άσχετο,μην ανοίγω καινούριο θέμα τώρα. Έχω το cubase 5.1 r1. Όταν ηχογραφώ και οι εντάσεις της κονσόλας του cubase είναι ψηλά ακούγεται ένα ενοχλητικό feedback που δίνει την αίσθηση delay. Είχα ρωτήσει αλλά το μόνο που μου είπανε ήταν να χαμηλώσω τις εντάσεις ,το πως και γιατί άγνωστο. My apologies για τον καταιγισμό ερωτήσεων, thanx a lot :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thnx feather :D Μιας που ανέφερες radiohead μήπως ξέρεις τι χρησιμοποιεί ο μπασίστας τους στο video clip του idioteque? Αυτός εκτελεί τα χρέη σαμπλερά και στο βιντεάκι μπαινοβγάζει βύσματα απο μια μεγάλη φέτα που δεν έχω ιδέα τι είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι έχεις δίκιο μου είχε κολλήσει οτι αυτός ήταν ο μπασίστας επειδή παλιά σε ένα live έπαιζε με σπασμένη χορδή και απο μακριά φαινόταν σαν μπάσο,κολλήματα... :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πώς μπορεί και συγχρονίζεται με τους υπόλοιπους μουσικούς, δεν μου φαίνεται και πολύ εύκολο αυτό.