Προς το περιεχόμενο

Dr Z M12


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν θα διανύσω απόσταση.... απο το αυτοκίνητο στο studio/live.... απλά λόγω εγχείρησης στη μεση που έχω κάνει..... δεν θέλω να σηκώνω ( έστω και στιγμιαία) βάρη που ξεπερνουν max τα 20 kg.....

 

Για τον ToneKing παιδιά.... έχει κανείς άποψη? ( αν και ο Μ12 έχει ψιλοκλίσει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 77
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Ο Τone King ειναι στην ουσια ενας tweed deluxe....ο δευτερος αγαπημενος μου ενισχυτης στον κοσμο αυτη τη στιγμη , ο πρωτος ειναι ο 18w Marshall 1974X, (εχω και τους δυο)......εχει φοβερα καθαρα και ακουγεται υπεροχα με πεταλια αλλα μεχρι το "2" και ΜΟΝΟ με Fender Style μονους....(φυσικα στο "2" γκρεμιζει τοιχους αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια..)

 

σιγουρα ομως ΔΕΝ ειναι ευελικτος ενισχυτης...

 

παρε τον 1Χ12 Μ12 νομιζω οτι ειναι η καλυτερη επιλογη και η ΤΙΜΗ του ειναι ΠΟΛΥ λογικη για αυτο που ειναι .

 

Παραπληροφόρησις. Ο Νίκος ξέρει και λέει το αληθές.

 

σαφως, αλλωστε καταθετω εδω οτι οταν επαιξες με τον 1974Χ στο "2"....ΤΡΟΜΑΞΕΣ και χαμηλωσες αμεσως.... ;D ;D

 

εξω απο την πλακα τωρα ΟΝΤΩΣ οι εντασεις σε αυτου του τυπου τους ενισχυτες ειναι ΤΡΟΜΕΡΕΣ πανω απο το  3 (για σπιτι,προβαδικο ή live stage)  και ας εχουν "λιγα" βαττ....

αν τους βαλεις δε και ευαισθητα μεγαφωνα (τα δικα τους δεν ειναι ευαισθητα)  γινονται μεχρι και....ενοχλητικοι.....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο διάβαζα τις δύο σελίδες, τον ToneKing (imperial) είχα στο μυαλό μου. Απίστευτος ήχος.

 

Νίκο για μένα αυτό που λες, να μην παίρνεις τον combo στο προβάδικο είναι λίγο κάπως. Το θέμα είναι να έχεις παντού καλό ήχο και να μην ψάχνεσαι συνέχεια. Να έχεις τις ρυθμίσεις σου στον ενισχυτή, στα πετάλια και να ξέρεις τί κάνεις. Αν έχεις τόσο πρόβλημα με το κουβάλημα, πάρε την κεφαλή. Εντάξει, πραγματικά τώρα, σε πόσο άθλια καμπίνα θα τον συνδέεις??

 

@Superfunk Έχεις την ίδια άποψη για τον 2061x όπως και για τον 1974x?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Superfunk Έχεις την ίδια άποψη για τον 2061x όπως και για τον 1974x?

 

Ειναι πιο σφιχτος ενισχυτης λογω του ss rectifier αλλα και αυτος μου αρεσει πολυ,απλα αντιπαθω τα κεφαλια και τις ξεχωριστες καμπινες...πολυ κουβαλημα ρε παιδι μου και δεν εχουν και την ομορφια του combo....και κακα τα ψεμματα αν δεν σου αρεσει εμφανισιακα κατι...αργα ή γρηγορα θα το βαρεθεις....

 

Παντως ο 1974Χ μου αρεσει περισσοτερο,εχει αλλωστε τον καλυτερο ΚΑΘΑΡΟ telecaster ηχο που εχω ακουσει ποτε μου (κατι που μετα απο χρονια bf & sf Fender ενισχυτων στην κατοχη μου οντως με εξεπληξε... ;D) σαν να τον φτιαξανε ΕΙΔΙΚΑ για tele ρε παιδι μου ειναι αυτος ο ενισχυτης ... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, ήμουν σε αυτή τη φάση που λες με τις καμπίνες και τα κεφάλια αλλά πλέον συμφωνώ μαζί σου. Έχω προσγειωθεί!  ;D Ευχαριστώ για την απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τον 1Χ12 Combo δεν θα μπορω να τον πάρω στο προβάδικο.... έχω θέμα με τη μέση μου...

 

Οταν είναι να πάω για live.... ( δεν πάω και κάθε εβδομάδα μη φανταστείτε....) θα τα κουβαλήσω no problem.....

 

Το θέμα είναι το studio καθε Δευτέρα.... είναι όντος κρίμα να δώσω 1600 ευρώ μόνο για το σπίτι και 1 live κάθε τόσο

 

Θα πάρω μάλλον την κεφαλή.... και ίσως χτυπήσω καμιά καμπίνα από συμφωρουμίτη σε καλή τιμή......δεν με νοιάζει καθόλου η εμφάνιση.... μα καθόλου όμως.....

 

απλά από καμπίνες και ηχεία είμαι στόκος....

 

Green Back

Blue Back

Vintage 30

g12-80

Eminence....

 

εχω χάσει τη μπάλα... :-)

 

Open Back, Closed Back.... άστα να πάνε...

 

Ερώτηση 1:

Η 1Χ12 του φίλου μας του KOCH αξίζει τα 400 Ευρω?

 

http://www.thomann.de/gr/koch_amps_ts112s.htm

 

Ερώτηση 2:

 

Αυτα τα vintage 30 που τα βάζουν όλοι οι κατασκευαστες στις καμπίνες..... είναι της προκοπής?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρα ειναι και τα 60 βαττ τους ειναι οτι πρεπει για εναν 12αρι ενισχυτη που θα παιζει καθαρα,παρε την Orange ,εχει εξαιρετικη ποιοτητα κατασκευης & ομορφια  ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο διάβαζα τις δύο σελίδες, τον ToneKing (imperial) είχα στο μυαλό μου. Απίστευτος ήχος.

 

Και ο Tone King Imperial είναι μια επιλογή..... 13Kg !!!!! πιο ελαφρύς και απο τον Studiotone...

 

Αλλά ρε γαμώτο.... θα παίζει στο σπίτι αυτός.....? δύσκολα....

 

Θα θέλει attenuator.... +700 Euro :-)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλά ρε γαμώτο.... θα παίζει στο σπίτι αυτός.....? δύσκολα....

 

Θα θέλει attenuator.... +700 Euro :-)

 

σιγα μη θελει και πυρηνικο καταφυγιο.... ;D...

 

μια χαρα θα παιζει στο σπιτι,εχει και VOLUME ξερεις.... ;D

 

γιατι νομιζεις οτι ο Μ12 θα παιζει πιο....σιγα?

 

μη ξεχνας οτι ακομα και ο ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ των βαττ σου δινει ισα ισα 3 db παραπανω....αρα και στο ΦΟΥΛ να τους βαλεις (που δεν θα τους βαλεις ποτ φυσικα) ....ο imperial θα ειναι γυρω στα 1,9 db δυνατοτερος απο τον Μ12.....εχεσθην η φορας εις το αλωνιον δηλ.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά ίσως η καλλίτερη λύση είναι να πάρω τον combo όπως λέει και o SF που θα βγεί και πιο "οικονομικός"

 

1690 euro 1Χ12 combo - celestion Blue -- 22Kg

ή

1450 euro 1X10 combo - stock DR.Z ηχείο -- 17Kg!!!! ( το 1Χ10 combo μας χαλάει ????)

 

και απλά να βρω ένα studio με ένα καλό clean ενισχυτή ώστε να μην τον κουβαλάω στις πρόβες ( το 1Χ10 στα 17 Kg βέβαια κουβαλιέται....).

 

Kατά τη γνώμη μου είναι καθαρή ανοησία και πέταμα χρημάτων να αγοράσεις έναν ακριβό ενισχυτή τον οποίο να μην χρησιμοποιείς παντού. Επίσης, όπως αναφέρει το ωραίο λινκ του Νίκου, έχω επανειλημμένα διαπιστώσει πως οι αντιλήψεις για το τι είναι "δυνατό" και σε ποιες περιπτώσεις θα τα βγάλει πέρα είναι εντελώς διαφορετικές από άτομο σε άτομο και βεβαίως από μπάντα σε μπάντα. Και όσοι έχουν συνηθίσει να παίζουν σε πολυκατοικίες είναι επόμενο να έχουν πολύ συντηρητικες απόψεις για οτιδήποτε άνω των 15 βατ πάνω από το 2 του volume (και όχι, φυσικά δεν έχουν όλοι τις ίδιες απαιτήσεις ούτε για τα προβάδικα, ούτε για τα live). Επομένως δεν υπάρχει καμία "expert opinion" πάνω στο θέμα, και οποιεσδήποτε γενικεύσεις πρέπει πάντα να τις σκεφτόμαστε σύμφωνα με τις δικές μας ανάγκες κι όχι των άλλων. Η παράθεση από το λινκ:

 

I like clean with headroom but with that bit of cookin' warmth. I also use pedals.  If this thing can hang in a gig situation - that is, mic'd for the FOH (front of house) but enough stage volume to be heard over drums, etc. - then this would be a perfect amp for small to medium clubs, right?

 

As far as hanging with the rest of the band in a mic'd situation, it really depends on the band, type of music, gear, sound guy, etc. You know how it is... One man's quiet is another man's loud. I have found that some bands understand being mic'd up, and they keep their stage volumes at reasonable levels. Other bands crank their stage levels regardless of being mic'd or not. I've seen metal bands with low stage volume, and gospel bands splitting eardrums.  But realistically, we are just talking about 12 watts. It's gonna be close. I'm just not familiar enough with your situation to even come close to making an educated guess.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου