Προς το περιεχόμενο

Γιατι οταν ανοιγω το Wah "πριμαρει" τοσο ο ηχος;;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καποια wah ειναι πιο πριμα απο καποια αλλα,αλλα ΟΛΑ ΠΡΕΠΕΙ να πριμαρουν τον ηχο αλλιως δεν θα ακουστει η παραμορφωση που δινει το πεταλι.....

Του zak το wah η αληθεια ειναι οτι ειναι λιγο πιο πριμο απο τα αλλα και δη απο τα κανονικα dunlop.....

Αν η κιθαρα σου εχει μονους μαγνητες ισως θα ηθελες να το ξανασκεφτεις για την επιλογη του συγκεκριμενου wah μιας και το εχει σχεδιασει και παραμετροποιησει ο ιδιος ο wylde οπου το εχει φερει στα μετρα της καλυτερης συνεργασιας με humbucker μαγνητες..

Απο την αλλη καποιες ρυθμισεις στον ενισχυτη σου ισως να εκαναν διαφορά αλλα και παλι......χωρις ηχητικο κλιπ δεν θα ειναι κανενας 100% σιγουρος οτι σου δινει σωστη απαντηση.Μπορει να εχει κατι χαλασει,μπορει να μην το δουλευεις σωστα  ;) μπορει χιλια δυο. :)

 

Υ.Γ.Για να ανεβασεις κλιπ

Την ωρα που απαντας σε καποιο θρεντ κατω αριστερα εχει την επισυμανση "Πρόσθετες επιλογές...",πατα εκει και θα σου ανοιξει και τις υπολοιπες επιλογες.Θα πας εκει που λεει "Επισυναψη αρχειου"  :)

think2ice TM https://myspace.com/mood.of.joy.band

Terry rules the bass

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο ότι είδα σε ένα σχέδιο του Wylde wah, ο λεγόμενος "sweep cap" είναι διπλάσιας τιμής απο τον stock πυκνωτή στα Vox/CB wah, γεγονός που "μεταφέρει" το sweep range σε πιο μεσαίες περιοχές.

 

Απο την άλλη όμως, τα τρανζίστορ και γενικώς οι τροποποιήσεις που έχει το κύκλωμα σε σχέση πάντα με το κλασσικό, το κάνουν πολύ high gain και σε συνδυασμό με τα υλικά που χρησιμοποιεί, λογικό είναι να τσιρίζει...

 

Ιδίως αν παιχτεί με single coils.

 

...μήπως να έπαιρνες ενα κλασσικό wah να κάνεις τη δουλειά σου?

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καποια wah ειναι πιο πριμα απο καποια αλλα,αλλα ΟΛΑ ΠΡΕΠΕΙ να πριμαρουν τον ηχο αλλιως δεν θα ακουστει η παραμορφωση που δινει το πεταλι.....

Του zak το wah η αληθεια ειναι οτι ειναι λιγο πιο πριμο απο τα αλλα και δη απο τα κανονικα dunlop.....

Αν η κιθαρα σου εχει μονους μαγνητες ισως θα ηθελες να το ξανασκεφτεις για την επιλογη του συγκεκριμενου wah μιας και το εχει σχεδιασει και παραμετροποιησει ο ιδιος ο wylde οπου το εχει φερει στα μετρα της καλυτερης συνεργασιας με humbucker μαγνητες..

Απο την αλλη καποιες ρυθμισεις στον ενισχυτη σου ισως να εκαναν διαφορά αλλα και παλι......χωρις ηχητικο κλιπ δεν θα ειναι κανενας 100% σιγουρος οτι σου δινει σωστη απαντηση.Μπορει να εχει κατι χαλασει,μπορει να μην το δουλευεις σωστα  ;) μπορει χιλια δυο. :)

 

Με διπλους παιζω saymour Duncan JB και '59.

Στα σολο ακουγεται τρομερα!!! στα riff ειναι το θεμα....

 

Υ.Γ.Για να ανεβασεις κλιπ

Την ωρα που απαντας σε καποιο θρεντ κατω αριστερα εχει την επισυμανση "Πρόσθετες επιλογές...",πατα εκει και θα σου ανοιξει και τις υπολοιπες επιλογες.Θα πας εκει που λεει "Επισυναψη αρχειου"  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο ότι είδα σε ένα σχέδιο του Wylde wah, ο λεγόμενος "sweep cap" είναι διπλάσιας τιμής απο τον stock πυκνωτή στα Vox/CB wah, γεγονός που "μεταφέρει" το sweep range σε πιο μεσαίες περιοχές.

 

Απο την άλλη όμως, τα τρανζίστορ και γενικώς οι τροποποιήσεις που έχει το κύκλωμα σε σχέση πάντα με το κλασσικό, το κάνουν πολύ high gain και σε συνδυασμό με τα υλικά που χρησιμοποιεί, λογικό είναι να τσιρίζει...

 

Ιδίως αν παιχτεί με single coils.

 

...μήπως να έπαιρνες ενα κλασσικό wah να κάνεις τη δουλειά σου?

 

Μου αρεσει ο ηχος που βγαζει,αλλα οπως εξηγησα παραπανω στα riff ειναι πριμο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου αρεσει ο ηχος που βγαζει,αλλα οπως εξηγησα παραπανω στα riff ειναι πριμο...

 

Σου αρέσει σε σόλο και δεν σου αρέσει σε ρυθμικά ή κατάλαβα λάθος?

 

Αν μπορείς ανέβασε κατι για να ακούσουμε

Flying High Again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου αρεσει ο ηχος που βγαζει,αλλα οπως εξηγησα παραπανω στα riff ειναι πριμο...

Στα ριφ το wah παράγει έναν αρκετά παραμορφωμένο ως προς τις συχνότητες ήχο, και είναι λογικό να μη σου αρέσει, ιδίως αν παίζεις π.χ. metal και περιμένεις να ακούς τίγκα μπάσα στη ρυθμική.

 

Το wah σε αυτά τα είδη προσφέρεται κυρίως για layering (να προσθέτεις δηλαδή στρώσεις πάνω σε έναν πιο "ορθόδοξο" ρυθμικό ήχο) ή ίσως σε κάποιες περιπτώσεις για fixed wah settings, δηλαδή να βρεις μια θέση με πολύ τονισμένα μεσαία κάπου στη μέση της διαδρομής του πεταλιού (λίγο πιο πάνω-λίγο πιο κάτω ανάλογα με τα γούστα και τον εξοπλισμό σου). Εκεί αφήνεις το πετάλι σταθερό (δεν το κουνάς πάνω-κάτω) και αξιοποιείς τα τονισμένα μεσαιοπρίμα. Συνήθως αυτή τη χρήση στο hard rock και στα συναφή ιδιώματα την αξιοποιούν στα σόλο, βλ. Michael Schenker, Jimmy Page κλπ που φημίζονται για τον fixed wah ήχο τους στα lead.

 

Επίσης παίζει ρόλο η θέση του wah στην αλυσίδα. Αν θες το wah να παίζει πολύ έντονα, το βάζεις μετά τα γκαζοπέταλά σου. Τότε θα μοιάζει πιο πολύ με φίλτρο synth και θα παράγει και κάποια έντονα peaks. Ιδίως στην πιο πρίμα θέση ανεβάζει πολύ την ένταση. Αυτή είναι μια μάλλον πειραματική επιλογή.

 

Αν όμως θες λιγότερο αιχμηρό ήχο, πιο κομπρεσαρισμένο και με πιο ανεπαίσθητο wah εφέ, το βάζεις πριν από τα γκάζια σου. Αυτή είναι η κλασική θέση για τους περισσότερους παίχτες, αλλά επειδή γούστα είναι αυτά, πειραματίζεσαι και βλέπεις ακούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου αρέσει σε σόλο και δεν σου αρέσει σε ρυθμικά ή κατάλαβα λάθος?

 

Αν μπορείς ανέβασε κατι για να ακούσουμε

 

Θα ανεβασω συντομα βιντεο, γιατι ακομα δεν διαθετω καρτα μνημης...

στα σολο οντως ''κλαιει'' ωραια,στα ρυθμικα στις 3 μπασες χορδες ειναι πριμο και αναρωτιεμαι

αν ο Wylde το εχει μονιμα ενεργοποιημενο....θα μου πεις τι συγκρινεις τωρα....... ??? ??? ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα ριφ το wah παράγει έναν αρκετά παραμορφωμένο ως προς τις συχνότητες ήχο, και είναι λογικό να μη σου αρέσει, ιδίως αν παίζεις π.χ. metal και περιμένεις να ακούς τίγκα μπάσα στη ρυθμική.

 

Το wah σε αυτά τα είδη προσφέρεται κυρίως για layering (να προσθέτεις δηλαδή στρώσεις πάνω σε έναν πιο "ορθόδοξο" ρυθμικό ήχο) ή ίσως σε κάποιες περιπτώσεις για fixed wah settings, δηλαδή να βρεις μια θέση με πολύ τονισμένα μεσαία κάπου στη μέση της διαδρομής του πεταλιού (λίγο πιο πάνω-λίγο πιο κάτω ανάλογα με τα γούστα και τον εξοπλισμό σου). Εκεί αφήνεις το πετάλι σταθερό (δεν το κουνάς πάνω-κάτω) και αξιοποιείς τα τονισμένα μεσαιοπρίμα. Συνήθως αυτή τη χρήση στο hard rock και στα συναφή ιδιώματα την αξιοποιούν στα σόλο, βλ. Michael Schenker, Jimmy Page κλπ που φημίζονται για τον fixed wah ήχο τους στα lead.

 

Επίσης παίζει ρόλο η θέση του wah στην αλυσίδα. Αν θες το wah να παίζει πολύ έντονα, το βάζεις μετά τα γκαζοπέταλά σου. Τότε θα μοιάζει πιο πολύ με φίλτρο synth και θα παράγει και κάποια έντονα peaks. Ιδίως στην πιο πρίμα θέση ανεβάζει πολύ την ένταση. Αυτή είναι μια μάλλον πειραματική επιλογή.

 

Αν όμως θες λιγότερο αιχμηρό ήχο, πιο κομπρεσαρισμένο και με πιο ανεπαίσθητο wah εφέ, το βάζεις πριν από τα γκάζια σου. Αυτή είναι η κλασική θέση για τους περισσότερους παίχτες, αλλά επειδή γούστα είναι αυτά, πειραματίζεσαι και βλέπεις ακούς.

 

πραγματικα σε ευχαριστω με βοηθησε πολυ η συμβουλη σου!!!

οντως εχει διαφορα πριν τα γκαζοπεταλα!!! ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου