Προς το περιεχόμενο

Blackstar Ht-Series Αλλαγή λυχνίας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα Noizάδες! Θέλω να αλλάξω τις εργοστασιακές λάμπες από ένα HT-Dist και ένα HT-Dual που έχω, μήπως έχετε να μου προτείνετε καμία μάρκα; Παίζει κανα μαγαζί στην Αθήνα που να πουλάει λάμπες, για να μην μπλέκω με ebay κτλ;

 

Είμαι τελείως άσχετος στο θέμα της λάμπας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα Noizάδες! Θέλω να αλλάξω τις εργοστασιακές λάμπες από ένα HT-Dist και ένα HT-Dual που έχω, μήπως έχετε να μου προτείνετε καμία μάρκα; Παίζει κανα μαγαζί στην Αθήνα που να πουλάει λάμπες, για να μην μπλέκω με ebay κτλ;

 

Είμαι τελείως άσχετος στο θέμα της λάμπας...

Μήπως να μας έλεγες και τον λόγο που θέλεις να τις αλλάξεις???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω την εντυπωση πώς τον τελευταιο καιρό χρειάζεται να ανεβασω το volume για να ακουγονται στην ιδια ενταση με παλιοτερα. Επίσης, διάβασα καπου πως αναλογα με τη λαμπα που θα χρησιμποιησεις στα πεταλια αυτα ( παντα για 12ax7 μιλωντας) πετυχαινεις καλυτερο ελεγχο στο eq ή περισσότερο- λιγότερο gain, και θα ηθελα να μαθω οτισηποτε πληροφορια θα μου ηταν χρησιμη.

 

Υπαρχει καποιο μαγαζι στην Αθηνα που να πουλαει λυχνιες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρε απο το τόμαν ή απο το ebay οποιαδήποτε ax7 σου "αρέσει". Καλη τύχη και υπομονή!

Οι διαφορές που λογικά θα δεις είναι απο μια τρυπα στο νερό έως τίποτα, εκτός αν η λάμπα έχει πρόβλημα-καήκε (δύσκολο να πρόλαβες να τη λειτουργήσεις για περίπου 30.000 ώρες που αντέχουν) αλλά στη περίπτωση αυτή το μηχάνημα μαλλον δεν θα έπαιζε.

www.thedamnationproject.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...