Προς το περιεχόμενο

Βασίλης Τσόνογλου-Δείγμα από Live.


pipityri

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Ο Βασίλης Τσόνογλου αφηγείται. Παίζουν οι

 

Γιάννης Λελούδας-drums

Μιχάλης Σουλάκης-κοντραμπάσο

Σπύρος Τυρέας-κιθάρα

 

Από live στην Αίτνα το περασμένο καλοκαίρι, ηχογράφηση εξωτερική με το Zoom του

Haris από τον ίδιο τον Haris.

 

Και αυτή τη φορά οι γνώμες σας ευπρόσδεκτες.

Myga.mp3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Μάλιστα... μάλιστα...

 

Λοιπόν εμένα μου άρεσε. Κατά κύριο λόγο η ατμόσφαιρα που δημιουργεί η αφήγηση σε συνδυασμό με την (χαοτική) μουσική.

 

Σε βάζει στο trip- ας πούμε να φανταστείς την εικόνα του τύπου να κυνηγά την μύγα και να ακούς τα μπάπα μπούπα από τα πράγματα που βαράει με την εφημερίδα.

 

Σίγουρα είναι ένα ιδιαίτερο άκουσμα- δεν ξέρω αν θα μπορούσα να το παρακολουθήσω για μεγάλη διάρκεια, αλλά με τον τρόπο του έχει ενδιαφέρον.

 

 

ΥΓ: Ευτυχώς το ηχογράφησε και δεν το βιντεοσκόπησε  ;)  ;D 

 

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και το εγχείρημα είναι εξαιρετικά προκλητικό απο καλλιτεχνικής απόψεως θεωρώ πως το αποτέλεσμα είναι λιγο θολό. Αυτό συμβαίνει γιατι ο Τσονογλου εχει μια περίεργη και αρκετά νευρική και random ερμηνεία στην αφήγησή του, κάτι που δεν αφήνει ανεπηρέαστους τους μουσικούς που κρέμονται από τα χείλη του για να αλληλεπιδράσουν.

 

Αντιλαμβάνομαι την πρόθεση του αφηγητή να κάνει το αποτέλεσμα πιο «υποκριτικό» και την συμμερίζομαι, αλλά θεωρώ πως αυτό πρέπει να γίνει με πολύ προσεκτικό σχεδιασμό. Ενδεχομένως και σημειογραφία εκφραστικών εργαλείων (δυναμικές-παύσεις κλπ) πάνω στο κείμενο ώστε οι μουσικοί να έχουν ένα μια κατεύθυνση, και να αυτοσχεδιάσουν με λιγότερη νευρικότητα.

 

Επίσης ίσως να ήταν ενδιαφέρον να ακούγαμε την αφήγηση μαζί με χρήση προσεκτική χρηση κάποιων hall effects .

 

 

Λέω τώρα... γιατι δεν ξερω πως λειτουργήσατε.

 

Μπράβο παντως, ενδιαφέρον και διαφορετικό.

Beauty is in the ear of the beholder.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γράφω εδώ, έχοντας βιώσει κάποτες, στο μακρυνό παρελθόν, σαν μέσα σ' όνειρο θαρρώ κι εγώ ανάλογες στιγμές με τον OP. :-*

"Φιλολογικές απόπειρες αυτοσχεδιασμού" εντελώς ελεύθερου μεν, αλλά με την "αυστηρή προϋπόθεση" της άμεσης, χωρίς φραγμούς επικοινωνίας-διάδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων.

 

Εμπειρία ζωής θα έλεγα.

 

Μόνη ένστασή μου και πάλι, η έλλειψη (αν είναι έτσι γιατί δεν γνωρίζω αν το κείμενο είχε γραφτεί από πριν) της αμφίδρομης σχέσης και επηρροής μεταξύ λόγου και ήχου.

 

Το θέμα είναι να επηρεάζεται το περιεχόμενο του λόγου από τον ήχο, με τον ίδιο τρόπο που τον "γεννά".

 

Πολύ καλό πάντως, μου άρεσε πολύ.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ηχογράφηση εξωτερική με το Zoom του Haris από τον ίδιο τον Haris.

Δράττομαι τη ευκαιρίας να ενημερώσω τον ΟΡ ότι σε αυτό το φόρουμ, ο συνδυασμός των λέξεων "Haris" και "Zoom" προκαλεί αντιδράσεις, άλλοτε έντονες και άλλοτε πιο ήπιες, όπως αυτή του αγαπητού ογκόλιθου πιο πάνω. Ειλικρινά, δεν έχω ιδέα γιατί συμβαίνει αυτό! ;D

 

Συμφωνώ εν μέρει με τον Στράτο και τον Αργύρη, και λέω 'εν μέρει' γιατί ήμουν εκεί και ξέρω ότι το κομμάτι λειτούργησε, ίσως και χάρη στη βοήθεια του οπτικού μέρους.

 

Πάντως, νομίζω ότι αυτό που κατ' ουσίαν λένε οι συνάδελφοι, είναι ότι χρειάζεστε περισσότερες πρόβες και κυρίως ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ LIVE! (φωνάζω μήπως με ακούσει κι ο άλλος... :)).

 

 

Και για τον Τέρυ, που για άλλη μια φορά με πλήγωσε (:-*), αυτό το έχω βιντεοσκοπήσει:

 

     

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Κύριοι,

 

Ευχαριστώ που μπήκατε στον κόπο να ακούσετε και να σχολιάσετε.

 

Τέρυ,χαίρομαι που σου άρεσε, το ζητούμενο ήταν αυτό που περιγράφεις. Αντιλαμβάνομαι οτι όπως λες, δεν είναι για πολύ.Ήταν ένα κομμάτι σε ένα set με κανονικά, λέμε τώρα, τραγούδια.Σε κάπως γενικές γραμμές. ;D

 

Στράτο, Αργύρη...ο σκοπός της μπάντας ήταν να αυτοσχεδιάσει ένα ηχητικό περιβάλλον γύρω από το κείμενο, με όσο το δυνατόν λιγότερη κουβέντα για το τι θα γίνει. Στον Θρήνο, ας πούμε, που ανέβασε ο Haris με το Zoom του  ;D υπήρχαν μαρκαρισμένες παύσεις, κάποια μοτίβα, είχαν γίνει πρόβες κλπ. Στη Μύγα, η μπάντα ήθελε να το ρίξει λίγο έξω...κυρολεκτικά μάλλον... ;D

Τώρα, αυτό σίγουρα έχει τα ρίσκα του, πόσο μάλλον όταν ο αφηγητής/τραγουδιστής δεν έχει εμπειρία σε κάτι ανάλογο. Πιστεύω πως ο Βασίλης έκανε μεγάλη υπέρβαση και πως γενικά στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων.

 

Haris...περισσότερες πρόβες...μην του βάζεις ιδέες, σε παρακαλώ. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να το ακούσω στη δουλεια, αλλα αυτο που εβαλε ο Χάρης ειναι εκεινο με το εγχειριδιο ψυχολογικής προετοιμασίας μελλοθανάτων, που ειχατε παίξει στη στοά τότε που το καφέ ήταν τίγκα στον κόσμο και μια αράδα χορευτές που περιμεναν στωικα να ξεκινήσουν απ'έξω? Ηταν επική στιγμή και jazz!!!  :o  ;D

 

 

Beauty is in the ear of the beholder.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

Και για τον Τέρυ, που για άλλη μια φορά με πλήγωσε (:-*), αυτό το έχω βιντεοσκοπήσει:

     

 

Άθλιε τύπε... τέτοιος είσαι  :-*

Εδώ βλέπω υπερπαραγωγή, σέπιες, μοντάζ, κοντινά, μακρινά πλάνα, σκηνοθεσίες κλπ...

 

Αλλού το... μανιετόφωνο στο τριπόδι και «ωχ συγνώμη ρε παιδιά, τελείωσαν οι μπαταρίες»  ;D

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου