Προς το περιεχόμενο

Διαχωρισμός σήματος


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα και καλή χρονιά(θα το διαβάσει το θέμα κάποιος ένα βράδυ του Ιουνίου και θα ψάχνεται).

Αφού χρησιμοποίησα αρκετούς διαφορετικούς τρόπους ηχογράφησης, αυτό που μου έβγαζε το καλύτερο αποτέλεσμα ήταν να δίνω το σήμα της (ηλεκτρικής)κιθάρας σκέτο και στη συνέχεια να δοκιμάζω ποιο preset του guitar rig έχει τον πιο κατάλληλο/καλό ήχο για το τελικό μου αποτέλεσμα.

Το θέμα είναι ότι όσο και να παίξω με τις ρυθμίσεις πάντα θα υπάρχει καθυστέρηση στο σήμα(latency) μη αποδεκτή απ' τ' αυτιά μου.

Έτσι, κατέληξα να ακούω ένα κανονικό track(μπάσο-ντραμς) κι εγώ αντί να γράφω με παραμορφωμένο ωραίο high-gain ήχο, ακουώ το σήμα της κιθάρας σκέτο!!!

 

Στο διά ταύτα. Θέλω να δίνω στην κάρτα ήχου το σκέτο σήμα της κιθάρας, αλλά ταυτόχρονα να στέλνω το ΙΔΙΟ σήμα και στον ενισχυτή μου(o ενισχυτής μου θα είναι μόνο για τα αυτιά μου). Έτσι θα ακουω και ήχο όπως πρέπει και θα ηχογραφώ το σκέτο σήμα όπως(επίσης) πρέπει.

 

Στο forum, δε βρήκα ούτε ένα θέμα με "διαχωρισμό σήματος". Γενικά, στο internet, βρήκα ότι υπάρχουν συσκευές ABY που το κάνουν αυτό(κάποιες απ' τις οποίες, αρκετά ακριβές), αλλά θα ήμουν τρισευτυχισμένος αν έβρισκα τρόπο να το κάνει η κάρτα ήχου.

 

Υπάρχει περίπτωση η κάρτα ήχου να μπορεί να δώσει στην έξοδο το ΙΔΙΟ σήμα που της δίνει το όργανο(ανεξαρτήτως των υπόλοιπων λειτουργιών της);;;

 

Εγώ έχω την Scarlett 2i4 της Focusrite. Έχει 2 balanced εξόδους(jack) και 4 unbalanced(rca)!

 

ΥΓ: Όσο ψάχνω τις τελευταίες μέρες για όλες τις έννοιες και τις συνδεσμολογίες έχω ανάκατες στο μυαλό μυο τις έννοιες: ABY, reamp, balanced-unbalanced, rca, DI και πολλά ακόμα. Οπότε  με το μαλακό οι απαντήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα φιλε μου, μπορεις να το κανεις με 2 απλους τροπους (ειμαι και εγω κατοχος της συγκεκριμενης καρτας).

 

1ον.η καρτα σου εχει την δυνατοτητα να μιξαρει το dry σημα σου μ'αυτο του Daw σου .Ειναι του κουμπακι που αναγραφει Input-playback. αυτο ομως αν λειτουργεις μεσα απο plugins συνεπαγεται οτι δεν θα ακους τον ηχο απο guitar rig κλπ.

2ον με ενα απλο (εγω αυτο κανω) di-box μπορεις να κανεις αυτο που λες. Να εχεις τον ενιχυτη σαν Monitor αλλα ο ηχος που θα περναει μεσα στο daw σου θα ειναι αυτος του ενισχυτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...ΔΕ θέλω να περνάει σήμα του ενισχυτή στην κάρτα ήχου.

 

Θέλω το ξερο σήμα της κιθάρας να περνάει στο ενισχυτή.

Το ίδιο επίσης σήμα να περνάει στην κάρτα ήχου.

 

Νομίζω υπάρχουν δύο λύσεις που κοστίζουν:

1) ΑΒΥ "κουτί" που θα μου κάνει το σήμα της κιθάρας split και θα το στέλνω σε δύο "ενισχυτές", μόνο που το ένα(Α) θα πάει στον ενισχυτή και το άλλο(Β) θα πάει στην κάρτα ήχου.

 

2) Απ' όσο μπορώ να καταλάβω(καθώς όσο περιμένω απαντήσεις διαβάζω διάφορα στο internet παράλληλα) και με DI, όπου τη μία έξοδο που δίνει θα δώσω στον ενισχυτή μου και την άλλη(που είναι line level και προορίζεται για κονσόλα, απ' όσο ξέρω) θα τη δώσω στην κάρτα ήχου.

 

και οι δύο κοστίζουν από 30€(φθηνό; DI) έως 200€.. όπου γενικά νιώθω ότι θα τη γλιτώσω δίνοντας κανά 100άρικο(γενικά δεν προτιμώ φτηνιάρικα)

 

Ψάχνω την τρίτη λύση ΜΗΠΩΣ τη δίνει η κάρτα ήχου μου. ΑΝ δηλαδή μπορεί να δώσει στην έξοδο το unbalanced σήμα της κιθάρα μου.

Υπάρχει τέτοια περίπτωση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εχεις ηδη καποιο πεταλακι με δυο εξοδους ή καποιο stereo πεταλι ,π.χ.chorus,delay μπορεις να χρησιμοποιησεις και αυτο

 

δεν υπαρχει απολυτως κανενας λογος να δωσεις μια περιουσια για ενα απλο παθητικο ABY BOX

 

http://www.thomann.de/gb/lead_foot_aby.htm

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία.

 

1) Έχω το g-major της TC. Μπορώ να δώσω το σήμα της κιθάρας και να μου δώσει 2 στην έξοδο(θα απενεργοποιήσω τα πάντα στο g-major επομένως θα πετύχω αυτό που θέλω). Είναι σίγουρο ότι τα δύο σήματα που θα πάρω θα είναι ίδια με αυτά που έδωσα;

 

2) Το ABY που μου έδειξες, είναι σε καλή τιμή. Πέρα απ' το κουτί, τα switches κλπ ο διαχωριστής σήματος είναι ένα απλό κύκλωμα; Θα δίνει ακριβώς το ίδιο σήμα που του δίνεις σε 2 εξόδους έτσι απλά; Δε θέλει κάποια ενισχυτική διάταξη ή κάτι άλλο;

 

3) Πόση διαφορά στην ποιότητα των εξόδων έχει αυτό:

http://www.thomann.de/gr/tonebone_aby.htm

 

από αυτό: http://www.thomann.de/gr/tonebone_aby.htm

 

;;;

 

Θεωρώντας πάντα ότι εγώ θέλω ένα απλό(λαϊκό) signal splitter.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Έχω το g-major της TC. Μπορώ να δώσω το σήμα της κιθάρας και να μου δώσει 2 στην έξοδο(θα απενεργοποιήσω τα πάντα στο g-major επομένως θα πετύχω αυτό που θέλω). Είναι σίγουρο ότι τα δύο σήματα που θα πάρω θα είναι ίδια με αυτά που έδωσα;

 

Το ιδιο σημα θα βγαζει και η μια και η αλλη εξοδος του G-major

 

2) Το ABY που μου έδειξες, είναι σε καλή τιμή. Πέρα απ' το κουτί, τα switches κλπ ο διαχωριστής σήματος είναι ένα απλό κύκλωμα; Θα δίνει ακριβώς το ίδιο σήμα που του δίνεις σε 2 εξόδους έτσι απλά; Δε θέλει κάποια ενισχυτική διάταξη ή κάτι άλλο;

 

ο συγκεκριμενος ειναι Passive αρα δεν ειναι καν...κυκλωμα ενα splitter ειναι που χωριζει το σημα στα δυο χωρις να το ενισχυει,αν δεν εχεις προβλήματα με ground loops ,θορυβο κτλ ειναι οτι πρεπει

 

 

3) Πόση διαφορά στην ποιότητα των εξόδων έχει αυτό:

 

γραφει στη περιγραφη τι ακριβως κανει,δεν ειναι passive αλλα active που σημαινει οτι ενισχυει με buffering το σημα ,οπως ακριβως κανει και το G-Major (ή καποιο πεταλακι BOSS )

 

στη θεση σου απλα θα χρησιμοποιουσα το G Major ή ακομα καλυτερα θα σεταριζα σωστα την καρτα ηχου και το Pc μου ωστε να μην εχω latency (δεν υπαρχει καποιος λογος εν ετη 2014 να εχεις latency) 

 

 

 

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα και καλή χρονιά να έχουμε όλοι με ευτυχία και λιγότερη μιζέρια....

Λοιπόν φίλε μου μία καλή λύση από την στιγμή που είδα πως η κάρτα σου δίνει phantom (και όπως σου πρότειναν και άλλοι παραπάνω), είναι αυτό εδώ : http://www.omikronelectronics.gr/page/default.asp?id=350&la=1&ctID=300&mnfID=9&b=c&prID=722 .

Υπάρχουν και φθηνότερα στην αγορά, αλλά πίστεψε με το D.I. αυτό κάνει τρελή δουλειά στα έγχορδα. Αριστερά κουμπώνεις το όργανο και δεξιά δίνεις στον ενισχυτή σου, με τον ίδιο τρόπο "παίρνουμε" το μπάσο στα live, στις ηλεκτρικές προτιμάμε sm 57 στον ενισχυτή της κιθάρας. Btw είμαι ΡΑτζης, με τα home recordings δεν το έχω και τόσο, αλλά ελπίζω να σε βοήθησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Όπως επεσήμανε και ο SF, αφού έχεις το G-major, η πλέον φυσιολογική λύση γι' αυτό που θέλεις να κάνεις είναι να συνδέσεις την κιθάρα στο G-major και να πάρεις τη μία έξοδο στην κάρτα και την άλλη στον ενισχυτή. (Εννοείται ότι το g-major θα πρέπει να είναι σε λειτουργία - έστω και με απενεργοποιημένα τα εφέ  ;D )

Σε σχέση με το ερώτημα "αν είναι ίδιος ο ήχος", ναι πρακτικά θα είναι ίδιος ο ήχος. (Μπορείς να συγκρίνεις τον ήχο όταν έχεις απενεργοποιημένα όλα τα εφέ με τον ήχο που έχεις όταν παίζεις "καρφί" στον ενισχυτή. Δεν νομίζω η όποια διαφορά να είναι θέμα που θα σε απασχολήσει).

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ όλους και για το ενδιαφέρον σας και για το χρόνο σας.

 

Απ' όσο βλέπω, παίζει και διαχωρισμός σήματος με tuner (π.χ. αυτό: http://www.thomann.de/gr/digitech_hardwire_hw_ht2chromatic_tuner.htm)

όπου εδώ(

), δείχνει ότι λειτουργεί κι ως splitter(αυτό το αναφέρω σε περίπτωση που κάποιος διαβάσει το post στο μέλλον)

 

Θα ζυγίσω τις λύσεις και θα πράξω αναλόγως.

 

ΥΓ: Σιγά μην το έβαζα σε σβηστό g-major ρε Harilatrε! Είμαι λίγο newbie.. αλλά είπαμε...

ΥΓ2: Όταν λέω για διαφορά μιλάω φυσικά για αισθητή διαφορά. Απώλεια συχνοτήτων, αισθητή πτώση έντασης ή κάποια μετατροπή που δε γνωρίζω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μενα η πιο απλη και φτηνη λυση ειναι να παρεις ενα απλο DI με 15/20€ ας ειναι και παθητικο, δεν σε ενδιαφερει ετσι και αλλιως… θα κουμπωσεις την κιθαρα στο DI, απο το DI με XLR στην scarlet και απο το link out στον ενισχυτη/πεταλια/πεταλιερες η οτι αλλο εφε εχεις. Ετσι θα ακους το σημα απο τον ενισχυτη αλλα θα γραφεις την κιθαρα καρφι με την μια στον υπολογιστη για το guitar rig σου.

 

Απο την αλλη δε, η scarlet ειναι αρκετα καλη καρτα και με ενα σχετικα αξιολογο υπολογιστη το latency μπορει να φτασει τοσο χαμηλα οσο θα ηταν η καθυστερηση αν στεκοσουν στα 10 μετρα απο τον ενισχυτη σου. Επισεις υπαρχουν ενα καρο καλιτεχνες (κυριως στο εξωτερικο) που το χρησημοποιουν στα live τους στελνοντας με την μια στο PA και ακουνε η με in-ear η απο monitor.

 

Δοκιμασε μηπως χαμηλωσεις το buffer σου στο driver και φτασει το latency σε μια πιο αξιολογη τιμη. Ακομα και για το πιο εκπαιδευμενο αυτι μια τιμη κοντα στα 10ms ειναι μια χαρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου