Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με αγορά Dell laptop


Alter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

δεν ξερω ειναι στο e-shop το μηχανημα, και μου ειπαν οτι δεν ειναι δικη τους δουλεια να το ψαξουν αυτο, αλλα πρεπει να το παρω ετσι και να το κοιταξω εγω..  ;D

o.k.  ;D

 

.. τι να σου πω, να βαλουμε στοιχημα οτι με οτιδηποτε λειτουργικο το ιδιο θα ειναι?   ;D  η dell παντως μου ειπε οτι δεν εχει συμβει ποτε κατι τετοια, μονο μηχανικα ειναι τα θεματα τετοιας φυσης

Αυτό μου φαίνεται περίεργο. Είναι όντως πρόβλημα driver (software) ή spacebar (hardware) ?

Προσωπικά θα έλεγα πως είναι πρόβλημα hardware αλλά αφού το λένε μήπως.... δεν ξέρω δεν μου έχει τύχει, δεν γνωρίζω αν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα "ειδικά" με linux.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 37
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

ειχα αγορασει απο το eshop ενα Nokia -X3...απο την αρχη που το αγορασα ηταν προβληματικο...δεν δουλεψε ποτε του το μπλουτουθ κ επισης δεν λειτουργουσε η θυρα υποδοχης για να τον συνδεεις με Pc....οταν πηγα να το αλλαξω,δεν το δεχθηκανε ποτε πισω...αναγκαστηκα να το παω στο Νοkia club κ με την αποδειξη απο το eshop να χρησιμοποιησω την διετη τοτε εγγυηση και να φτιαξω την θυρα για να μπορω να περναω καμμια φωτο τουλαχιστον...το μπλουτουθ δεν μπορεσανε να το φτιαξουμε ουτε στην Nokia club...ακομη κ σημερα που το εχω ετσι ειναι.... :P :P

εκ των υστερων εμαθα το κολπο για το eshop...εαν καποιος διαπιστωσει οτι το προΐον που αγορασε ειναι προβληματικο,το γυρναει στο eshop με την δικαιολογια οτι μετανοιωσε/δεν του κανει/δεν το θελει ή οτιδηποτε αλλο...μονο ετσι πετυχαινεις να επιστρεψεις προΐον σ στους συγκεκριμενους,,,,αρκει να μην πεις οτι ειναι προβληματικο ή εχει εργοστασιακη ζημια....την πληροφορια την εμαθα εκ των εσω απο γνωστο μου που εργαστηκε για καποια χρονια σε αυτους (κ αναγκαστηκε να φυγει γιατι ηταν/ειναι κακοπληρωτες....)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

μενει λοιπον να δουμε και πως αντιδρουν στις μυνησεις..

Μάλιστα, αυτό όσον αφορά το νομικό της υπόθεσης.

Στο τεχνολογικό της υπόθεσης, τελικά έχει πρόβλημα ή όχι το spacebar της Dell όταν δουλεύει με Linux ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

μενει λοιπον να δουμε και πως αντιδρουν στις μυνησεις..

τελικα alter εβγαλες ακρη με eshop?

αμα θελεις πες μας για την ιστορια κ μονο.... :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mόλις πριν λίγες μέρες αγόρασα καινούργιο λάπτοπ από το συγκεκριμένο κατάστημα επειδή το παλιό έχει προβλήματα στο πληκτρολόγιο. Το πήρα με εγκατεστημένα τα 8.1 αλλά... στα πολωνικά - αν δεν απατώμαι - οπότε με το παλιό έπρεπε να κάνω τη μετάφραση και να γράφω στο καινούργιο ότι καταλαβαίνω. Πάλι καλά εγώ είχα 2ο, γνωρίζω και κάπως να πσάχνω στο διαδίκτυο, ζορίστηκα αλλά βολεύτηκα, κάποιος άλλος που δε θα έχει τι κάνει;

 

Ένας από τους κύριους λόγους που διάλεξα e-shop είναι η εγγύηση, σε φίλο μου όταν χάλασε η κάρτα γραφικών, δε μπορούσε να επιδιορθωθεί και το μοντέλο είχε αποσυρθεί, του δώσανε άλλο αντίστοιχης αξίας 1,5 χρόνο από τότε που το πήρε. Αν τα είχα διαβάσει αυτά πριν την αγορά θα ρωτούσα και θα το έπσαχνα πολύ περισσότερο.

 

 

Να προσθέσω πως πλέον έχω και πρόβλημα με την focusrite 2i4, αναβοσβήνει κάθε δευτερόλεπτο και δε την αναγνωρίζει, άσχετο μεν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

:) Δεν ειχα γραψει τι εγινε. Τελικα ειχα παει στον συνηγορο του καταναλωτη, εστειλαν αναφορα και το eshop μου απαντησε οτι φταινε κατα τη γνωμη τους τα windows για το προβλημα του πληκτρολογιου. Μετα απο λιγο καιρο χαλασε και η οθονη οποτε αγορασα την εγγηυση της DELL (γυρω στα 90 ευρω αποτι θυμαμαι ηταν για εναν χρονο), και ετσι ηρθαν και μου αλλαξανε πληκτρολογια motherboard και οθονη. Οποτε αυτα, για ακομα μια φορα ειδα την ελληνικη νοοτροπια επιχειρηματια (μιλαω για το eshop). Γλιτωνουμε 50 ευρω και χανουμε εναν πελατη για παντα 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:) Δεν ειχα γραψει τι εγινε. Τελικα ειχα παει στον συνηγορο του καταναλωτη, εστειλαν αναφορα και το eshop μου απαντησε οτι φταινε κατα τη γνωμη τους τα windows για το προβλημα του πληκτρολογιου. Μετα απο λιγο καιρο χαλασε και η οθονη οποτε αγορασα την εγγηυση της DELL (γυρω στα 90 ευρω αποτι θυμαμαι ηταν για εναν χρονο), και ετσι ηρθαν και μου αλλαξανε πληκτρολογια motherboard και οθονη. Οποτε αυτα, για ακομα μια φορα ειδα την ελληνικη νοοτροπια επιχειρηματια (μιλαω για το eshop). Γλιτωνουμε 50 ευρω και χανουμε εναν πελατη για παντα 8)

αυτο που φοβομουνα οτι δεν θα εβγαζες τελικα ακρη με τους συγκεκριμενους... ???

την επαθα κ γω με το κινητο πριν χρονια,αλλα νομιζα οτι ''ετυχε ''...

σε κανα χρονο ομως που θα χρειαστει να παρω καινουργιο λαπτοπ ,να ξερω απο που να μην αγορασω.  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου