Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με αγορά Dell laptop


Alter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δεν θα παρεις την dell, το καταστημα ειναι υπευθυνο βασει της νομοθεσιας για οσο καιρο υπαρχει η 2ετης υποχρεωτικη εγγυηση

 

νομιζω οτι ειναι αυτος ο νομος , εχω στο αρχειο μου το φεκ αλλα τωρα νυσταζω

για να επιβεβαιωσω  αν ειναι αυτο και δεν σου δινω τιποτε αλλο

ΦΕΚ 192/21 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2002 ΝΟΜΟΣ 3043 ΑΘΡΟ 554

 

Γενικη γραμματεια καταναλωτη τηλ 1520 για Παραπονα - καταγγελιες - ερωτησεις.

Γιατι δεν δοκιμασες την γενικη γραμματεια για ερωτηση και καταγγελια?  Θα το κανεις παραλληλα.

Κρατα την αποδειξη

Θα τους κανεις επισης εγγραφο χωρις δικηγορο (δεν πειραζει) απλο που να περιγραφει την βλαβη που διαπιστωσες και θα ζητησεις εγγραφη απαντηση τους που να αιτιολογει τον λογο που δεν σου κανουν αντικατασταση λογω του προβληματος που θα την χρησιμοποιησεις οπως θα αναφερεις στο κειμενο  για καθε νομιμη χρηση, αν δεν το δεχτουν και δεν σου δωσουν αριθμο του πρωτοκολλου εγγραφων θα τους το στειλεις με φαξ και θα κρατησεις την αποδειξη. Ειναι υποχρεωμενοι να απαντησουν , να τους γραψεις το ονομα σου και τηλεφωνα επικοινωνιας.

 

Πρεπει να στο αντικαταστησουν με αλλο.

 

Δοκιμασε αυτα ως μεσο πιεσης, πριν απευθυνθεις σε δικηγορο, τα εξωδικα που κοστιζουν, στο τελευταιο που εκανα πληρωσα 200 ευρω και εν τελει την μυνηση που μετα απο αρκεττοοοοοο καιρο θα ορισει την αναστροφη της πωλησης, θα χρειαστεις πιθανων βεβαιωση απο καποιον τεχνικο ανεξαρτητο που θα πιστοποιει την βλαβη και θα διευκρινίζει οτι δεν ειναι υπαιτιότητα σου για να κερδισεις την δικη, αν ειναι τοσο κακοι επαγγελματιες και το τραβηξουν.

 

Με την πιεση θα σπασουν, συνηθως αν δουν οτι δεν κουμανταρεσαι με τα κλασσικα τους τερτιπια και εχεις προθεση να το τραβηξεις σπανε και κανουν το σωστο

 

Οπως συμφωνω οτι μπορει να ειναι και θεμα υπαλληλου οπως ειπε ο κυριος Χναρακης

 

Αν δεν το αλλαζαν θα το τραβαγα μεχρι θανατου, οπως το εχω κανει με την teledome και δικαιωθηκα, ευχομαι να πανε ολα καλα και οπωσδηποτε να μην συμβιβαστεις με αλλη λυση παρα μονο με την αντικατασταση με αλλο η την επιστροφη των χρηματων σου.

 

Γραφω γιατι συμπασχω και προτεινω οτι μου κατεβηκε στο μυαλο σαν πρωτη αντιδραση γιατι ταραζομαι με τετοιες περιπτωσεις. Πραγματικα ταράζομαι.

 

Να πω και κατι ετσι , μια ιστορια μου....

 

 

Στην panasonic στα συνορα καλλιθεας τζιτζιφιων περιπου, δεξια απο την γεφυρα που δεν θυμαμαι πως την λενε οπως κατεβαινεις την πειραιώς αριστερα, ακομα πρεπει να με θυμουνται που ημουν νεος , εβραζε το αιμα τοτε, για ενα ασυρματο τηλεφωνο, εκανα τη βλακεια και δεν εκανα φασαρια στο carefour που το πηρα γιατι με ψαρωσαν οτι πρεπει να παω στην panasonic για καλυψη εγγυησης, πηγα στην panasonic , μου λενε το κλασσικο οτι μαλλον μου επεσε και δεν θα μου το καλυψουν

 

ηταν θυμαμαι μια υπαλληλος μεσηλικας και αρχισα να της τα χωνω

(ειπαμε , ημουν νεοτερος τοτε, ημουν και τουμπανο στους μυες, με εβλεπες και τα εκανες πανω σου, οπως πανω του τα εκανε και ο μαστορας που βγηκε εξω για να δει τι συμβαινει και ελεγα , φερτε αστυνομια , φερτε οτι θελετε, μου τη βαρεσε τωρα και θα γινει εδω της μουρλης αμα δεν μου το αλλαξετε, δεν ειναι τα 30 ευρω που εδωσα, ειναι η ξεφτιλα σας, εσυ θα την πληρωσεις του λεω προσωπικα, θα σε κανω μαυρο και ας με πανε μεσα, φοβηθηκε γιατι εχω και δυνατη φωνη  και μου δωσαν ενα καινουριο απο εκει. Μια αποτελεσματικη λυση που ομως ειναι παραδειγμα προς αποφυγη, δειχνει ομως με την πραξη τους οτι ξερουν οτι ειναι φαουλ και εκθετοι και πανε να ριξουν αδεια για να πιασουν γεματα.

 

Εσυ  με πολιτισμενο παντα τροπο και με τις προβλεπομενες ενεργειες, μην το αφησεις φιλε μου, καλη σου τυχη

 

Πολυ στεναχωρηθηκα

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 37
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πιστεύω πως επεσες σε περιπτωση "υπαλληλου". Προσωπικα ειχα ενα μιντια πλεηερ και ειχε εγγυηση 2 χρονια. Στο 1,5 ετος μετα απο ενα αψε σβησε της δεη κολλησε η πλακετα.εκανα ρισετ, τιποτα.Εκατσα να βρω την αποδειξη(αντε βρες την μετα απο 1,5χρονο) και την βρηκα. Τους το πηγα αλλα ειχαν ενα υφος του στυλ οτι σιγα μετα απο 1,5 χρονο σιγα μην εβρισκα την αποδειξη. Οταν την αποκαλυψα μεινανε. Εννοειτε οτι μου ειπαν οτι θα το εφτιαχνε το σερβις, μετα απο 1μερα με πηραν τηλ και μου ειπαν να περασω να το παρω. Το αποτελεσμα ηταν να μου δωσουν καινουργιο του κουτιου. Τελος παντων και αλλα μαγαζια το ιδιο κανουν. Δε θα ξεχασω ποτε την οθονη lg του κουτιου, την βαζω πριζα νασου καμμενα πιξελ. Παιρνω τηλ και μου λενε οτι θ πρεπει να επικοινωνησω εγω με την lg της Αθηνας μιας και στη Πατρα δεν υπαρχει. Ρε παιδια απο σας την πηρ πριν 30λεπτα, οχι μου λενε,. Παιρνω τηλ Αθηνα και μου λενε οτι θαρθει ενας μες την εβδομαδα ενας τεχνικος. Οντως σκαει μυτη ενας με 5οθονες ανα χειρας, τον βλεπω, ε μου λεει απο ιντερνετ καφε ερχομαι και πηρα μαζι μου κανα 5αρι ναχω. Ευτυχως ξεμπλεξα και απο κει. Το θεμα ειναι να τους πιεσεις γιατι δεν καταλαβαινουν και σου λενε ε νταξει, αυτος θα βαρεθει και ολα καλα. Το e-shop σαν e-shop, η πολιτικη της οπως λεει και στο site ειναι να στο αντικαταστησει αμμεσα κι'ολας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

  ακουστε ενδιαφερουσα εξελιξη.. μιλωντας με αντιπροσωπο της Dell μου ειπε (βλεποντας και το serial number του μηχανηματος) οτι τα λαπτοπ της που πουλαει το Eshop (που δεν ειναι επισημος αντιπροσωπος αλλα εισαγωγεας) ειναι αγορασμενα απο τη Ρουμανια, και δεν καλυπτονται απο την εγγυηση της (επειδη δεν ειναι ευρωπαικα και δεν εχουν διεθνη εγγυηση)!! Δεν ξερω για ποσα ακομα προιοντα τους κανουν αυτη την πατεντα.

 

  Το δε τεχνικο τμημα του e-shop ειναι αναλογου ηθους, κρατησαν το μηχανημα μια εβδομαδα για να μου απαντησουν (μετα απο σειρα τηλεφωνηματων) οτι δεν βρισκουν κανενα προβλημα. Κατοπιν οι τεχνικοι στο καταστημα της καλλιθεας μου σημειωσαν οτι οντως το προβλημα υπαρχει (το διαπιστωσαν σε δευτερολεπτα βεβαια) και το ξαναστειλα πισω κτλ.... επιπεδο τσιρκου

 

  μια επιφυλαξη για το αν το παρω τελικα το λαπτοπ ειναι το κατα ποσο η ρουμανια εχει κατωτερα στανταρ κατασκευης απο την ελλαδα, πραγμα που δεν ξερω.. γιατι και λεφτα πισω να παρω, παλι κατι αναλογο θα αγοραζα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παραξενεύομαι καθόλου για το θέμα των παραεισαγωγών στο e-shop. Είναι συνηθισμένη πολιτική του e-shop εδώ και χρόνια. Δουλεύει μονίμως με παραεισαγωγές. Μια ματιά στο site θα σε πείσει. Χαρακτηριστικές περιπτώσεις:

1. Σε κινητά το αναφέρει ρητώς ότι έχουν ξένο μενού.

2. Στους υπολογιστές (κυρίως laptops) αναφέρει ρητά ότι έχουν αγγλικό πληκτρολόγιο.

 

Στις περισσότερες αγορές που έχω κάνει σε αξεσουάρ κινητών π.χ. ακουστικά ΒΤ, στα manuals και στις συσκευασίες έχει ό,τι γλώσσα μπορείς να φανταστείς εκτός από ελληνικά, και ούτε καν αγγλικά.

Προφανώς αυτό μυρίζει ανατολική ευρώπη, π.χ. Ρουμανία, Πολωνία κλπ. Ιδίως στα προϊόντα που χαρακτηρίζει με διαθεσιμότητα 4-7 ή 8-15 ημερών, είναι τα πιο επίφοβα, αφού προφανώς απαιτείται περισσότερος χρόνος για να έρθουν απ' το εξωτερικό. Δεν ξέρω για ποιους λόγους το κάνουν αυτό, αλλά υποθέτω ότι παίζει σίγουρα θέμα κόστους/κέρδους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστούμε Alter για την πληροφόρηση. Σίγουρα θα ληφθεί σοβαρά υπόψη για την όποια νέα αγόρά από Ελλάδα. Απ' ότι φαίνεται θα πρέπει πρίν αγοράζουμε κάτι να το τσεκάρουμε κι αυτό.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

  ακουστε ενδιαφερουσα εξελιξη.. μιλωντας με αντιπροσωπο της Dell μου ειπε (βλεποντας και το serial number του μηχανηματος) οτι τα λαπτοπ της που πουλαει το Eshop (που δεν ειναι επισημος αντιπροσωπος αλλα εισαγωγεας) ειναι αγορασμενα απο τη Ρουμανια, και δεν καλυπτονται απο την εγγυηση της (επειδη δεν ειναι ευρωπαικα και δεν εχουν διεθνη εγγυηση)!! Δεν ξερω για ποσα ακομα προιοντα τους κανουν αυτη την πατεντα.

Αυτά είναι άλλα σενάρια.

Υπεύθυνος για το συγκεκριμένο serial number είναι αυτός που σου το πούλησε (κατάστημα λιανικής) και κατ'επέκταση αυτός που του το πούλησε (διανομέας - κατάστημα χονδρικής - κλπ). Ως εκ τούτου, αυτός που το έκανε εισαγωγή στην εγχώρια αγορά (Ελλάδα).

 

...κατα ποσο η ρουμανια εχει κατωτερα στανταρ κατασκευης απο την ελλαδα...

Δεν νομίζω η Dell να έχει διαφορετικά standard κατασκευής Ελλάδα vs Ρουμανία, εννοώντας διαφορετική ποιότητα κατασκευής.

 

Επειδή βλέπω μπέρδεμα, θα σου πρότεινα να στείλεις ένα email στην ίδια την Dell με μοντέλο serial number κλπ, να δεις τι θα σου πουν και πως θα αντιμετωπίσουν οι ίδιοι το θέμα.

 

Σίγουρα θα ληφθεί σοβαρά υπόψη για την όποια νέα αγόρά από Ελλάδα. Απ' ότι φαίνεται θα πρέπει πρίν αγοράζουμε κάτι να το τσεκάρουμε κι αυτό.

Εννοείται πως ότι αγοράζεις εκτός επίσημης εισαγωγής είναι "περίεργο" ή μπορεί να σου δημιουργήσει στην πορεία κάποιο "θέμα" όπως στην προκειμένη περίπτωση για παράδειγμα.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως από media markt και πλαίσιο έχω γυρίσει πίσω αρκετά προίόντα με την αιτιολόγια ότι "δε μου άρεσαν", "άλλαξα γνώμη" ή "τελικά δε μου κάνει", xωρίς κανείς ποτέ να ενδιαφερθεί να μου βάλει εμπόδια ή να ρωτήσει λεπτομέρειες.

Γιαυτό και συνεχίζω και ψωνίζω απ'αυτά τα μαγαζιά.

Κατ'εξαίρεση σκόπευα σύντομα να αγοράσω έναν σκληρό δίσκο από e-shop αλλά τώρα που διαβάζω αυτά.....ακυράκι.

Δε γίνεται μεγάλα καταστήματα να συμπεριφέρονται σαν τον μπάρμπα της γειτονιάς.

Να τους πεις πως ήδη τους έχεις ξεφτιλίσει στο ίντερνετ και να πας στη προστασία καταναλωτών όπου απ'ότι ακούω το πρόβλημα σου θα λυθεί σίγουρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
 ακουστε ενδιαφερουσα εξελιξη.. μιλωντας με αντιπροσωπο της Dell μου ειπε (βλεποντας και το serial number του μηχανηματος) οτι τα λαπτοπ της που πουλαει το Eshop (που δεν ειναι επισημος αντιπροσωπος αλλα εισαγωγεας) ειναι αγορασμενα απο τη Ρουμανια, και δεν καλυπτονται απο την εγγυηση της (επειδη δεν ειναι ευρωπαικα και δεν εχουν διεθνη εγγυηση)!! Δεν ξερω για ποσα ακομα προιοντα τους κανουν αυτη την πατεντα.

 

Αυτά είναι άλλα σενάρια.

 

Δεν ειναι σεναρια, ειναι ακριβως η απαντηση που μου εδωσε το κεντρο εξυπηρετησης πελατων και τεχνικης υποστηριξης της Dell. Μολις εβαλαν το serial number στα κομπιουτερ τους ειδαν ακριβως τη συνθεση του μοντελου, το οτι εχει πουληθει στη ρουμανια, και το οτι δεν καλυπτεται απο international εγγυηση. Μου ειπαν οτι ειχαν αρκετες φορες το ιδιο θεμα με ελαττωματικα προιοντα απο το e-shop, και οτι ο μονος τροπος να υποστηριξουν πελατη σε τετοιες περιπτωσεις ειναι αν αυτος αγορασει με δικα του εξοδα international εγγυηση, απο αυτους, απο το e-shop η απο αλλο dealer. Και αυτη η εγγυηση καλυπτει επισκευη και οχι αντικατασταση, οπως θα γινοταν σε ελληνικο dell (γιατι η dell ειναι μια απο τις δυο εταιριες του χωρου που προσφερει doa και on site service στα προιοντα της, και επισης μεχρι να δουν το serial ηταν εντελως σαφεις στο οτι ο τεχνικος τους θα ερχοταν σπιτι μου να τσεκαρει το πληκτρολογιο και να γινει αντικατασταση ). Δεν νομιζω να ηταν η dell ανειλικρινης, γιατι μου προτειναν οι ιδιοι να τους τηλεφωνησει το eshop μπροστα μου, και δεν ειδα και καμμια αντιδραση στο eshop οταν τα ειπα ολα αυτα

 

Τωρα περιμενω email απο την dell με λεπτομερειες για την αγορα εγγυησης, και το κοιτα κι ενας φιλος που τα εμπορευεται (αμα το ξερα απο πριν .. )

 

- φανταζομαι οτι εννοεις email στη διεθνη dell, καλη ιδεα, θα το δοκιμασω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου