Προς το περιεχόμενο

Απορία για τιμές


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έκανα μια βόλτα σήμερα το απόγευμα και πέρασα από τον Νάκα. Είδα τη Squier Classic Vibe 50's Stratocaster. Το καρτελάκι έγραφε 490 ευρώ.

 

Online (Νάκας πάλι) η τιμή είναι στα 379 ευρώ. Για ποιο λόγο υπάρχει αυτή η απόκλιση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηλεκτρονικα καταστηματα εχουν λιγοτερα διαχειριστικα έξοδα, οποτε μπορουν να ριξουν την τιμη. Αυτό ισχύει ομως αν το καταστημα ειναι μόνο στο ιντερνετ.

 

Βεβαια με τον Νακα , συμβαινει το οξύμωρο να πληρωνεις ηλεκτρονικά την χαμηλη τιμη και να παραλαμβανεις απο το φυσικό καταστημα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχεόν όλα τα καταστήματα που έχουν ΚΑΙ βριτρίνα ΚΑΙ ηλεκτρονικό κατάστημα προσφέρουν τα προϊόντα τους φτηνότερα στο ηλεκτρονικό κατάστημα γιατί έχουν κάθε συμφέρον να πουλάνε γρήγορα και εύκολα χωρίς να απασχολείται προσωπικό. Όταν κάποιος ψωνίζει από το ΗΚ και απλώς παραλαμβάνει το "κουτί" από το κατάστημα, απασχολεί πολύ λιγότερο το προσωπικό, σε σχέση με αυτόν που θα πάει μια φορά, θα δοκιμάσει 3 προιόντα, θα φύγει, θα ξαναπάει δεύτερη φορά, θα ακουσει άλλα 3, και ίσως καταλήξει σε κάποιο χωρίς και 3η επίσκεψη.

 

Από κει και πέρα μπορεί κανείς να πάει στο κατάστημα, να δοκιμάσει, κι αν θέλει να προχωρήσει σε αγορά, να αξιώσει την τιμή του ΗΚ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου πω τι συνέβη σε εμένα:

 

Πριν πολύ καιρό συνήθιζα να ψωνίζω αρκετά συχνά από το ηλεκτρονικό κατάστημα του Νάκα (λόγω χαμηλότερων τιμών) και να παραλαμβάνω από το φυσικό του κατάστημα γιατί τα μεταφορικά για παράδοση στο σπίτι είναι δυσανάλογα υψηλά.

Κάποια στιγμή βρίσκομαι στην άβολη θέση να προσπαθούν οι πωλητές να με αποτρέψουν να παραγγείλω ξανά μέσω του site, χρησιμοποιώντας αστεία επιχειρήματα και με αρκετά πιεστικό τόνο. ΟΚ, καταλαβαίνω ότι και αυτοί θα έχουν μηνιαίο στόχο πωλήσεων και ενδεχομένως bonus αν τον επιτύχουν αλλά εγώ ως πελάτης δυσαρεστήθηκα.

Επειδή λοιπόν κάθε mail επιβεβαίωσης παραγγελίας υπογράφεται από τον υπεύθυνο ηλεκτρονικών πωλήσεων και καλεί τους πελάτες να μη διστάσουν να επικοινωνήσουν μαζί του για οποιοδήποτε θέμα, έστειλα ένα email με τις παρατηρήσεις μου το οποίο δεν απαντήθηκε ποτέ (και έχουν περάσει σχεδόν 2 χρόνια...)

 

Τις προάλλες που χρειαζόμουν κάτι επείγον πήγα στο κατάστημα για να το αγοράσω (γνωρίζοντας ότι θα το πληρώσω περισσότερο) και ο ίδιος πωλητής μου αναφέρει από μόνος του ως τιμή του προϊόντος την online! Πράγματι πήγα στο ταμείο και πλήρωσα όχι την τιμή που στο site αναγράφεται ως "καταστήματος" αλλά την τιμή που αναγράφεται ως "online" χωρίς να το ζητήσω εγώ, ούτε καν να το αναφέρω.

Θέλοντας λοιπόν να επιβεβαιώσω τι γίνεται, ρωτάω την τιμή για Squier Classic Vibe και παίρνω την απάντηση "379€". Κάνοντας βόλτα στα stand για να δω τι γράφουν οι τιμές επάνω στις κιθάρες και συζητώντας μαζί του, μου είπε πως αυτή είναι η τιμή "με την έκπτωση".

 

Συμπεράσματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες αργότερα...

Είχα απορία για τυη την τιμή αλλά δεν ήθελα να ανοιξω αλλο θεμα και τα υπόλοιπα ήταν κλειδωμένα....Ξέρει κανεις αν αυτο το πεταλι ειναι καλό για μεταλ??  ;D

Θεωρω την τιμή εξευτιλιστικά χαμηλή απ τον συμφορουμίτη  ???

http://smart.noiz.gr/details.php?id=208753

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαφορα τιμης οφειλεται στην γραμματοσειρα. Το δεξιο πεταλι ειναι τυπωμενο με καλλιγραφικα γραμματα, και αυτο (φαινεται οτι) κοστιζει παραπανω... :P

 

2014_10_02_164527.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου