Προς το περιεχόμενο

Απορίες σχετικά με keyboards και PC...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας,

Είμαι καινούριος στο forum και δυστυχώς για εσάς με πολλές απορίες. :P

Δε θα τις θέσω όλες μαζί βέβαια για ευνόητους και πρακτικούς λόγους!

 

 

Η κατάσταση μου έχει ως εξής, έχω ένα Yamaha S90 από το οποίο είμαι πολύ ευχαριστημένος αν και ακόμα δεν έχω εκμεταλλευτεί όλες του τις δυνατότητες...

Το πρόβλημα είναι ότι μένω σε 2 σπίτια, (όχι συγχρόνως) :D είμαι πότε στο ένα πότε στο άλλο και μου είναι αδύνατο να μεταφέρω αυτό το θηρίο πέρα δώθε!

Έτσι σκέφτηκα να αφήσω το S90 εκεί που είναι και να πάρω κάτι άλλο για εδώ που είμαι τώρα.

 

 

Σκέφτομαι να πάω σε midi keyboard και να ασχοληθώ λίγο με software μέσω του PC. Βέβαια είμαι άσχετος αλλά θα μάθω σιγά σιγά, δεν έχω άλλωστε υψηλές προσδοκίες. Αυτό που με ενδιαφέρει προς το παρόν είναι να μπορώ να παίζω και να αποθηκεύω κάποιες ιδέες μου, ως midi files ας πούμε. Έχω ασχοληθεί λίγο με cubase και έχω συνθέσει κάποιες μελωδίες βάζοντας νότα νότα με το mouse, σε κάθε track.. Φαντάζομαι ότι συνδέοντας ένα clavie με το PC θα έχω τη δυνατότητα να παίζω μια μελωδία και το πρόγραμμα πχ το cubase να περνάει τις νότες αυτόματα στο midi αρχείο που θα έχω ανοίξει, γίνεται αυτό δε γίνεται? Επίσης κάτι βασικό επειδή δεν έχω ιδέα από midi keyboards, αυτά δουλεύουν μόνο αν τα συνδέσεις με υπολογιστή ή δουλεύουν και χωρίς υπολογιστή, έχουν κάποιους δικούς τους ήχους? Τέλος άλλη μια βασική απορία (ασχετοσύνη βλέπετε..) παίζοντας σε midi keyboard θα ακούω αυτά που παίζω από τα ηχεία του υπολογιστή ή θα χρειαστώ άλλα ηχεία?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλωσορισες στη παρεα

 

Δεν γνωριζω και παρα πολλα απο midi keyboards αλλα εχω την εντυπωση οτι αν δεν ειναι synthesizer και ειναι μονο κλαβιε δεν μπορει να παιξει μονο του αλλα χρειαζεται μια γεννητρια ειτε απο υπολογιστη ειτε απο αλλο synth κτλ

ireCube� Copyright© 1983-2007

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες