Προς το περιεχόμενο

Τime in slow motion


marathon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 29
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Thanks guys για τις ακροάσεις.

Για όποιον ενδιαφέρεται για τα "τεχνικά" η κιθάρα στο Variation 4, είναι Tele με Fishmann Bridge.

...ξέρω, ξέρω στον Αdmin δεν αρέσει, αλλά εμένα με ενθουσιάζει αυτός ο ήχος :D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε ξέρω τι λένε αυτοί οι κλωτσοσκουφόφιλοι, αλλά εγώ το ακροάστηκα το πόνημα, αφού είχα παρακολουθήσει ένα μίνι ντοκυμαντέρ-αφιέρωμα σε κάποιον που έφυγε πριν 20 χρόνια απ τη ζωή και όλο το κόσνεπτ σε συνδυασμό και με το τρόπο που το προλόγισες περί χρόνου έδεσε στο μυαλό μου σαν να έβλεπα το ντοκυμαντέρ με σάουντρακ τα θεματάκια σου.

 

 

Είμεθα συνθέται δάσκαλε λαίμαι, ημείς γράφουμε μουσικοί, δεν ταλαιπωρούμε τα όργανα ανεβοκατεβαίνοντας ταστιέρες για εντυπωσιασμό.  ;D ;D

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμεθα συνθέται δάσκαλε λαίμαι, ημείς γράφουμε μουσικοί, δεν ταλαιπωρούμε τα όργανα ανεβοκατεβαίνοντας ταστιέρες για εντυπωσιασμό.  ;D ;D

Άσε που δεν χρειαζόμαστε και 5 κάσες μπύρες στη καθισιά μας... ;D ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίμενα δείγμα από το σύνηθες επικό σου ύφος, αλλά έπεσα σε κάτι που μοιάζει με "Dire Straits συναντά τον Al di Meola" (κάπως απροπόνητους, αλλά δεν πειράζει).  Ωραίο πράγμα, δεν χρειάζεται να το υποβαθμίζεις με την σεμνότητα των σημειώσεων που το συνοδεύουν. Ένα δευτερόλεπτο μέτρια εκτελεσμένης πρωτότυπης σύνθεσης = εκατό χρόνια καλά παιγμένων διασκευών, μην το ξεχνάμε.

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τυγχάνει να ειμαι fan της film music, ειναι το κυριο ειδος μουσικής που αρέσκομαι να ακούω για πάρτη μου.

 

Αντικειμενικα μπορω να πω οτι η δουλειά σου με ικανοποίησε απόλυτα, ιδιαιτερα απο το variation 3 και κάτω που διδεται πιο ρυθμικός χαρακτήρας και υπάρχει και συνολική κορύφωση της παραγωγής.

 

Οι επιλογές των θεμάτων και το progression, η ατμόσφαιρα της παραγωγής (απο το variation 3 και κατω ιδιαίτερα) με οδηγούν απλά στο να το απολαμβανω χωρις να βρισκω τιποτα για παρατηρηση η προταση γιατι το συνολικό εργο περνάει ως ολοκληρωμενο και εξαίρετο στα αυτία μου  (παρολο που για εσενα ειναι κυριως μια ασκηση) και θα ηθελα να το εχω στη συλλογή μου.

 

Θα ηθελα να μαθω και τι χρησιμοποιήθηκε περαν απο τις κιθαρες, για τα ατμοσφαιρικα-πληκτροειδη  θεματα, τι vst κλπ χρησιμοποιησες ακαδημαϊκα.

 

Συγχαρητήρια αγαπητέ.

Good music.

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα περισσότερο συγκροτημένες οι βαριασιόνες σου από τα προηγούμενα έργα και ακούγονται ανώδυνα κι ευχάριστα.

Σαν ιδέα περισσότερο παρά σαν παρατήρηση αναφορικά και με τον τίτλο, θα είχε ίσως ενδιαφέρον αν έπαιζες λίγο με τον χρόνο επιβραδύνοντας ή επιταχύνοντας τον μετρονόμο.

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν χρειάζεται να το υποβαθμίζεις με την σεμνότητα των σημειώσεων που το συνοδεύουν.

Δεν υπάρχει σεμνότητα αλλά ωμή πραγματικότητα. Ας το εξηγήσω...

Η σύγχρονη τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα να μεγιστοποιήσεις τις ελάχιστες (ή μηδενικές) ικανότητές σου. Αρκεί να την καταλάβεις. Δεν ξέρω πλήκτρα (ελάχιστα πράγματα έως τίποτα), αλλά η midi τεχνολογία με βοηθάει να φτιάξω ένα (παραπάνω από) καλό αποτέλεσμα και να καμώνομαι τον πληκτρά ;D. Και είναι πραγματικά εντυπωσιακό το τι εργαλείο κυκλοφορεί και σε τι ποιότητες. Αντιθέτως...

αλλά έπεσα σε κάτι που μοιάζει με "Dire Straits συναντά τον Al di Meola" (κάπως απροπόνητους, αλλά δεν πειράζει)

η κιθάρα που είναι real thing, απαιτεί ικανότητες και δεν επιδέχεται τόσο εύκολα διορθώσεις. Με λίγα λόγια ενώ τα midi μέρη γράφονται και διορθώνονται γρήγορα και εύκολα, η ηχογράφηση της κιθάρας παραμένει "παίξτο και εάν δεν βγεί το ξαναπαίζεις, το ξαναπαίζεις...και όταν το ξαναπαίζεις, δεν είναι ίδιο σαν το προηγούμενο...". Προφανώς και εδώ υπάρχουν τα βοηθήματα, αλλά δεν είναι τόσο εύκολα και απλά σαν των πλήκτρων...ή για να το πώ αλλιώς, εγώ δεν τα ξέρω ;)

 

Θα ηθελα να μαθω και τι χρησιμοποιήθηκε περαν απο τις κιθαρες, για τα ατμοσφαιρικα-πληκτροειδη  θεματα, τι vst κλπ χρησιμοποιησες ακαδημαϊκα.

Χρησιμοποιώ μερικά από τα synths που δίνει η Apple γιατί μου αρέσουν αρκετά και πολλά από αυτά δουλεύουν πολύ καλά και με τις midi κιθάρες. Από εκεί και πέρα οι "ορχήστρες" είναι κυρίως Omni και Wavestation. Tα arpegiators (τα λέω καλά? ;D) είναι Albino, κάποιες φωνές από το Shevannai και τα μπάσα Trillian (ανακάλυψα το preset Stick που με εντυπωσίασε...). Και -προφανώς- χρησιμοποιώ τα έτοιμα presets ;D

 

θα είχε ίσως ενδιαφέρον αν έπαιζες λίγο με τον χρόνο επιβραδύνοντας ή επιταχύνοντας τον μετρονόμο.

Το σκέφτηκα και εγώ και μάλλον θα το κάνω...Αφού είναι δική μου η ταινία ;D μπορώ να προσθέσω και άλλη μουσική και να τη τελειώσω όποτε θέλω εγώ. Απλά τα variations δεν είναι καθόλου εύκολα να γίνουν έτσι ώστε να μην είναι επαναλαμβανόμενα και ίδια το ένα με το άλλο.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντιθέτως...η κιθάρα που είναι real thing, απαιτεί ικανότητες και δεν επιδέχεται τόσο εύκολα διορθώσεις. Με λίγα λόγια ενώ τα midi μέρη γράφονται και διορθώνονται γρήγορα και εύκολα, η ηχογράφηση της κιθάρας παραμένει "παίξτο και εάν δεν βγεί το ξαναπαίζεις, το ξαναπαίζεις...και όταν το ξαναπαίζεις, δεν είναι ίδιο σαν το προηγούμενο...". Προφανώς και εδώ υπάρχουν τα βοηθήματα, αλλά δεν είναι τόσο εύκολα και απλά σαν των πλήκτρων...ή για να το πώ αλλιώς, εγώ δεν τα ξέρω ;)

 

OK, δεν ήθελα να ενθαρρύνω στη χρήση βοηθημάτων, απλά να χειροκροτήσω την προσπάθεια. Στο ερώτημα αν προτιμώ να ακούω τον Knopfler ή τον Marathon, η απάντηση είναι προφανής. Αλλά - απ' την άλλη - ο Knopfler έχει να γράψει κάτι που να θεωρώ υποφερτό, πάνω από είκοσι χρόνια, οπότε (λέω τώρα εγώ) μήπως ο Θεός τα μοιράζει τα ταλέντα, τόσο ανάμεσα στους ανθρώπους, όσο και ανάμεσα στις χρονικές περιόδους αυτών.

 

By the way, ο Knopfler (άκου το Planet Of The New Orleans) επίσης έχωνε Wavestation patterns ως καμβά για να κεντάει από πάνω.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου