Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικό πιάνο για μαθήματα


zappateros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα και καλή βδομάδα ! ! ! . . .

 

Επειδή πρόκειται η 7χρονη μικρή μου κόρη να ξεκινήσει μαθήματα πιάνου θα ήθελα την γνώμη σας (τις προτάσεις σας) σχετικά με την αγορά ένος καινουργιου ηλεκτρικού (ψηφιακού) πιάνου έως 300€.

Επαναλαμβάνω προσωπικά είμαι παντελώς άσχετος  :P με το είδος οπότε οποιαδήποτε βοήθεια - πρόταση θα ήταν ευρπόσδεκτη.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι επιλογές σε καινουρια ειναι πολυ λίγες σε αυτά τα λεφτά.

 

Πχ. απο Τομαν: http://www.thomann.de/gr/thomann_dp25.htm

 

Μονο αυτο ειναι στο μπατζετ σου. Γενικα τα πολύ φθηνά όργανα, έχουν ένα καλό: Δεν εχει σημασία ποιο θα παρεις ;D

 

Ρωτα σε ελληνικά μαγαζιά αν έχουν κάτι αντίστοιχο, και αν οχι βρες από ένα ιντερνετικό κατάστημα.

 

Προτάσεις και γνώμες για τοσο φθηνά οργανα δεν εχουν πολυ νόημα. Πχ εγω θα σου πω ότι δε μου κάνουν με τίποτα, όμως για ενα παιδι που ξεκινάει τώρα θα του είναι υπεραρκετό για τα πρώτα χρόνια.

 

Αν συνεχίσει σοβαρα, και αρχίζει να παίζει πραγματικά πιανο, τότε θες ενα όργανο με καλό ήχο, να αποδίδει τις δυναμικές και τα διάφορα χαρακτηριστικά του ήχου του πιάνου. Αλλά έχεις χρόνια μέχρι τότε, οπότε η δική μου συμβουλή είναι να πάρεις όποιο σου κάνει απο οικονομικής αποψης.

 

Φροντισε μονο να έχει βαρυκεντρισμένα πλήκτρα (hammer action ή weighted αναφέρεται), ηχεία (εκτός αν έχεις ήδη καποια καλά, μην αρκεστείς σε φθηνά για υπολογιστή, θα χαλάσεις όλο τον ήχο), και stand για βιβλία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

neeq σε ευχαριστώ για την απάντηση αρχικά.

 

Ακριβώς αυτή ήταν και δικιά μου αρχική σκέψη, απλός αμφιταλαντευόμουν  στο θέμα του οργάνου – καθότι άσχετος – για αυτό και ο σχετικά χαμηλός προϋπολογισμός και όπως χαρακτηριστικά ανέφερες έχουμε χρόνια μπροστά μας για κάτι καλύτερο και ποιοτικότερο ας πάει καλά η μικρή και βλέπουμε …..

 

Σε ευχαριστώ και πάλι.