Προς το περιεχόμενο

Ηχητική Αισθητική ενός Album


stavrilian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους και καλή Παρασκευή  :)

 

Θα ήθελα τη γνώμη σας στο παρακάτω ερώτημα:

Θα πρέπει να υπάρχει κάποια κοινή αισθητική στους ήχους ανάμεσα στα κομμάτια ενός album;

 

Εξηγούμαι: Θα πρέπει πχ ο ήχος των τυμπάνων να είναι πάνω κάτω ίδιος, αν όχι ακριβώς ίδιος, σε όλα τα κομμάτια του δίσκου; Ή...οι καθαροί/βρώμικοι ήχοι στις κιθάρες θα πρέπει να έχουν μια ομοιογένεια σε ολα τα κομματια του αλμπουμ; Το βρώμικο ρυθμικό στο κομμάτι #1 θα "πρέπει" να είναι κοντά/ή ίδιο με το βρώμικο ρυθμικό του κομματιού #4;

 

Η ομοιομορφία στο αισθητικό αποτύπωμα ενός δίσκου και κάθε κομματιού ξεχωριστά (υποθέτοντας βέβαια πως κάτι τέτοιο είναι ζητούμενο) εξαρτάται από την χρήση παρόμοιων ήχων ή αρκούν τα όποια κοινά μουσικά στοιχεία ανάμεσα στα κομμάτια του δίσκου για να δημιουργήσουν ένα ομοιογενές αποτέλεσμα;

 

Προφανώς και δεν υπάρχει κανόνας ή "πρέπει" σε τέτοια ζητήματα, τι πιστεύετε όμως εσείς; Τι συνηθίζεται στις περισσότερες παραγωγές;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλή ερώτηση.

 

Αν και η αντανακλαστική μου απάντηση είναι υπέρ της κοινής αισθητικής, η ορθολογική και κατόπιν σκέψης απάντηση μου είναι ότι η κοινή αισθητική δεν είναι απαραίτητη.

 

Βέβαια αν κινείσαι σε ένα συντηρητικό είδος καλό θα είναι να μένεις μέσα στα κοινά ακούσματα.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας υποθέσουμε πως δεν πρόκειται για ένα straight forward rock album ή surf πχ που θες δεν θες αν δεν έχεις σερφάδικες κιθάρες δεν πάς πουθενά....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλές οι παράμετροι. Μου φαίνεται ότι όλα ξεκινούν από το πόσο μονοδιάστατα (ή όχι), σκοπεύει να γράψει το x group. Εξηγούμαι:

 

Ι) Ο drummer θα έχει λογικά ένα extra ταμπούρο και κάποια extra πιάτα. Δε θα βρουν χώρο σε ένα σύνολο 8 - 10 κομματιών; Δε θα προσαρμόσει, έστω και λίγο, το κούρδισμα στα drums από κομμάτι σε κομμάτι;

ΙΙ) Στις κιθάρες μπορεί να έχεις διαφοροποιήσεις σε μικρόφωνα, στο στήσιμό τους στο χώρο, σε κιθάρες, εφέ, ενισχυτές κ.ο.κ. Πάλι πιστεύω ότι ο μέσος κιθαρίστας θα δοκιμάσει κάποιες επιπλέον γεύσεις.

ΙΙΙ) Τα πλήκτρα εκ των πραγμάτων είναι χαμαιλέοντας

IV) Στο μπάσο αν έχεις τη δυνατότητα δε θα επιδιώξεις να γράψεις και direct και με ενισχυτή; Πάλι έχεις τουλάχιστον δύο εκδοχές που μπορείς να ανακατέψεις στο καζάνι.

V) Υπάρχει και η παράμετρος μίξη - mastering. Αχαρτογράφητος χώρος για μένα, αλλά έχω την εντύπωση ότι σε αυτό το στάδιο μπορούν να γίνουν κινήσεις προς δύο κατευθύνσεις...είτε για να "ομογενοποιήσεις" ανόμοια setup, είτε για να διαφοροποιήσεις 50 takes με την ίδια κιθάρα, τον ίδιο ενισχυτή και (mon dieu) τις ίδιες, σάπιες χορδές.  :D

 

Ωραίο thread, χρειαζόμαστε γνώμες και από κάποιον που να κοιτάζει από την κονσόλα προς το δωμάτιο. :)

τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακου ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ κλασσικο αλμπουμ (και μη κλασσικο  ;D) και νομιζω οτι η απαντηση θα φανερωθει αμεσως μπροστα σου.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου