Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτροκλασικη κιθάρα εως 1000€


Mondegreen

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα Νοιζ, και καλή χρονιά εύχομαι σε όλους.

 

Οπως λέει ο τίτλος ενδιαφέρομαι για ηλεκτροκλασικη

κιθάρα εως 1000€ .

Έχετε να μου προτείνετε κατι?

Να σημειώσω πως δε με ενδιαφέρουν κιθάρες τύπου Godin διότι θελω να παιζω και χωρίς ενισχυτή.

 

Ευχαριστώ εκ τν προτέρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.thomann.de/gr/epiphone_dr500mce_vs.htm

 

epiphone masterbilt δες στο thomann και τις άλλες τις σειρας είναι ολες μασιφ

 

Καλησπέρα, μάλλον εισαι Off φιλε. Παρακαλώ πολύ αν κάποιος δεν είναι σίγουρος για το όργανο να μη μπαίνει στη διαδικασία να απαντάει. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και για τον κόπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

;D ;D ;D

 

Οι δικές μου προτάσεις είναι:

 

-TAKAMINE EC132SC,cutaway είναι discontinued παίζει κοντά στα 600 ευρώ μεταχειρισμένη.

Αν ανεβεί/βρεις καμία,πήγαινε να την δοκιμάσεις είναι εξαιρετικό όργανο.

 

-Μanuel Rodriguez Model B,cutaway.

Τριανταφυλλιά πλάτη,πλαϊνά κέδρος,ταστιέρα έβενος,προενίσχυση fishman.

Σε καταστήματα στην Ελλάδα κοντά στα 700 ευρώ

 

-Αlhambra 5P cutaway,με τον ίδιο συνδιασμό ξύλων(όσο αφορά το είδος) με την αποπάνω,προενίσχυση fishman,κοντά στα 900 ευρώ.

 

Οτιδήποτε αγοράσεις,λιώστο πρώτα.

Άμα βολέψει εσένα και σου αρέσει,μη δώσεις καμία σημασία στην ετικέτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλη μία κουραστική μέρα έφυγε  :-\. Χαιρετώ και πάλι.

Εκτιμώ ότι είσαι τύπος που παίζει ή θέλει να παίξει κάτι σε λάτιν, λάτιν τζαζ, μπόσα νόβα, φλαμένκο,μπαλάντες, <<ζεστό>> μπλούζ ή easy listening κομμάτια, paco de lucia style ή Al Di Meola style, ή κλασσική κιθάρα.

 

Το ξύλινο κλασσικό σκαφάτο όργανο είναι ιδιαίτερο πράγμα. Ουσιαστικά τι έχουμε ? Χορδές που πάλλονται, η δόνηση μεταφέρεται στα άκρα της χορδής, περνάει από τα κόκκαλα πάνω και κάτω (bridge και saddle) μεταφέρεται στο ηχείο (πάνω καπάκι, κάτω καπάκι και πλαινά), συντονίζει τον αέρα του ηχείου και βγαίνει έξω από την τρύπα του μπροστινού καπακιού. Εδώ μετράει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ το αγγλικό ρητό, the harder the wood, the more vibrant the sound. Σκληρότερα (και βέβαια ποιοτικώς καλύτερα) ξύλα δίνουν καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα αποτέλεσμα. Καλώς ή κακώς, ένα ποιοτικό σετ ξύλων (μπράτσο, ταστιέρα, καπάκι πάνω-κάτω πλαινά) αρχίζει και σοβαρεύει στην περιοχή των 800 με 1000 ευρώ. Πίστεψέ με δεν είναι κάτι που γίνεται για λόγους μάρκετινγ ή τιμολόγησης αλλά πλέον έχει σταθεροποιηθεί εκεί. Μια και έχω τα χρονάκια μου σου μεταφέρω επί δραχμών την έκφραση που ακουγόταν παλιότερα << από τις 300,000 δρχ και πάνω αρχίζει και γίνεται δουλειά>>. Θα συμφωνήσω απόλυτα με τα ξύλα και τις επιλογές του kanimothrios. Ο παλίσανδρος (rosewood) για το οχτάρι (πλαινά) και το πίσω καπάκι, το κέδρο για το πάνω καπάκι, κέδρο για το μπράτσο και έβενο για την ταστιέρα. Ο έβενος είναι παρα πολύ σκληρό ξύλο και το χρησιμοποιούν οι οργανοποιοί για τις ταστιέρες στις <<σοβαρές>> κιθάρες γιατί δεν στραβώνει, δεν πετσικάρει. Είναι δύσκολο στη κατεργασία αλλά χαλάλι του. Τα περίεργα εξωτικά ξύλα (παλίσσανδρος, κέδρος, έβενος) προέρχονται από μακρινές χώρες όπως Ινδία, Ονδούρα, Αφρική, Βραζιλία οι οποίες επιβάλλουν πλέον περιορισμούς στην υλοτόμηση και εξαγωγή ξύλων, άρα αυτά τα καλά ξύλα γίνονται πλέον σπανιότερα και ακριβότερα.

 

Το πάνω καπάκι τώρα, αν πάς σε κέδρο δίνει ήχο λίγο πιο μουντό αλλά πιο γλυκό. Κυπαρίσσι, έλατο κλπ δίνουν πιο φωτεινά πιο bright ήχους , για αυτό και τα δουλεύουν πολύ σε φλαμένκο κιθάρες. Κάνω ειδική αναφορά στο πάνω καπάκι γιατί δίνει το μεγαλύτερο μέρος του ηχητικού χαρακτήρα του οργάνου. Το πώς έχει δουλευτεί, το τι πάχος έχει, το τι ενισχύσεις (καίτια) έχει από την πίσω πλευρά και σε τι αποστάσεις κλπ επηρεάζει άμεσα τον χαρακτήρα του ήχου.

 

Πρόσεξε τώρα. Αν πάς σε έναν ισσοροπημένο λάτιν ήχο, σε φάση που θες και γλυκό και μπάσο και φωτεινό ήχο (ο ήχος της κλασσικής κιθάρας με λίιιιιγο προς φλαμένκο), άρα σβέλτο όργανο που να <<αρπάζει>> άμεσα δηλαδή να είναι γρήγορη κιθάρα στην απόκριση είτε με δάχτυλα είτε με πένα, πολύ καλή επιλογή είναι η Alhambra 5P. Έχε υπόψη σου βγαίνει σε δύο πάχη σώματος. Πρώτον κανονικό πάχος κλασσικής δηλαδή περίπου 10 και κάτι εκατοστά (μοντέλο 5P CP) και δεύτερο ένα λεπτότερο πάχος σώματος γύρω στα 6,5 εκατοστά (μοντέλο 5P CT) λίγο πιο παχιά δηλαδή από μία ηλεκτρική κιθάρα. Αν είσαι ηλεκτρικός κιθαρίστας και θές να πάς σε ήχο με νάυλον χορδές θα σου είναι πιο βολική η λεπτή έκδοση, γιατί δεν <<βγαίνει>> προς τα έξω. Η λεπτή έκδοση είναι λίγο πιο ακριβή σε σχέση με την παχύτερη.

Τις έχω παίξει και τις δύο και μου αρέσουν πάρα πολύ. Έχω την χοντρή έκδοση για δική μου κιθάρα.

 

Συμφωνώ επίσης με την takamine ΕC132SC, πολύ ωραίος και αξιοπρεπέστατος βαθύς ήχος. Άκου επίσης και αν μπορείς και την ΕC135, είναι βέβαια πιο ακριβή.

Ότι κιθάρα και να ακούσεις μην παρασυρθείς απαραίτητα από μάρκες. Δώσε βάση όμως στα καλά ξύλα γιατί αυτά θα σου δώσουν τον ήχο. Επίσης ότι κιθάρα και να πάρεις, αν τα κόκκαλα είναι πλαστικά, να τα αντικαταστήσεις με bone (κοκκάλινα). Είναι πολύ μεγάλη η διαφορά και αξίζει πράγματα τα περίπου 50 ευρώ σε ένα καλό τεχνίτη να τα φτιάξει και να τα βάλει. Μη δοκιμάσεις για οικονομία να το κάνεις μόνος σου, είναι πολλά τα μυστικά σε κόψιμο, γωνίες, φάλτσα, αποστάσεις χορδών κλπ που ξέρουν οι οργανοποιοι να τα κάνουν, αφού μετρήσουν αποστάσεις χορδών κλπ κλπ.

 

Αν σου αρέσει να κάνεις σόλα και να κατεβαίνεις με γκάζια κάτω από το 12ο τάστο, θα σε εξυπηρετήσει το cutaway, αυτό το ειδικό <<κόψιμο>> στο ηχείο που αφήνει το αριστερό χέρι εύκολα να κατεβαίνει χωρίς να βρίσκει στο ηχείο.

 

Επίσης: όσο σηκώνεις το κάτω κόκκαλο (πιο ψηλό), ανεβάζεις το επίπεδο των χορδών σε σχέση με το καπάκι και οι χορδές γινονται σκληρότερες στο παίξιμο και πιο μπάσες. Όσο κατεβάζεις το κάτω κόκκαλο (πιο κοντό) κατεβάζεις την απόσταση των χορδών σε σχέση με το καπάκι και οι χορδές είναι πιο μαλακές στο παίξιμο αλλά ο ήχος γίνεται πιο πρίμος και μεταλλικός. αυτό είναι καθαρά θεμα γούστου, αλλά έχε υπόψη σου ότι αν κατεβεί πολύ οι χορδές τρίζουν.

 

Κάτι άλλο σημαντικό: το πλάτος της ταστιέρας στο πρώτο τάστο (nut width) καθορίζει το πόσο εύκολη θα είναι στο παίξιμο. Η κανονική κλασσική έχει πλάτος στο πρώτο τάστο 52 χιλιοστά. Αν δεν έχεις ασχοληθεί με κλασσική κιθάρα και να έχεις κάνει μαθήματα και κλασσικά κομμάτια, αυτό το πλάτος θα σου φανεί υπερβολικό και δύσκολο στο <<αγκάλιασμα>>  της ταστιέρας με τα δάχτυλα, ειδικά σε μπαρέ κλπ. Οι περισσότερες  κιθάρες που σου ανέφερε ο kanimothrios έχουν μέγιστο πλάτος 50 χιλιοστά ή και λιγότερο. Πάντως το λιγότερο είναι πιο άνετο. Δοκίμασε να παίξεις ένα μπαρέ φα ματζόρε στο πρώτο τάστο και θα καταλάβεις τις διαφορές σε στενό και πλατύ nut width. Σίγουρα το στενό είναι και πιο άνετο.

 

Προενίσχυση: για να βγεί ο ήχος έξω σε ενισχυτή, χρειαζόμαστε ένα προενισχυτάκι είτε active (με μπατταρία) και ρυθμιστικά πάνω στην κιθάρα είτε passive. Στα καλά μοντέλα όπως fishman, Lr baggs κλπ υπάρχει ένας συνδυασμός μικροφώνου και κρυστάλλου. Δηλαδή μία μία ταινια ευαίσθητη στην πίεση κάτω από τον καβαλλάρη όπου μετατρέπει τη δόνηση των χορδών σε ηλεκτρική τάση και ένα μικρόφωνο για να πιάσει τον όγκο του αέρα του ηχείου. Με ένα διακοπτάκι ρυθμίζεις από που να παίρνει ο ενισχυτής ήχο (από τον κρύσταλλο ή το μικρόφωνο) όπως σου αρέσει. Εμένα μου αρέσει από το μικρόφωνο περισσότερο. Ο ήχος από το μικρόφωνο είναι πιο γεμάτος, ο ήχος από τον κρύσταλλο είναι αρκετά ίσως μεταλλικός.

 

Φιλική συμβουλή: Αν μπορείς να ακούσεις την κιθάρα που θα δοκιμάσεις, συνδέοντάς την σε κονσόλα και ηχεία. Είναι πολύ καλό το αποτέλεσμα σε σχέση με ένα μικρό φορητό ενισχυτή, και θα εντυπωσιαστείς πολύ (ειδικά αν έχουν τα ηχεία γούφερ 10 άρια σε διάμετρο).

 

Η γνώμη μου είναι παίξε πολύ και αφού ακούσεις και παίξεις πολύ να αποφασίσεις. το κριτήριο να είναι το αυτί σου, είτε είναι προσιτό το όργανο είτε όχι. Πάντως τα καλά και ακριβά ξύλα δεν θα σε απογοητεύσουν. Στα μεγάλα μαγαζιά έχουν κονσόλα και ηχεία και μπορείς να δοκιμάσεις. Πάντως μην πέσεις κάτω από τα 500-600 ευρώ σε τιμές καινούργιας. Αν το αυτί σου έχει διακριτική ικανότητα στον καλό ήχο θα το καταλάβεις αμέσως (δεν το εννοώ σε καμμία περίπτωση άσχημα και σορρυ αν ακούγεται αγενές το σχόλιο αυτό). Σημαντικό: να αποφασίσεις αν θέλεις η κιθάρα να είναι πιο αργή (δηλαδή να μην έχει το μπαμ στο ξεκίνημα της χορδής αλλά να κρατάει την αντήχηση αρκετά) ή να είναι πιο λάτιν φάση δηλαδή να κρατάει η αντήχηση σχετικά λίγο, αλλά να έχει άμεσο ξεκίνημα και σκάσιμο η νότα σου.

 

Δοκίμασε επίσης και την Ovation με νάυλον χορδές. Σε κάποια αυτιά βέβαια ακούγεται  αρκετά πλαστική (γιατί έχει νάυλον σώμα) όμως σε άλλους αρέσει η δυνατή ατάκα και ο ιδιαίτερος ήχος και γενικότερα ο τρόπος που αποκρίνεται.

 

Μικρά μυστικά για τσεκάρισμα κιθάρας: αν φέρουμε το κάτω μέρος της κιθάρας στη μύτη μας και κοιτάξουμε ευθεία από τον κάτω καβαλάρη έως πάνω με το μάτι η ταστιέρα πρέπει να είναι ολόισια χωρίς πετσικαρίσματα ή στραβώματα, άντε να έχει μία ελάχιστη κλίση. Όλα τα τάστα σε όλες τις χορδές τα παίζουμε ένα ένα αργά και δεν πρέπει να τρίζουν οι χορδές ενώ πρέπει να ακούγονται καθαρά όλες οι νότες. Δεν πρέπει να υπάρχουν χτυπήματα βαθουλώματα κλπ ειδικά στο πάνω καπάκι. Τσεκάρουμε για σπασίματα, κολλήματα κλπ. Το πάνω καπάκι δεν πρέπει να είναι στραβό. Στις καλές κιθάρες οι εσωτερικές ενισχύσεις (καίτια) του καπακιού είναι σωστά τοποθετημένες και όσες πρέπει, που σημαίνει με την τάση που ασκούν οι χορδές δεν να στραβώνει. Το κάτω κόκκαλο πρέπει να εφαρμόζει ακριβώς στο άνοιγμα του καββαλαρη και να μην είναι λεπτότερο το κόκκαλο από το άνοιγμα, γιατί έτσι χάνουμε μεγάλο μέρος από τις δονήσεις των χορδών που δεν μεταφέρονται στο σώμα της κιθάρας (θα ακούγεται χαμηλότερα ή με θόρυβο κλπ). Επίσης πρέπει να ακούσουμε την κιθάρα να την παίζει άλλος γιατί ποτέ εμείς δεν θα ακούσουμε την κιθάρα ΜΑΣ σαν ακροατές, όταν παίζουμε. Σχηματίζουμε και έτσι μία εικονα για την κιθάρα μας. Προσέχουμε να μην είναι πολύ κάτω οι χορδές λόγω χαμηλωμένου καβαλάρη γιατί ο ήχος γίνεται μεταλλικός (εκτός βέβαια αν αυτό μας αρέσει).

 

Εύχομαι να σε κατατόπισα, κάπως  καλό απόγευμα. Καλή επιτυχία στην αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ημουν και ειμαι σε αντιςτοιχη κατασταση με εσένα. ;) Παρά το γεγονός οτι σε ηλεκτρικές, ηλεκτροακουστικες, ακουστικές  κιθάρες, ενισχυτές, εφέ κλπ, ξέρω τι θέλω :P, και κάνω ανταλλαγές και αγορές αναλόγως της οικονομικής μου κατάστασης και της έμπνευσης μου, με τις κλασικές/ ηλεκτροκλασικες κιθάρες εχω θέμα τα τελευταία δέκα χρόνια.

Η πρώτη κιθάρα μου ήταν ηλεκτρική (πριν 25 χρονια) και ξεκινηςα τις αναζητηςεις μου με ηλεκτροκλασικες τύπου godin-ovation ( εύκολες αλλα τις θεωρω ´δηθεν´).

Στα χέρια μου βρέθηκε απο αγγελιες του noiz και ανταλλαγη μια Alhambra 5P CW E1. Εξαιρετική κιθάρα αλλα ξενέρωνα γιατί δεν ήταν μασίφ τα πλαϊνά και η πλάτη. Βρήκα σε καλή τιμη πάλι μέσω αγγελιών του noiz μια alhampra 7P καινούργια, και αγοράζοντας ένα σετ lr baggs anthem nylon θα επιανα το στόχο της τέλειας-γνήσιας ηλεκτροακουστικες με 1000€.

Το project δεν προχώρησε η ´γνησιά´ κλασική ίσως δεν είναι για μένα, μπορεί να την πουλήσω , ιςως μια ακόμη ηλεκτρική να μου είναι πιο χρήσιμη.Σημειωνω οτι ειμαι ερασιτέχνης, χωρίς πολύ διαθέσιμο χρόνο, αλλα παθιασμένος με τα μουσικα όργανα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου