Προς το περιεχόμενο

Αγορά electrovoice RE20 ή RE320 ή Shure SM7Β


sdancer75

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όλοι οι διακόπτες είναι off πλην του gain που βρίσκεται στα 40db (stage 2 για τον Golden age).

Αν εχεις περιθωρια, ανεβασε το gain οσο παει χωρις να παραμορφωνει, και "κατεβασε" το Output στο level που θελεις. Ετσι π.χ θα εχεις λιγοτερο θορυβο απ'οτι αν εχεις το Gain στα 40db και το Output full.

 

 

Η κατασκευή όπως τη φαντάζομαι είναι XLR βύσμα από τη μία και το καλώδιο από την άλλη όπου τα pin 2 & 3 ενώνονται με μια αντίσταση 150 Ohm, σωστά ?

 

Nαι, μπορεις να το κανεις και ετσι. 150 Ohms ειναι καλη τιμη . Η λογικη ειναι οτι η αντισταση "εξομοιωνει" το output impedance του μικροφωνου, χωρις ομως να προσθετει τον θορυβο που εχει το καθε μικροφωνο.

 

Συνδεσε την αντισταση στο input του προενισχυτη και το output του προενισχυτη στη καρτα σου. Μετα αρχισε να παιζεις με το gain/ output/ pad και ακουσε (απο ακουστικα ή απο ηχεια) για να παρεις μια ιδεα πως αλλαζει ο θορυβος (και γενικα να δεις αν ο θορυβος ειναι σε φυσιολογικα πλαισια).

 

Αυτος ειναι ο θορυβος του προενισχυτη μονο. Οταν συνδεσεις πραγματικο μικροφωνο, ο θορυβος θα αυξηθει.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά αγόρασα το Shure SM7B. Οι πρώτες εντυπώσεις αν και η δοκιμή μου ήταν της 1 ώρας και όχι παραπάνω ήταν οι παρακάτω :

 

1. Το GAP 73 DLX ανταποκρίθηκε μια χαρά. Είχα ικανοποιητικό output level ακόμη και στα -45db ενίσχυση. Πειραματίστηκα με μεγαλύτερη ενίσχυση και χαμηλότερο output από το GAP όσο και με μια μικρή υποβοήθηση από την ενίσχυση του focusrite saffire που έχω. Τα αποτελέσματα ήταν καλά. Γενικά θέλει λίγο ψάξιμο μέχρι να βρεθεί η σωστή ισορροπία. Η ηχογράφηση γίνεται περίπου στα -12db (+ ή - 4db κατά μέσο όρο), στάθμης μέσα στο DAW.

 

2. Με το SM7B, έχω ελαφρώς χαμηλότερο θόρυβο στο ίδιο studio ηχογράφησης της τάξεως των 4 έως 5db σε κατάσταση silence.

 

3. Δεν παρουσιάζει μεγάλες διακυμάνσεις στον τόνο της φωνής με μικρές παρεκκλίσεις της θέσης.

 

4. Δεν συλλαμβάνει εύκολα θορύβους από το δρόμο και τα δίπλα διαμερίσματα.

 

5. Ο ήχος μου φάνηκε λίγο μουντός, λόγω ίσως περισσότερου μπάσου σε σχέση με το C3000 αλλά διορθώνεται εύκολα με τα EQ. Ενδεχομένως και με μεγαλύτερη ενίσχυση να δώσει καλύτερα αποτελέσματα. Βέβαια έχει και αυτό κάποιες ρυθμίσεις στην πίσω πλευρά που δεν πρόλαβα να παίξω για να τα δω. Το αποτέλεσμα και των δυο στο ίδιο κείμενο ηχογράφησης δίπλα δίπλα δεν μου δημιουργεί αντιπάθειες ή συμπάθειες του ενός ή του άλλου μικροφώνου (Shure SM7b και AKG C3000).

 

 

 

Συμπέρασμα ? Σίγουρα καλύτερο για τις συνθήκες ηχογράφησης που έχω αλλά νομίζω για το κόστος του στα 415 ευρώ είναι λίγο υπερτιμημένο. Ένα τίμιο κόστος στα 200-250 ευρώ θα ήταν σίγουρα 100% μια από τις καλύτερες επιλογές για τις συγκεκριμένες συνθήκες.

 

Δεν είμαι ούτε χαρούμενος ούτε απογοητευμένος αλλά μια καλύτερη εικόνα θα έχω το αμέσως επόμενο διάστημα μετά από αρκετές δοκιμές και αν τελικά θα με βοηθήσει να γλιτώσω χρόνο στην επεξεργασία του ήχου μετά την ηχογράφηση που είναι και ο βασικός λόγος της αγοράς του.

 

 

Ερώτηση  : 1) Σε ποια στάθμη κάνετε τις δικές σας ηχογραφήσεις ?

                2) Ποια η στάθμη θορύβου κατά την ηχογράφηση όταν υπάρχει ησυχία ?

 

Παρακαλώ παραθέστε αν είναι δυνατόν και τον εξοπλισμό που έχετε.

 

Ευχαριστώ,

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου