Προς το περιεχόμενο

Compression or no compression?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ευχαριστω!

δοκιμασα μερικους σημερα και εβγαλα μερικα συμπερασματα που θα σας τα πω μολις εχω μια πιο ολοκληρωμενη γνωμη

A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 30
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  Παντως εγω ρωτησα την αλλη φορα,αλλα απαντηση δεν πηρα.... Γιατι πεταλακι και οχι rack? Πηρα τωρα τελευταια τον DBX 166xl για χρηση με ηλεκτρακουστικη κιθαρα, και αν και ειναι ωραιος προσθετει ενα φυσημα - θορυβο. Μηπως αν ειχα πεταλακι θα το γλυτωνα?

 

.... Λεει ελα ντε και το ντε ερχεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά λόγω φύσης του κομπρέσορα δυναμώνουν και οι όποιοι θόρυβοι υπάρχουν. γιαυτό κάτι πολύ καλό ειδικά για κιθάρες με μονούς είναι να υπάρχει noise gate στον κομπρέσορα ώστε να μην βρομίζει ο κόσμος ειδικά σε συνδυασμό με κάποιο drive πετάλι..

 

εκτός απ τον keely και τον mxr που είναι classic, θα πρότεινα τον Jam για κάτι στα ίδια χνάρια.

προσωπικά όμως διάλεξα τον visual sound comp66 γιατί είναι φθηνός, έχει noise gate, και δεν έχει να ζηλέψει και τίποτα απ τους παραπάνω. ίσα ίσα ακούγεται ίσως και πιο αχρωμάτιστος!

μια άλλη κορυφαία επιλογή είναι και ο MI Audio αλλά είναι σχεδόν διπλά τα λεφτά! :o

 

θελω να δοκιμασω και του jam αλλα και τον visual sound(που ειναι ο πιο κοντινος στα λεφτα που δινω)

αυτο που με τρομαζει ειναι οτι επειδη ειναι πολυ ιδιαιτερο και δυσκολο εφε και δεν ξερω πως θα πρεπει να τον ρυθμισω ισως τελικα με απογοητευση γιατι δεν θα μπορεσω να εχω το αποτελεσμα που ψαχνω.

θα μπορουσε καποιος να προτινει καποιες ρυθμισεις?

ευχαριστω πολυ

 

στον VS comp66 εγώ ρυθμίζω το gain (level) έτσι ώστε να είναι ίδια η ένταση όταν παίζω ένα δυνατό ακόρντο με ή χωρίς κομπρέσορα. η διαφορά λοιπόν ακούγεται κυρίως στα single notes και τα αρπίσματα όπου όλα γίνονται πιο ισορροπημένα.

από κει και πέρα έχω το comp knob στις 11.00 όπου δεν επηρεάζεται η ατάκα ενώ δίνει αρκετό push για να μην είναι ψόφια τα πράγματα!

 

ο κομπρέσορας πάντως είναι ένα πολύ χρήσιμο εφέ και δεν το είχα καταλάβει μέχρι πριν ένα μήνα που απέκτησα τον comp66. ένα απ τα κυριότερα προβλήματα που μου έλυσε είναι αυτό της ισορροπίας έντασης μεταξύ καθαρών και βρόμας..

είναι γνωστό ότι αν θέσεις το volume ενός overdrive ώστε να ακούγεται στα ίδια επίπεδα με το καθαρό παίζοντας ακόρντα, τότε στα single notes το καθαρό θα είναι πιο χαμηλά! οπότε οποιαδήποτε απόπειρα σόλο με καθαρό ήταν μάταιη! με τον κομπρέσορα αυτό είναι παρελθόν! 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά λόγω φύσης του κομπρέσορα δυναμώνουν και οι όποιοι θόρυβοι υπάρχουν. γιαυτό κάτι πολύ καλό ειδικά για κιθάρες με μονούς είναι να υπάρχει noise gate στον κομπρέσορα ώστε να μην βρομίζει ο κόσμος ειδικά σε συνδυασμό με κάποιο drive πετάλι..

 

Όντως λόγω του compression έρχεται "πιο πάνω" και το noise floor, αλλά σε φυσιολογικές συνθήκες αυτό είναι αμελητέο τόσο νωρίς στην αλυσίδα (δηλαδή στην αρχή που τον τοποθετούν οι περισσότεροι). Σιγά-σιγά δημιουργείται αργότερα (όπως πχ. λες κι εσύ με ένα πετάλι drive), για αυτό και είναι ανώφελο να βάλεις gate τόσο νωρίς γιατί αυτό που έκοψες θα σου δημιουργηθεί πάλι πιο κάτω. Ίσως αυτός είναι και ο λόγος που από ολους τους εκατοντάδες stompbox κομπρέσσορες, αυτός είναι ο μόνος που έχω ακούσει να το έχει ενσωματωμένο, πέρα από τον TC Nova Dynamics που όμως τον έχει σαν εντελώς ανεξάρτητο πετάλι με έξτρα είσοδο και έξοδο.

 

εκτός απ τον keely και τον mxr που είναι classic, θα πρότεινα τον Jam για κάτι στα ίδια χνάρια.

προσωπικά όμως διάλεξα τον visual sound comp66 γιατί είναι φθηνός, έχει noise gate, και δεν έχει να ζηλέψει και τίποτα απ τους παραπάνω. ίσα ίσα ακούγεται ίσως και πιο αχρωμάτιστος!

 

Δεν θα το'λεγα... μεταξύ των Keeley και Visual Sound o χρωματισμός μου είχε φανεί σχεδόν ακριβώς ίδιος, και σίγουρα υπαρκτός (ευχάριστος μεν).

 

ο κομπρέσορας πάντως είναι ένα πολύ χρήσιμο εφέ και δεν το είχα καταλάβει μέχρι πριν ένα μήνα που απέκτησα τον comp66. ένα απ τα κυριότερα προβλήματα που μου έλυσε είναι αυτό της ισορροπίας έντασης μεταξύ καθαρών και βρόμας..

είναι γνωστό ότι αν θέσεις το volume ενός overdrive ώστε να ακούγεται στα ίδια επίπεδα με το καθαρό παίζοντας ακόρντα, τότε στα single notes το καθαρό θα είναι πιο χαμηλά! οπότε οποιαδήποτε απόπειρα σόλο με καθαρό ήταν μάταιη! με τον κομπρέσορα αυτό είναι παρελθόν! 8)

 

Αν έχεις ένα καλό overdrive ή έναν καλό λαμπάτο που η έντασή του ανταποκρίνεται με ακρίβεια στο χέρι σου, αυτό είναι άχρηστο μιας και τα ακκόρντα σου μπορείς να τα παίξεις πιο ήρεμα και τα single notes πιο άγρια. Η πιο συνηθισμένη λύση επίσης για αυτό το σκοπό είναι ένα boost για να σε φέρει πιο πάνω στο mix. Ο κομπρέσσορας, πέρα από τις κλασσικές χρήσεις τύπου country, χρησιμοποιείται κυρίως για το sustain του και για να σου "στρώσει" λίγο το παίξιμο.

 

Santso από όσο θυμάμαι υπήρχε απάντηση... τα πεταλάκια είναι πιο compact λύσεις για αυτούς που δεν χρειάζονται racks, τα οποία φυσικά δεν έχουν το μαγικό ραβδάκι για να σου μειώσουν το φύσημα - κάτι άλλο φταίει εκεί και πρέπει να το εντοπίσεις. Μπορείς να ανοίξεις ένα θρεντάκι για αυτό...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΝΑΣ ειναι ο πεταλοκομπρεσσορας για μπασο

 

http://www.thomann.de/gr/ebs_multi_compressor.htm

 

μη ψαχνεις αλλους... ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως λόγω του compression έρχεται "πιο πάνω" και το noise floor, αλλά σε φυσιολογικές συνθήκες αυτό είναι αμελητέο τόσο νωρίς στην αλυσίδα (δηλαδή στην αρχή που τον τοποθετούν οι περισσότεροι). Σιγά-σιγά δημιουργείται αργότερα (όπως πχ. λες κι εσύ με ένα πετάλι drive), για αυτό και είναι ανώφελο να βάλεις gate τόσο νωρίς γιατί αυτό που έκοψες θα σου δημιουργηθεί πάλι πιο κάτω. Ίσως αυτός είναι και ο λόγος που από ολους τους εκατοντάδες stompbox κομπρέσσορες, αυτός είναι ο μόνος που έχω ακούσει να το έχει ενσωματωμένο, πέρα από τον TC Nova Dynamics που όμως τον έχει σαν εντελώς ανεξάρτητο πετάλι με έξτρα είσοδο και έξοδο.

 

κι όμως το βρίσκω πολύ χρήσιμο για τον ίδιο λόγο που ανέφερες. ότι δηλαδή αντί να πολλαπλασιάζει το noise floor το κρατάει στα ίδια επίπεδα σαν να μην είχες κομπρέσορα.

και ο MI Audio έχει gate.

 

Αν έχεις ένα καλό overdrive ή έναν καλό λαμπάτο που η έντασή του ανταποκρίνεται με ακρίβεια στο χέρι σου, αυτό είναι άχρηστο μιας και τα ακκόρντα σου μπορείς να τα παίξεις πιο ήρεμα και τα single notes πιο άγρια. Η πιο συνηθισμένη λύση επίσης για αυτό το σκοπό είναι ένα boost για να σε φέρει πιο πάνω στο mix. Ο κομπρέσσορας, πέρα από τις κλασσικές χρήσεις τύπου country, χρησιμοποιείται κυρίως για το sustain του και για να σου "στρώσει" λίγο το παίξιμο.

 

δεν ανταποκρίνεται η ένταση αλλά το gain ενός drive στην ευαισθησία του χεριού. αν το έχουμε σε χαμηλά επίπεδα gain τότε επιρρεάζεται και η ένταση αλλά και πάλι όχι όσο στο καθαρό..

 

μάλλον δεν το περιέγραψα καλά.. με ένα drive πετάλι που κομπρεσάρει συνήθως μόνο του αρκετά (κι ας θεωρείται uncompressed), δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.. το θέμα είναι η αναλογία στο καθαρό.. αν τα ακόρντα είναι στο ίδιο επίπεδο σε βρώμικο και καθαρό, τότε τα single notes στο καθαρό θα είναι χαμηλά. με κομπρέσορα λοιπόν στο καθαρό, λύνεται αυτό..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποια η γνώμη σας για το mxr dyna comp vintage; σε ένα βίντεο που το είδα που φάνηκε πολύ πιο γλυκό και μαλακό σε χροιά από το σύγχρονο αλλά και από οποιοδήποτε άλλο έχω ακούσει; το έχει δοκιμάσει κανείς live; έχει κάποια αδύνατα σημεία; είναι πολύ υπερτιμημένο σε σχέση με την απόδοση του;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δοκιμασα πριν μερικες μερες με την ιδια κιθαρα στον ιδιο ενισχυτη

Jam Dynasor

Maxom CP101 Compressor

Mxr Dyna comp

MXR 1976 Vintage Dyna Comp

 

Προσωπικα με κερδισε ο Dynasor. δεν ξερω εαν μπορω να εξηγισω αυτο που ακουσα αλλα σε αντιθεση με τους αλλους μου στρογγυλεψε πολυ ομαλα τον ηχο μου, μου εκοψε ολα τα κακα πριμα και μου εδωσε ενταση και sustain.

με λιγα λογια ζωντανεψε την τελε μου.

o maxom παροτι με ψαρωσε στην αρχη γιατι μου μπουσταρε αρκετα το σημα με αποτελεσμα να με εντυπωσιασει στο τελος δεν μπορεσε να μου δωσει οτι ο jam.

ο απλος ο MXR απλα αδιαφορος....

ο Vintage σιγουρα καλυτερος απο τον απλο αλλα ΠΟΛΛΑ τα λεφτα.Με τοσα περνω του jam που ειναι πολυ πολυ καλυτερος και μερικα σετ χορδες....συν που δεν εχει led Και εισοδο για τροφοδοτικο.

 

θελω τωρα να τεσταρω τον DanComp του Jam αλλα και τον VS66 για να καταληξω στην αγορα που θα κανω

A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου