Προς το περιεχόμενο

Απορία περί Looper


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.

 

Καταρχάς ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη εάν το θέμα έχει ξανατεθεί, αλλά με σχετικό Search, δεν βρήκα κάτι να με καλύπτει. Επίσης να θέσω το ότι είμαι παντελώς άσχετος με το θέμα Loopers, οπότε μπορεί να πω κοτσάνες.

 

Σκέφτομαι να πάρω κάποιο Looper για Practice στο σπίτι αλλά - γιατί όχι - και για χρήση σε πρόβες ή Live. Θέλω επίσης το Looper να διαθέτει και κάποιο drum machine ώστε να κάνω practice πάνω σε αυτό. Δεν θέλω κάποιο metronome beat, προτιμώ drum machine.

 

Η απορία μου είναι επίσης η εξής. Όποτε δοκίμασα κάποιο looper, αντιμετώπισα προβλήματα με το timing. Επειδή μπορεί να μην πατούσα τελείως ακριβώς το knob, μετά από αρκετές φορές που έπαιζε η λούπα, το ξεκίνημά της "χαλούσε", ενώ έχανε σε timing. Όσο τείνεις προς το ακριβές on time πάτημα, το πρόβλημα εμφανίζεται μετά από αρκετές επαναλήψεις της λούπας, αλλά ποτέ το πάτημα δεν είναι τέλειο. Φαντάζομαι ότι για να πατήσεις τέλεια το Knob πρέπει να είσαι ρομπότ και δεν μπορώ να σκεφτώ ότι όσοι χρησιμοποιούν loopers σπίτι είναι τόσο καλοί, οπότε υποθέτω πως οι εταιρείες με τα loopers έχουν κάνει κάτι γι αυτό. Επίσης φαντάζομαι ότι αν κάποιος παίζει Live και πάει να κάνει overdub κάποια λούπα, αυτό μπορεί να αποβεί καταστροφικό, πράγμα που ενισχύει την θεωρία μου ότι οι εταιρίες έχουν προσπαθήσει να απομονώσουν αυτό το πρόβλημα. Υποθέτω ότι σε loopers που η δουλειά τους είναι αποκλειστικά αυτό το πράμα, υπάρχει ενσωματωμένος μετρονόμος, έτσι ώστε ακόμα και να μην γράψεις καλή λούπα ή να μην πατήσεις καλά το Knob, τουλάχιστον να είσαι on time.

 

Μέχρι στιγμής τείνω προς το Digitec Jamman ή το Roland rc - 30 ή το παλαιότερο rc 20xl.