Προς το περιεχόμενο

School days - cigaret13


cigaret13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ξεκίνησε σαν project με έμφαση σε μπάσο-τύμπανα, αλλά στην πορεία χάθηκε...... ::)  

   

Ψιλοέπαθα ένα blackout (όχι των Scorpions, Gvour..... ;D), δεν ήξερα τι να βάλω, πως να το γεμίσω μετά το πρώτο μέρος και μάλλον μου βγήκε λίιιγο αλλοπρόσαλλο, αλλά δεν βαριέσαι..... 8)

     

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε φιλε,πολυ το γουσταρα,ειλικρινα!

Ειναι λιγο διαφορετικο απο τα υπολοιπα αλλα εχει τον δικο σου "τροπο".

Ομορφα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

δεν ήξερα τι να βάλω, πως να το γεμίσω μετά το πρώτο μέρος και μάλλον μου βγήκε λίιιγο αλλοπρόσαλλο, αλλά δεν βαριέσαι..... 8)

 

Αλλοπρόσαλλο; Δεν θα το έλεγα. Me like  ;)

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολυ ωραίο παίξιμο και ωραία δομημένο.

Μπραβίσσιμο!!!!

Απο τα καλύτερα σου που έχω ακουσει.

 

Προς το τέλος οι αλλαγες μου θυμησαν λιγο στυλ....... Χατζηνάσιου και μου άρεσε ιδιαίτερα

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Αλλοπρόσαλλο; Δεν θα το έλεγα. Me like  ;)

 

Ακριβώς. Βγάζει και μια ωραία ξεγνοιασιά, πολύ μελωδικό. Εύγε νέε μου. :)

 

(Πω πω...έχω πολύ κατς απ να κάνω, έχει ανέβει πολύ πράμα όσο έλειπα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξερς ότι βαριέμαι τα σουβλάκια, δε λέω καλά τα παίζεις, αλλά επαέ έχουμε άσθμα. Αν έκανες το κόπο να κοτσάρεις την υπέροχη μπάσα φωνή σου και να μας απαλλάξεις απ το πουλί σολίδι, θα είχαμε κανονικότατο άσθμα και μάλιστα εύμορφο.

  Επίσης, κάνεις ότι κάνεις και μάλιστα βελτιούμενος σε θέματα μύξας και παραγωγής, καιρός είναι να δεις λίγο και τα τούμπανα. Μόνο προς το τέλος που παίζει ο μηχανάκης με το ράιντ και τον σκεπάζουν οι υπόλοιποι ακούγεται υποφερτά ο τούμπανος.

              Για το καλό σου  ;D ;D ;D

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έκανες το κόπο να κοτσάρεις την υπέροχη μπάσα φωνή σου και να μας απαλλάξεις απ το πουλί σολίδι, θα είχαμε κανονικότατο άσθμα και μάλιστα εύμορφο.

  Βρε Σάμυ, κιθαρίστας (λαίμαι τώρα ::) ) είμαι, όχι τραγουδιστής......Μακάρι νά'χα την φωνή του Freerock (και την κιθαριστική του δεινότητα βεβαίως βεβαίως....) να με χαιρόσουν :o ;), αλλά δεν...... Απ'ότι μου λέτε εδώ μέσα, στις απαγγελείες καλός είμαι, αλλά μην γεμίσω το site με ποιήματα, δεν λέει....  

  Όσο για τα τύμπανα, δίκιο έχεις, προσπαθώ, κάνω τα μαθήματά μου, αλλά είμαι ακόμα στο νηπιαγωγείο......Εν καιρό, να μεγαλώσω πρώτα..... ;D

           

Edit:  Ξέχασα......το άσμα το άλλαξα. Έκανα μερικές αλλαγές στην μίξη και στα τύμπανα. Έσβησα το παλιό και το αντικατέστησα με το καινούριο. Το link είναι το ίδιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το άκουσα με προσοχή και κατάλαβα τα εξής:

 

Είναι δυνητικά ένα πολύ ωραίο κομμάτι. Και λέω δυνητικά γιατί, κατά την άποψή μου, έχεις μια πολύ ενδιαφέρουσα αρμονική βάση την οποία ελάχιστα εκμεταλλεύτηκες μελωδικά. Με άλλα λόγια, εκτός κάποιων σκόρπιων μελωδικών περασμάτων (τα οποία όμως πάλι ακούγονται σα να βγήκαν εκείνη τη στιγμή), ουσιαστικά ακούμε έναν αυτοσχεδιασμό τεσσεράμισι λεπτών, πράγμα το οποίο αφαιρεί από την ταυτότητα της σύνθεσης.

 

Παρόλα αυτά το παίξιμο είναι ωραίο ενώ έχεις διορθώσει τις μεταβάσεις μεταξύ των διαφορετικών θεμάτων με αποτέλεσμα τα transitions να είναι ομαλά και να μη δίνουν πλέον την αίσθηση "κολλάζ" κομματιών. Μπράβο γι' αυτό, δείχνει ότι εξελίσσεσαι συνθετικά.

 

Αν έχω να σου δώσω κάποιες συμβουλές, καθαρά ως ακροατής και φυσικά με βάση το δικό μου γούστο, είναι οι εξής:

 

να κοτσάρεις την υπέροχη μπάσα φωνή σου

 

Αυτό. Έχεις ένα όπλο που σε κάνει να ξεχωρίζεις και το έχεις παραμελήσει. Καταλαβαίνω, ως πάσχων, ότι μια απαίδευτη φωνή μπορεί να αποτελεί εμπόδιο, αλλά πολύ συχνά η χροιά υπερτερεί της τεχνικής ορθότητας. Και εσύ έχεις χροιά να φαν κι οι κότες.

 

Αν παρόλα αυτά, θέλεις να συνεχίσεις στον instrumental δρόμο, θα πρότεινα μικρότερες διάρκειες κομματιών και σαφή επαναλαμβανόμενη μελωδία (ή μελωδίες) που δεν αφήνει περιθώριο στον ακροατή να σκέφτεται "τώρα αυτό είναι το θέμα ή έτσι του βγήκε πάνω στο τζαμ;". Θέλουμε δηλαδή να τελειώνει το κομμάτι και να έχουμε βάλει σφραγίδα στα αυτιά του άλλου.

 

Στο θέμα του αυτοσχεδιασμού τώρα, μια και θεωρώ ότι το 'χεις οπότε και μπορείς να το πας ένα βήμα παραπέρα, θα πρότεινα να αρχίσεις να αντιμετωπίζεις την αρμονία ως "κομμάτια" και όχι ως ένα συνεχές περιβάλλον στο οποίο κολλάει η τάδε πεντατονική π.χ. Με άλλα λόγια, κάθε συγχορδία αποτελεί από μόνη της ένα μοναδικό αρμονικό κεφάλαιο προς "εκμετάλλευση" ανεξαρτήτως του αν θεωρητικά ανήκει σε μια ευρύτερη ακολουθία.  Προσπάθησε να ξεχάσεις την οριζόντια αντιμετώπιση δηλαδή και δες το κάθετα το θέμα. ;D

 

Αυτά.

 

 

 

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου