Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικό του BB preamp


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα παιδιά,

 

Πριν 3 βδομαδες ήρθε σπίτι ένα φίλος να μου δείξει 1-2 πράγματα με πετάλια. Εγω είμαι σε επίπεδο αρχάριου (παίζω 3 χρόνια), αλλά νομίζω οτι καταλαβαίνω οσο μπορώ σιγά σιγά τι γίνεται με τον τόνο που θέλω και τα ακούσματα που θέλω να πετύχω. Ο φίλος λοιπόν μου έφερε ένα BB preamp και το βάλαμε στην πεταλιέρα πρίν το Joyo vintage overdrive ( το έχω αγαπήσει το πετάλι αυτο). Αν θυμάμαι καλά είχε τις ρυθμίσεις αρκετά χαμηλά στο BB γύρω στο 2 και σαν αποτέλεσμα η κιθάρα είχε περισσότερο όγκο και ζεστασια στα καθαρά αν το θέτω σωστά. Όταν άνοιγα και το  joyo ακόμα πιο ωραία ακούσματα γέμιζαν τον χώρο. Με αυτο το συλλογισμό αποφάσισα οτι θέλω ένα BB preamp.

 

Το "πρόβλημα" είναι οτι μου φαίνεται αρκετά ακριβό. Γενικά είμαι της ιδεολογίας οτι τα πετάλια δεν πρέπει να κάνουν πάνω απο 100 ευρώ. Όπως και καμια κιθάρα δεν πρέπει να κάνει πάνω απο 1500-2000 (με ελάχιστες εξαιρέσεις). Φτάνω λοιπόν στο ζητούμενο:

 

Υπάρχει κάποιο πετάλι να αναζητήσω σαν εναλλακτικό του ΒΒ; Να θυμίσω οτι το BB preamp μου άρεσε να το έχω ανοιχτό και στο καθαρό κανάλι, αλλά και όταν έβαζα overdrive. Δηλαδή με κάλυπτε απόλυτα, έδινε τον όγκο και τη ζεστασια που θέλω και στις 2 περιπτώσεις.

 

Αν βοηθάει η μουσική που μου αρέσει και παίζω είναι classic rock/blues/hard rock. Μπάντα οδηγός  φυσικά η Led Zeppelin.

 

Αν έπρεπε να βάλω και ένα range τιμής θα έλεγα κάποια επιλογή από τα 40-70 ευρώ, αλλά γενικά θα ήθελα απο περιέργεια να μάθω αν υπάρχουν αξιόλογα εναλλακτικα του BB.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 25
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Τσέκαρε μήπως βρεις ενα Visual Sound GarageTone Drivetrain Overdrive.Και σαν boost και σαν οverdrive πριν το joyo το οποιο θα σου ελεγα αν δεν ηταν τοσο φθηνο να το δινες.