Προς το περιεχόμενο

Άταστη Κλασική


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά το θέμα του κουρδίσματος δεν έχει νόημα. Εξαρτάται από το αποτέλεσμα που θέλει να βγάλει κάποιος. Μπορεί να παίξει κάποιος με 4ες, 5ες, με ενδιάμεσους τόνους (πχ 6η - Ρε, 5η - Μι) κτλ κτλ.Το θέμα είναι να βρεθεί στα χέρια του ενδιαφερόμενου :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 33
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

αφου  οταν κουρδισεις ‘’πεμπτη’’ την αποκατω χορδη, πρεπει να την τεντωσεις περισσότερο απο οτι αν την κουρδιζες ‘’τεταρτη’’ πως μπορει να σου ακουγεται πισωγυρισμα λοιπον αφου κατεβαινοντας την κλιμακα σε πεμπτες, και χωρις να μετακινησεις το χερι στο μπατσο …φτανεις πιο μακριαααα ?? ?? ?

 

Αυτο ειναι ο στοχος στα βιολια, αλλα εκει ο λαιμος ειναι μικρος. Με πεμπτες στην κιθαρα θες ειτε μεγαλα stretches ειτε γρηγορα position shifts να παιξεις μια κλιμακα.

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο ειναι ο στοχος στα βιολια, αλλα εκει ο λαιμος ειναι μικρος. Με πεμπτες στην κιθαρα θες ειτε μεγαλα stretches ειτε γρηγορα position shifts να παιξεις μια κλιμακα.

 

Συμφωνώ απόλυτα, ειδικά στα ταξίμια είναι πολύ σημαντικό αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως να κρατησεις την ανωμαλια του κλασικου κουρδισματος που υπαρχει για να πιανονται ευκολα καποιες βασικες συγχορδιες… σε ενα  οργανο που δεν παιζει συγχορδιες… δεν λεει ………………............

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω πως δεν προκειται να παιξεις μπαρε και αρα λογικα είναι πιο απλο αν ολες οι χορδες εχουν το ιδιο διαστημα, αλλα διαφωνω πως αυτό το διαστημα πρεπει να είναι οι πεμπτες.

 

Οποτε επειδή οι πεμπτες είναι too much, παμε πιο κατω. Το τριτονιο δεν μας κανει σαν διαφωνο και αρα παμε στις τεταρτες. Πιο κατω παλι δεν μας κανει γιατι μειωνεται το range του οργανου χωρις να κερδίζεις σημαντικα στην ευκολια για μελωδικο παιξιμο.

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα δεν προτεινα εγω  5τες για αυτη την κιθαρα, κουρδισμα απο ουτι προτεινα…

 

 

 

εξω βρεχει και τρωω φρεσκο ψαρι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ουτι 5ες εχει? Δικαιολογειται γιατι εχει κοντο λαιμο.

 

Απ'οτι διαβασα και το ουτι κυριως 4ες εχει. Φαινεται πως οι 4ες είναι sweet spot ιστορικα.

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχει στανταρ κουρδισμα, αυτα που ειναι διαδεδομενα δεν ειναι συμμετρικα, υπαρχουν ομως βοηθηματα για αυτα, γιαυτο το προτεινα, αλλα ο op θελει να πειραματιστει … καλο ειναι αυτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα διαφορετικα κουρδίσματα σε κανουν να παιζεις λιγο διαφορετικα.

OP σκέφτεσαι να βαλεις fret markers ή να μπεις κατευθείαν στα βαθια?

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αδύνατο χωρίς fret markers στην αρχή!  ;D

Άλλωστε πρώτα θα το κάνω σε μια ασήμαντη για μένα κιθάρα να δω τι και πώς, και μετά σε καλό μοντέλο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου