Προς το περιεχόμενο

Μαστορας για ακουστικές στη περιοχή Πειραιά;


koronios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλή μέρα συνφορουμίτες …..κατέχω μια ακουστική κιθαρούλα που έχω αγοράσει πριν κάποια χρόνια (από τις αγγελίες) , αλλά δεν την άγγιξα σχεδόν καθόλου. Επειδή μου έχουν πεί ότι είναι καλό οργανάκι (Walden G3030CEQ) , εγώ είμαι παντελώς άσχετος από ακουστικές, θα ήθελα να μου πείτε μερικούς μάστορες πάνω στα ακουστικά όργανα στη περιοχή Πειραιά , να τη πάω για να τη δει, σετάρει και ότι άλλο χρειάζεται,  με  σκοπό να τη πουλήσω, παίξω …θα δούμε..!!   ;D

moody...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αυτόν που εμπιστεύομαι για όλες τις κιθάρες μου...ηλεκτρικές και ακουστικές είναι ο Χρήστος στον Πειραιά. Σίγουρα θα σου πει αν φτιάχνεται, αν αξίζει να φτιαχτεί και κάνει πολυ καλή δουλειά.

 

Στοιχεία δες εδω:

http://krav.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αυτόν που εμπιστεύομαι για όλες τις κιθάρες μου...ηλεκτρικές και ακουστικές είναι ο Χρήστος στον Πειραιά. Σίγουρα θα σου πει αν φτιάχνεται, αν αξίζει να φτιαχτεί και κάνει πολυ καλή δουλειά.

 

Στοιχεία δες εδω:

http://krav.gr

Σε ευχαριστώ, τον γνωρίζω το Χρηστο (μου εχει κάνει και εμένα άριστη δουλεια στην ηλεκτρικη μου ) απλά έλεγα μηπως υπαρχει πιο ειδικός σε ακουστικά όργανα. Και πάλι ευχαριστώ...μαλλον εκεί θα πάω

moody...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

o Χρήστος ειναι εξαιρετικός. το κυριότερο ειναι πολυ υπεύθυνος και αριστος γνωστης. εκει να την πας.

 

+1 και από μένα. Εξαιρετικός μάστορας και άνθρωπος.

ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ, ΣΦΗΝΩΣΕ ΕΝΑ ΣΟΥΣΑΜΙ ΤΟ ΚΑΠΣ ΛΟΚ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies