Προς το περιεχόμενο

Wall of cabinets, μηπως τελικα τρωμε το παραμυθι?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προσπαθω να καταλαβω ΠΩΣ ταϊζεις τον κοσμο marketing και παραμυθι απο τη στιγμη που απο το...φορτηγο που κουβαλας χρησιμοποιεις μονο...3 κιθαρες (δηλ.ο ΚΟΣΜΟΣ αυτες βλεπει μονο)...και δεν μπορω...... ;D ;D

 

Κανονικα θα τους ταϊζες marketing αν σε καθε τραγουδι χρησιμοποιουσες και αλλη κιθαρα.... ;D

 

Ας το θέσω αναλυτικότερα λοιπόν, αφού πρέπει να γίνει εκτενής ανάλυση σε ό,τι γράφουμε ;D

 

Ουσιαστικά ο Mayer (μιας κι έφερα το παράδειγμα) έχει ένα φορτηγό κιθάρες, όλες ίδιες με ίδιους μαγνήτες, τα πάντα ίδια. Οι αγαπημένες του είναι η black (custom shop) και η SRV. Από εκεί κ πέρα, αλλάζει κιθάρες σε κάθε τραγούδι (ή ανά δύο τραγούδια) χωρίς να υπάρχει λόγος.

Κάτι αντίστοιχο έκανε στα νιάτα του κι ο Richie Sambora. Χωρίς λόγο, άλλαζε την κιθάρα που διέφερε μόνο σε χρώμα ή έπαιζε ένα ολόκληρο κομμάτι με double neck strat (χωρίς να υπάρχει λόγος).  

 

Το παραπάνω έχει να κάνει με εντυπωσιασμό καθαρά. Παραπέρα, δίνει το μήνυμα αγοράστε περισσότερες κιθάρες καθώς η κάθε μία επιτυγχάνει το δικό της σκοπό, το δικό της ήχο, κλπ. Το θέμα μας εδώ δεν είναι αν θα κοροϊδέψει εμένα ή αν φαίνεται ενοχλητικό σ'εμένα. Όσο ενοχλητικό για εμένα είναι το fake wall of cabinets, άλλο τόσο ενοχλητικό το ν'αλλάζει κάποιος συνεχώς κιθάρες ίδιου τύπου, ίδια εταιρείας, με ίδια specs. Τώρα, αν μπούμε σε λογικές 'και τί νοιάζει εμάς' ή 'ο καθένας πρέπει να ενημερωμένος', τότε προφανώς δεν υπάρχει λόγος περαιτέρω συζήτησης και προφανώς το thread δεν έχει νόημα.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 34
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

αρα τρωμε το παραμυθι!

Οχι βεβαια. Ενα ντεκορακι ειναι και μαλιστα ευχαριστο, για τα αχαρα γουστα μου ;D

 

Δεν γνωριζω βεβαια τι γινοταν πριν το 80, αλλα θεωρω οτι ολοι γνωριζουμε πως

απο  τα early 80s και μετα που τα ΡΑ systems κανουν ολη τη δουλεια "μεταδοσης" του ηχου στο ακροατηριο.

αρα δεν τρωμε το παραμυθι υπαρχει παραμυθι ;)

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από εκεί κ πέρα, αλλάζει κιθάρες σε κάθε τραγούδι (ή ανά δύο τραγούδια) χωρίς να υπάρχει λόγος.

 

αποφασισε...τελικα ΠΟΣΕΣ κιθαρες χρησιμοποιει ΜΠΡΟΣΤΑ στον κοσμο ?100 ή 3 ?

 

γιατι ΠΡΙΝ αλλοιως μας τα ελεγες  ;D

 

Από εκεί κ πέρα παίζει με την δικιά του την blackie και την SRV

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο ενοχλητικό για εμένα είναι το fake wall of cabinets, άλλο τόσο ενοχλητικό το ν'αλλάζει κάποιος συνεχώς κιθάρες ίδιου τύπου, ίδια εταιρείας, με ίδια specs.

 

Στη μια περιπτωση σε "κοροιδευει" (σου παρουσιαζει κατι για πραγματικο ενω δεν ειναι...και μαλιστα με τετοιο ογκο και μεταφορικα παιζει αυτο το παραμυθακι να ειναι και το οχι και τοσο περηφανο μερος του εισητηριου που πληρωσες) ενω στην αλλη δε σε κοροιδευει....απλα ΜΠΟΡΕΙ....και ισως να ειναι το περηφανο μερος του εισητηριου που πληρωσες...

 

https://www.youtube.com/watch?v=nEKaUlufz8g

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάμε σε ένα ρεσιτάλ κλασικής μουσικής, λόγου χάριν. Δε θα δεις το πρώτο βιολί να έχει μαζί 20 διαφορετικά όργανα. Δηλαδή αυτός γιατί δε θέλει διαφορετικό feel σε κάθε κομμάτι;

 

Οι βιολονίστες παραδοσιακά ψάχνουν το ένα "μαγικό" βιολί, το οποίο είθισται να είναι 100+ ετών. Εντελώς άλλο καπέλο.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας το θέσω αναλυτικότερα λοιπόν, αφού πρέπει να γίνει εκτενής ανάλυση σε ό,τι γράφουμε ;D

 

Ουσιαστικά ο Mayer (μιας κι έφερα το παράδειγμα) έχει ένα φορτηγό κιθάρες, όλες ίδιες με ίδιους μαγνήτες, τα πάντα ίδια. Οι αγαπημένες του είναι η black (custom shop) και η SRV. Από εκεί κ πέρα, αλλάζει κιθάρες σε κάθε τραγούδι (ή ανά δύο τραγούδια) χωρίς να υπάρχει λόγος.

Κάτι αντίστοιχο έκανε στα νιάτα του κι ο Richie Sambora. Χωρίς λόγο, άλλαζε την κιθάρα που διέφερε μόνο σε χρώμα ή έπαιζε ένα ολόκληρο κομμάτι με double neck strat (χωρίς να υπάρχει λόγος).  

 

Το παραπάνω έχει να κάνει με εντυπωσιασμό καθαρά. Παραπέρα, δίνει το μήνυμα αγοράστε περισσότερες κιθάρες καθώς η κάθε μία επιτυγχάνει το δικό της σκοπό, το δικό της ήχο, κλπ. Το θέμα μας εδώ δεν είναι αν θα κοροϊδέψει εμένα ή αν φαίνεται ενοχλητικό σ'εμένα. Όσο ενοχλητικό για εμένα είναι το fake wall of cabinets, άλλο τόσο ενοχλητικό το ν'αλλάζει κάποιος συνεχώς κιθάρες ίδιου τύπου, ίδια εταιρείας, με ίδια specs. Τώρα, αν μπούμε σε λογικές 'και τί νοιάζει εμάς' ή 'ο καθένας πρέπει να ενημερωμένος', τότε προφανώς δεν υπάρχει λόγος περαιτέρω συζήτησης και προφανώς το thread δεν έχει νόημα.

 

 

 

Καταλαβαίνω τι λες και είναι μία άποψη. Από την άλλη όμως, δες το σα να αλλάζουν κουστούμια παράστασης. Για αυτούς το κόστος είναι αντίστοιχο. Κάνουν τη διαφήμιση, κάνουν το κομμάτι τους κλπ.

 

 

Κυριοι αλλο το παιζω με 3-4...η 104 διαφορετικες κιθαρες γιατι μου χρειαζονται η γιατι ΜΠΟΡΩ (αρκει οι κιθαρες να ειναι πραγματικες και οχι απο φελιζολ!!!) και αλλο το στηνω wall of cabinets κουφια (κατι το οποιο ειναι fake....)

 

Εμενα δε με ξερει η μανα μου αλλα στα live παιζω με 2-3 και 4 διαφορετικες κιθαρες...αλλες φορες επειδη ετσι επιτασσει το κομματι αλλες φορες επειδη ετσι γουσταρω η επειδη πολυ απλα τις αγαπαω ΟΛΕΣ!!!(ναι παιζει κ αυτο!)

Αλλο αυτο ομως και αλλο αυτο με τις αδειες καμπινες....το ενα καποιες φορες μπορει να ειναι κινηση εντυπωσιασμου δε λεω....και καποιες αλλες παλι οχι....το αλλο ειναι παντα κινηση εντυπωσιασμου...

Και δεν ειναι κακο να κανεις κινηση εντυπωσιασμου....κακο ειναι να (προσπαθεις να) παραμυθιασεις τον κοσμακη....

Κατα την ταπεινη μου αποψη παντα....

 

Δεν είναι εντελώς διαφορετικό. Σύμφωνα με το πνεύμα του OP όλα συντελούν στο να πουληθεί marketing στον κόσμο. Κάπως έτσι το αντιλαμβάνομαι.

 

Οι βιολονίστες παραδοσιακά ψάχνουν το ένα "μαγικό" βιολί, το οποίο είθισται να είναι 100+ ετών. Εντελώς άλλο καπέλο.

 

Δίκιο έχεις αλλά σκέψου ότι και οι κιθαρίστες ψάχνουν το holy grail (les paul 58, 59 κλπ.). Πάντως το παραδειγμά μου ήταν εντελώς τυχαίο. Αντί για βιολιστή βάλτε πιανίστα κλπ κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αποφασισε...τελικα ΠΟΣΕΣ κιθαρες χρησιμοποιει ΜΠΡΟΣΤΑ στον κοσμο ?100 ή 3 ?

 

γιατι ΠΡΙΝ αλλοιως μας τα ελεγες  ;D

 

 

Το κάνω επίτηδες γιατί δεν μπορώ να δεχτώ ότι κατάλαβες το φθόνο που έχω για τον John Mayer.  ;D ;D

 

@otto##

Δεν μπορώ να το δεχτώ ως 'το κοστούμι τους' σε μία παράσταση. Το βλέπω αρνητικά γενικότερα, χωρίς όμως να με ενδιαφέρει και ιδιαίτερα. Περισσότερο γελάω με την φάση. Παραπέρα, απάντησα στον Superfunk, που προσπαθεί να τους δικαιολογεί προφανώς επειδή θέλει ν' αγοράσει κι άλλες κιθάρες και δεν ξέρει πώς να το πει στη γυναίκα του!  ;D ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δίκιο έχεις αλλά σκέψου ότι και οι κιθαρίστες ψάχνουν το holy grail (les paul 58, 59 κλπ.). Πάντως το παραδειγμά μου ήταν εντελώς τυχαίο. Αντί για βιολιστή βάλτε πιανίστα κλπ κλπ.

 

ok, αλλά δεν υπάρχουν διαφορετικά σχέδια/μοντέλα/στυλ π.χ. stradivarius lp, sg, strat, tele, κλπ. Ένα σχέδιο υπάρχει και όλοι επανεκτελούν (πιστά) μουσική 200+ ετών.

 

Αντε να πας σε Plexiglass αν θες να το παίξεις μοντέρνος (π.χ. Vanessa May).

 

Επίσης, τα φημισμένα βιολιά κοστίζουν 1-2 εκατομμύρια, δύσκολο να κάνεις συλλογή  ;D

 

Ντάξει έχει πολλές πτυχές για τους κιθαρίστες το θέμα. Απωθημένα, συλλογές, επίδειξη, wow factor, αίσθηση στο χέρι και διάθεση. Όταν με το καλό γίνω και γω touring musician θα έχω να σχολιάσω περισσότερα επί του θέματος  ;D

 

Πάντως σέβομαι εξίσου τον single-axe με τον multi-axe κιθαρίστα. Ο καθένας όπως καταλαβαίνει και γουστάρει.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερίζω το φόρουμ! Έχω την εντύπωση πως οι πολλές καμπίνες δεν εξυπηρετούν στο να ακούει το κοινό, αλλα όταν παίζεις σε τεράστιο stage εξυπηρετούν στο να ακούει ο κιθαρίστας, μιας και αν παίζεις με μια-δύο καμπίνες, όση ένταση κι αν έχεις πρέπει να στέκεσαι ακριβώς στην ευθεία τους για να ακούς, λόγω της έντασης του PA και των μόνιτορς, αλλα και δεδομένης της απόστασης που θα έχεις από αυτές λόγω του μεγάλου stage. Έτσι, έχοντας καμια δεκαριά καμπίνες πίσω σου μπορείς να κινείσαι στη σκηνή και να ακούς επαρκώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι, έχοντας καμια δεκαριά άδειες καμπίνες πίσω σου μπορείς να κινείσαι στη σκηνή και να ακούς επαρκώς.

 

Αυτό είναι σίγουρο!  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου