Προς το περιεχόμενο

Τελικά είναι φαιδροί όσοι παίζουν mainstream pop;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αναψε η κουβεντα. Δεν προλαβαινω να κανω quotes, αραξτε λιγο....hot.gif

 

Part 1/2

Αν ένας άνθρωπος βγάζει σκουπίδια, αλλά έχει δυνατότητες για κάτι καλύτερο και το δείχνει, τουλάχιστον δείχνει ότι δεν είναι τυχαία αυτό που είναι, ασχέτως ότι ξεπουλήθηκε. Δυστυχώς ο βιοπορισμός, και ειδικά στην Αμερική, δεν είναι απλό θέμα. Είχε τη δυνατότητα η Lady Gaga να καταλήξει όπως τόσες άλλες στην Αμερική, πιο ταλαντούχες από την ίδια, παντρεμένη μεσοαστή στην απολύτως καλύτερη περίπτωση, ενδεχομένως άστεγη στη χειρότερη, και αντί αυτού έχει περιουσία.

Και οι π@#τανες πολυτελειας περιουσια εχουν, και οι κλεφτες το ιδιο, και οι...gangsta το ιδιο, και οι εμποροι ναρκωτικων, οι δουλεμποροι, οι καταχραστες, οι εμποροι οπλων και ενα μυριο αλλα "επαγγελματα", εχουν περιουσια. Αυτο γιατι να μας ενδιαφερει?

Η Gaga κυκλοφορει σαν το σουργελο και τραγουδαει αηδιες επειδη ειχε προβλημα επιβιωσης? Η μιση Αμερικη εχει προβλημα επιβιωσης, τα 3/4 του πλανητη το ιδιο, αλλα οπως γραφω και παραπανω, δεν εγιναν ολοι κλεφτες. Η κατασταση δεν ειναι Ασπρο-Μαυρο, και στην μουσικη ισχυει το ιδιο. Με το ιδιο σκεπτικο, ολοι θα εγραφαν και θα επαιζαν αηδιες, και περα απο την Pop και την Rap δεν θα υπηρχε τιποτα αλλο. Αλλα δεν ειναι φυσικα ετσι, γιατι δεν σκεφτονται_ευτυχως_ολοι ετσι.

 

Δεν ξερω τι προβλημα επιβιωσης ειχε (και αν ειχε) η Gaga πριν γινει διασημη, αλλα αυτο δεν με ενδιαφερει, αυτο δεν πρεπει να ενδιαφερει κανεναν, σε σχεση παντα με το μουσικο εργο που παραγει η ιδια. Δεν μπορουμε να θεωρουμε αλλοθι το "προβλημα επιβιωσης" για την καθε αηδια που βγαζει ο καθενας. Ακομα ομως και αν το θεωρησουμε αλλοθι, το αποτελεσμα παραμενει το ιδιο: Αηδιες. Οι αηδιες παραμενουν αηδιες, οποιος κι αν ειναι ο σκοπος και η αφορμη πισω απο αυτες. Το "σκοτωσα γιατι πεινουσα" δεν ειναι αλλοθι, κατσε και ψοφα στην τελικη, το οτι πεινας δεν σημαινει οτι πρεπει να "φας" τον διπλανο σου. Υπερβολικο φυσικα το παραπανω παραδειγμα αλλα καταλαβαινετε τι λεω.

 

Με λιγα λογια , η Lady Gaga ηθελε και εγινε διασημη_και πλουσια_μεσω των γελοιων εμφανισεων της, η ιδια διαλεξε να τραγουδαει βλακειες και να περιφερεται σαν τον τσιρκο Μεντρανο. Κι εμεις κρινουμε το αποτελεσμα συμφωνα με αυτο που βλεπουμε και ακουμε, και that's all.

 

Με άλλα λόγια, είναι πολύ εύκολο ως έλληνας που μπορεί ενδεχομένως να υποστηρίζεσαι σε κάποιο βαθμό κοινωνικά από την οικογένεια, να κρίνεις το γιατί και πως γίνεται κάποιος "a sell-out" σε πραγματικά κράτη, όπως η Αμερική ή η Αγγλία, αλλά στην πραγματικότητα, αν δεν ζήσεις κάποιο διάστημα εκεί, δεν μπορείς. Οπότε, bottom line: μην κρίνετε αν δεν ξέρετε πραγματικά το πως είναι.

Κανεις δεν εκρινε τη ζωη και τις επιλογες της καθε Lady Gaga, το αποτελεσμα της δουλειας της κρινουμε. Το προϊον που μας πουλαει κρινουμε, οχι τις συνθηκες κατω απο τις οποιες εβγαλε το συγκεκριμενο προϊον.

 

το παράδειγμα του εξαιρετικού και αδικοεξαφανισμένου Rick Astley το είδαμε. Έβγαλε μερικές χιτ βλακείες, τον έμαθαν όλοι. Μετά έβγαλε έναν πολύ ωραίο δίσκο, Free λέγεται, και εξαφανίστηκε εντελώς. Και ο δίσκος φύσαγε. Δεν τον πήρε χαμπάρι κανείς. Ποιός έχασε; Σαφώς οι ακροατές έχασαν, καινούρια καλή μουσική. Αυτός μια χαρά οικογένεια έκανε έχοντας αποσυρθεί από τη μουσική βιομηχανία. Εμείς όμως δεν ακούσαμε έναν ταλαντούχο άνθρωπο να κάνει ωραία μουσική.

Ο Astley εβγαλε αρκετα χρηματα και αποσυρθηκε απο τις "χιτ βλακείες". Ηταν αποφαση του, και καμια μουσικη βιομηχανια_"αδυσώπητη κρεατομηχανή"_δεν του σταθηκε εμποδιο. Θελω να πω, ενταξει, η μουσικη βιομηχανια δεν ειναι αθωα περιστερα, αλλα και οι καλλιτεχνες δεν ζουν μεσα α'αυτη επειδη εχουν ενα πιστολι στον κροταφο. Οποιος δεν γουσταρει την κανει, τοσο απλα, αλλα ελα που σε παρα πολλες περιπτωσεις "ειναι πολλα τα λεφτα Αρη". Το να συνεχισεις να κανεις καριερα σαν "νουμερο" ή οχι ειναι στο χερι σου. Τι και ποσα μπορεις να ανεχτεις? Καποιοι μπορουν να ανεχτουν τα παντα. Αλλοι παλι οχι, και περα απο τις οποιες καλες οικονομικες απολαβες, λενε Bye Bye, παιρνουν το καπελακι τους και φευγουν.

 

Μια και ειπαμε για τον Astley, να θυμηθουμε μια δικη μας περιπτωση, αυτη της Αλεξιας. "Τα κοριτσια ξενυχτανε μ'ενα μυστικο"? Αυτη. Εβγαλε φραγκα τραγουδωντας βλακειες σαν το παραπανω ασμα, και μετα την εκανε με ελαφρα πηδηματακια για να ασχοληθει σοβαρα με τη μουσικη.  Το εξαιρετικο αλμπουμ της "In A Jazz Mood" του 1996 ειναι ενα απο τα διαμαντακια που κυκλοφορησε μετα την αποφαση της να σταματησει να τραγουδαει τραγουδακια για 10χρονα. Στο συγκεκριμενο αλμπουμ παιζουν, μεταξυ αλλων, οι Chick Corea, John Patitucci και Gary Novak! Ποσοι ξερουν αυτο το αλμπουμ? Μαλλον λιγοι. Σιγουρα παντως πολυ λιγοτεροι απο οσους ξερουν το "Τα κοριτσια ξενυχτανε".

 

Εκτοτε η Αλεξια δεν ξανακουστηκε. Αλλα πηρε την αποφαση να αφησει τα πολλα φραγκα και να τραγουδησει τη μουσικη που πραγματικα γουσταρει. Ανετα θα μπορουσε να το παιζει κι αυτη παιδουλα ως και σημερα (καλη ωρα σαν την Βισση) και να συνεχιζει να βγαζει πολλα φραγκα. Και καλα θα εκανε απ'τη μια, αλλα προφανως κι εμεις καλα θα καναμε να κρινουμε τα Popακια που θα εβγαζε και οχι τη μουσικη που υποθετικα θα μπορουσε να βγαλει. Τι σημασια θα ειχε να ξερω οτι η Αλεξια εχει αποφοιτησει απο το Berklee College of Music, οταν θα συνεχιζε να τραγουδαει βλακειες? Μπορει το γεγονος αυτο να δωσει καποια αξια στα τραγουδακια που ελεγε? Οχι βεβαια.

 

 

Όσο  για το  malmsteen,….  κολοκυθόπιτα  ….(τουλάχιστον ως ακροατές)  ,όπως  και για την Lady

Σωστα τα περι "κολοκυθόπιτας ως προς το εργο του. Απο κει και περα, σαν κιθαριστας ο τυπος κρινεται με απολυτα αντικειμενικα κριτηρια, και βασιζομενοι πανω σε αυτα τον κρινουμε σαν κορυφαιο κιθαριστα. Πολλα ασχημα μπορει να προσαψει κανεις στον Malmsteen, με μεγαλυτερα απο αυτα την παντελη ελλειψη αφαιρετικοτητας στη μουσικη του και το "ξεχειλωμα" των solo του. Ο τυπος απλα δεν ξερει που να σταματησει να σολαρει, δεν εχει μετρο, δεν μπορει να σταματησει να σολαρει. Σε ενα τυχαιο αλμπουμ του, διαρκειας πχ μιας ωρας, η συνολικη διαρκεια των solo του ξεπερναει τα...40 λεπτα. Ελεος, ακους 5λεπτο κομματι και τα 3,5+ λεπτα ειναι solo. Οσο και να εντυπωσιαζει με το απιστευτο παιξιμο και την ταχυτητα του, στο τελος πραγματικα κουραζει. Και ειναι και ο βασικος λογος που σε παρα πολλους δεν αρεσει. Αυτον πρεπει να το παρει καποιος καλος συνθετης, να του γραψει καποια κομματια και να του πει "εκει αρχιζεις σολο, εκει σταματας, τελος", αλλα τωρα πλεον ειναι μαλλον αργα, ο τυπος δεν μαζευεται...

 

Ποιος ανθρωπος ειναι ΦΑΙΔΡΟΣ?

Συμφωνα με το λεξικο αυτος

Μπορει λοιπον ενας πολυ ταλαντουχος,σπουδαγμενος,αψογα τεχνικα καταρτησμενος και ικανος μουσικος να γινει ΦΑΙΔΡΟΣ καλλιτεχνης δηλ. το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ της ΕΡΓΑΣΙΑΣ του να ειναι ΦΑΙΔΡΟ?

Φυσικα και μπορει.

παρτε εδω μνημειο ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑΣ,ΚΙΤΣ και ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΙΑΣ απο εναν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ

 

 

Δηλαδη "το αποτελεσμα της εργασιας" του James Brown, η μουσικη του δηλαδη, ειναι φαιδρη? Οχι δα! Τα shows του ηταν καπως κιτς, οκ, αλλα η μουσικη που ακουγες υπερκαλυπτε το οποιο κακογουστο show. Τα ιδια και με τον Keith Emerson, τα λεγαμε και στο RIP θρεντ του πριν λιγο καιρο, καραγκιοζιλικια εκανε σε καποια στιγμη των live του, αλλα οταν καθοταν στο πιανο ή στο Hammond τα στοματα ολων εκανα μοκο. Και εκαναν μοκο ολοι γιατι ο μακαριτης ηταν κορυφαιος πιανιστας και εξαιρετικος συνθετης. Οι δυο παραπανω τεραστιες cult μουσικες μορφες δεν εχουν καμια σχεση με το "προϊον" που λεγεται Lady Gaga. Στα live της δεν ξερεις τι ειναι χειροτερο, το show της ή η μουσικη της.

 

Εγώ δε θέλω ούτε να τον βλέπω, (τον Malmsteen ) ούτε να τον ακούω. Θεωρώ ότι είναι η επιτομή της κιτς φιγούρας (φιγούρα και με τις δύο έννοιες) αλλά εγώ είμαι ένας μουσικός που ζήτημα είναι αν με ξέρει η μάνα μου και τον Malmsteen τον ξέρει όλος σχεδόν ο κόσμος εδώ και τρεις δεκαετίες. Ε, μάλλον κάτι θα πρέπει να μου λέει αυτό.

Τιποτα να μη σου λεει. Η αναγνωρισιμοτητα καποιου καλλιτεχνη δεν ειναι παντα αναλογη της μουσικης του αξιας.  Υπαρχουν κορυφαιοι μουσικοι που δεν τους ξερει κι αυτους η μανα τους, με την εννοια οτι καποιοι_παρα πολλοι_"φελοι" ειναι απιστευτα πιο γνωστοι απο αυτους.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 163
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Part 2/2

Και πρόσεχε, δε λέω ότι ο Μαλμστην είναι μόνο αυτό, ή ότι η Γκαγκα είναι μόνο αυτό, απλώς εξηγώ ότι έχουν επιλέξει να είναι και αυτό, προκειμένου να είναι δημοφιλείς.

Ποιο "και αυτο" βρε Trolley? Τι εχει επιλεξει να κανει ο Malmsteen για να ειναι "δημοφιλης"? Το μονο που επελεξε ειναι να παιζει τη μουσικη που γουσταρει, μια μουσικη που Δεν σε κανει δημοφιλη στις μαζες, σε αντιθεση με το ειδος που παιζει η Gaga. Η οποια δημοφιλια του Malmsteen οφειλεται κυριως για την τεχνικη του στην κιθαρα, και περιοριζεται στο συγκεκριμενο ειδος που παιζει και λιγο παραπερα, και αυτο ειναι ολο. Περα απο τον χωρο του Hard Rock/Metal δεν τον ξερει η μανα του, ενω την Gaga την ξερουν_τουλαχιστον σαν ονομα_και οι γατες. Γι αυτο οταν ερθει για live η Gaga θα δεις τη "σαρα και τη μαρα" στο γεματο σταδιο που θα παιξει, ενω ο κακομοιρης ο Malmsteen οταν ερθει θα τον δουν 200-500 ατομα σε ενα μικρο κλειστο χωρο.

Αν ηθελε ο Malmsteen να γινει δημοφιλης στο βαθμο που ειναι η Gaga, απλα δεν θα επαιζε τη μουσικη που παιζει τοσα χρονια.

 

Νομίζω πως ο Μαλμστην δεν επέλεξε αυτό το στυλ για να γίνει δημοφιλής. Το επέλεξε γιατί αυτό είναι. Η Gaga απ' την άλλη μάλλον έκανε ακριβώς αυτό που λες.

Με προλαβε ο Τheoctapus.

 

Πάντως, Sami δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς σε ενοχλεί. Μήπως απλά δεν ανέχεσαι ότι κάποιος μπορεί να μην ανέχεται τον Μαλμστην και να μην τον θεωρεί κορυφαίο κιθαρίστα;

Οποιος δεν θεωρει τον Malmsteen κορυφαιο κιθαριστα, ενα γεγονος δηλαδη που εχει τη βαση του σε αντικειμενικα κριτηρια και μονο, επετρεψε μου να σου πω οτι ειναι εκτος τοπου και χρονου. Το ποιος ειναι κορυφαιος κιθαριστας/πιανιστας/μπασιστας/ντραμερ/σαξοφωνιστας κλπ δεν ειναι θεμα γουστου. Το να ακουει καποιος Art Tatum και να μην του αρεσει αυτα που παιζει ειναι θεμα γουστου, το να μην τον θεωρει κορυφαιο πιανιστα ειναι θεμα δικης του μ@λ@κιας.

Δεν ειναι ολα "θεμα γουστου" και υποκειμενικα σ'αυτον τον πλανητη, ας το χωνεψουν μερικοι.

 

Απλα μια καρριερα στον χωρο της ποπ δεν εχει να κανει μονο με τη μουσικη πλευρα του πραγματος αλλα και με πολλα αλλα...

Μια καριερα στον χωρο της Pop εχει να κανει κυριως, αν οχι μονο, με ολα τα αλλα πλην της μουσικης. Παραδειγματα απειρα, με ενα απο τα πλεον τρανταχτα την περιπτωση της Madonna. H οποια Madonna ειναι εντελως αφωνη. Σιγουρα εχει αλλα "ταλεντα", αλλα, ευτυχως γι αυτην και για παρα πολλους/ες αλλους/ες, την Pop βιομηχανια_και το κοινο που απευθυνεται_δεν την ενδιαφερει το μουσικο ταλεντο καποιου. Αρκει να απασχολεις τα ΜΜΕ με μαλακιουλες καθε μερα, διοχετευμενες τεχνητες μαλακιουλες που δεν εχουν καμια απολυτως σχεση με τη μουσικη, και εγινες διασημος και φιρμα σε χρονο ρεκορ. Αρκει να ριξει καποια μουσικη εταιρεια τα αναλογα χρηματα και τη διαφημιση στο προσωπο σου. Εμποριο ειναι.

 

Η βιομηχανία δεν κοιτάζει τέτοιες λεπτομέρειες.

Κοιτάζει τα μίνιμουμ προαπαιτούμενα που λέμε.

Λίγο φωνή, λίγο φάτσα, λίγο πωπός που είπες...

Μετά σπρώχνουν....πουσαρισμένοι φαιδροί.

Ε ναι. Η μουσικη βιομηχανια επιβαλει οτι γουσταρει, αφου ξερει οτι απευθυνεται σε ενα κοινο που ειναι μουσικα ανεκπαιδευτο, το κοινο που η πλειοψηφια του αποτελειται απο αυτο που ονομαζουμε "μεσο ακροατη", τον ακροατη δηλαδη που ακουει περιστασιακα μουσικη κι οπου τη βρει, οχι τον "ψαγμενο" ακροατη που ακουει διαφορα μουσικα ειδη, αγοραζει αλμπουμ και γενικα ψαχνεται και ενημερωνεται για τη μουσικη γενικοτερα και ειδικοτερα.

 

Μιλαμε παντα για την "μεγαλη" μουσικη βιομηχανια, γιατι υπαρχει και η αλλη μουσικη βιομηχανια, η πολυ μικροτερη, αυτη που ενδιαφερεται οντως για τη μουσικη, τη μουσικη βιομηχανια που αν εισαι αταλαντη και αφωνη, και απο "φωνη κορμαρα", θα σου ριξει στη μουρη πορτα που θα τη θυμασαι μια ζωη. Εταιρειες και managers που δεν θα σου επιβαλουν τι και πως να τραγουδησεις/μιλησεις/ντυθεις/ συμπεριφερθεις.

Αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια.

 

Είναι προιόντα προώθησης και μάλιστα προώθησης με τον χειρότερο και πιό βιομηχανοποιημένο τρόπο

+1

 

Παντως ισως θα πρεπει να σε προβληματισει το γεγονος οτι μια τραγουδιστρια που τραγουδαει ΑΝΕΤΑ και υπεροχα τα ΠΑΝΤΑ απο τζαζ και swing και soul μεχρι new wave,rock & alternative δεν μπορει να ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ σκουπιδι... ;)

Μετα απ'αυτο, ας τσεκαρει καποιος τον ταφο της Ella Fitzgerald, πρεπει να εχει μετακινηθει τουλαχιστον 100 μετρα παρακατω.... ;D ;D

 

My 2 cents....glasses2.png

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω τι προβλημα επιβιωσης ειχε (και αν ειχε) η Gaga πριν γινει διασημη, αλλα αυτο δεν με ενδιαφερει,

 

Ειπαμε γεννηθηκε και μεγαλωσε στο Upper East Side της Νεας Υορκης σε ΔΙΚΟ της σπιτι...την τελευταια φορα που κοιταξα η τιμη του ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ηταν κοντα στα $50.000  ...επισης πηγε στα καλυτερα ιδιωτικα σχολεια της ΝΥ,επισης την τελευταια φορα που κοιταξα κατω απο $150.000/ετος το ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ δεν υπαρχει.... ;D ;D ;D

 

Για να γινει πλουσια δεν το εκανε λοιπον,για να γινει διασημη σαφεστατα και το εκανε .

 

Κατα τα αλλα πιστευω οτι ειναι και ταλενταρα και μουσικαρα και φωναρα...απλα ειναι εκκεντρικη και παλαβιαρα ....

 

Μετα απ'αυτο, ας τσεκαρει καποιος τον ταφο της Ella Fitzgerald, πρεπει να εχει μετακινηθει τουλαχιστον 100 μετρα παρακατω

 

Δηλαδη θεωρεις οτι δεν τραγουδαει καλα η Gaga?

 

εδω αλλα βλεπω

 

http://www.axs.com/lady-gaga-is-a-very-authentic-jazz-singer-says-tony-bennett-20602

 

http://www.criticofmusic.com/2012/11/vocal-profile-lady-gaga.html

 

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγχώρεσέ με για το λάθος. Είναι αλήθεια πως δεν κατάφερα να πάω στο Μιλάνο εκείνη την εβδομάδα. Ήμουν Νέα Υόρκη όμως σε άλλο γκαλά μόδας. ;D Κι αυτή δεν ντρέπεται, η αναίσχυντη. Μα απομίμηση? Τι κίτς. ;D τι άλλο θα ακούσουμε, ότι οι manolo blahnik γόβες της είναι κι αυτές απομίμηση? Μαρούσκα, το evian, λιποθυμώ. ;D ;D

 

Το ξέρω ότι είναι αστείο, αλλά είναι επίσης τμήμα του πως νοείται η ποπ κουλτούρα στην Ευρώπη, σε σχέση με την Αμερική, η τον Πολιτισμικά (σχεδόν) Παγκοσμιοποιημένο πλανήτη στον οποίο ζούμε. Η φαιδρότητα, ούτως ή άλλως, προκύπτει από την έκπτωση μίας αισθητικής, η οποία (στην πρωτογενή μορφή της) συχνά έχει αξία.

 

Part 2/2Ποιο "και αυτο" βρε Trolley? Τι εχει επιλεξει να κανει ο Malmsteen για να ειναι "δημοφιλης"? Το μονο που επελεξε ειναι να παιζει τη μουσικη που γουσταρει, μια μουσικη που Δεν σε κανει δημοφιλη στις μαζες, σε αντιθεση με το ειδος που παιζει η Gaga. Η οποια δημοφιλια του Malmsteen οφειλεται κυριως για την τεχνικη του στην κιθαρα, και περιοριζεται στο συγκεκριμενο ειδος που παιζει και λιγο παραπερα, και αυτο ειναι ολο. Περα απο τον χωρο του Hard Rock/Metal δεν τον ξερει η μανα του, ενω την Gaga την ξερουν_τουλαχιστον σαν ονομα_και οι γατες. Γι αυτο οταν ερθει για live η Gaga θα δεις τη "σαρα και τη μαρα" στο γεματο σταδιο που θα παιξει, ενω ο κακομοιρης ο Malmsteen οταν ερθει θα τον δουν 200-500 ατομα σε ενα μικρο κλειστο χωρο.

 

Ο όρος "μάζες" έχει και ποιοτικό, εκτός από ποσοτικό περιεχόμενο. Σε απόλυτους αριθμούς ισχύει αυτό που λες, αλλά η ποιότητα του κινήτρου μπορεί κάλλιστα να είναι ίδια.  Πάντως, υπερβάλλεις για τα 200-500 άτομα.

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατα τα αλλα πιστευω οτι ειναι και ταλενταρα και μουσικαρα και φωναρα...απλα ειναι εκκεντρικη και παλαβιαρα ....

 

Είναι όμως ρε πούστη μου τόσο, μα τόσο άσχημη. Άσχετο, αλλά μόλις διάβασα την πρόταση αυτό μου βγήκε αυθόρμητα.

Ίσως γι' αυτό να είναι και εκκεντρική. Με τέτοια μούρη (συγνώμη για το ύφος αλλά είναι αλήθεια) κάτι πρέπει να κάνει για να το φέρει στα ίσια. Ενώ βλέπεις την Aguilera (παλιότερα γιατί τώρα τα έχει πάρει τα κιλά της και έχει κάνει μάγουλα σαν του Πάγκαλου ;D) και λες αυτό είναι, τώρα μάλιστα.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τιποτα να μη σου λεει. Η αναγνωρισιμοτητα καποιου καλλιτεχνη δεν ειναι παντα αναλογη της μουσικης του αξιας.  Υπαρχουν κορυφαιοι μουσικοι που δεν τους ξερει κι αυτους η μανα τους, με την εννοια οτι καποιοι_παρα πολλοι_"φελοι" ειναι απιστευτα πιο γνωστοι απο αυτους.

 

Ε ναι αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δε μιλάμε για απλή αναγνωρισιμότητα ή 15 minutes of fame αλλά για πάνω από 30 χρόνια συγκέντρωσης θαυμασμού και σεβασμού ενός πολύ μεγάλου κομματιού της παγκόσμιας μουσικής κοινότητας. Όταν παίζουν τέτοια μεγέθη, ποσοτικά και χρονικά, είναι νομίζω δεδομένο ότι ο άνθρωπος δεν είναι ούτε φελός ούτε μια μόδα που πέρασε και ξεχάστηκε.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι όμως ρε π***** μου τόσο, μα τόσο άσχημη. Άσχετο, αλλά μόλις διάβασα την πρόταση αυτό μου βγήκε αυθόρμητα.

Ίσως γι' αυτό να είναι και εκκεντρική. Με τέτοια μούρη (συγνώμη για το ύφος αλλά είναι αλήθεια) κάτι πρέπει να κάνει για να το φέρει στα ίσια

 

ειναι ψιλοτερατακι  (καλα μιλησε ο ομορφος αλλα λεμε τωρα  ;D) ...απο φωνη ομως

 

Range: F#2 - G5 - C6 (E7)

Longest Note: 20 seconds (The Abramovic Method shows multiple sustained A3's)

Vocal Type: Mezzo-Soprano, though Contralto is a common, but incorrect perception. (3 Octaves and 3 notes)

Vocal Rating: A-List

Recommended Listenings: Government Hooker, Speechless, Wonderful, Do What U Want

 

Positives:

A properly trained singer with great technique. Her belts are resonant and supported well, reaching up to G5 in early recordings, and up to F#5 in Do What U Want. She is capable of rapid firing high belts, (see the last chorus of Marry the Night). Her low notes are very dark and full, but can also mimic a talking voice. Her head voice can be thick with an operatic weight, or light and airy. The contrast in colors in her tone is impressive though her voice sits naturally with a darker tone.

 

Distinctive, unique vocal phrasing, that allows for her to communicate an array of emotions. Even though she is capable of singing a melisma, she does not overuse the technique to show her abilities. Great legato lines and respectable staccato ones as well. Ability to hold pitches for extended periods without wavering. Her voice can transcend through multiple genres, including balladry, dance/pop, country, jazz and rock.

(Kataraxti eat your heart out!  ;D)

Her vibrato and placement are some of her strongest points. Her vibrato is wide, controlled with an operatic quality and is executed excellently. Her placement for her belts is becoming stronger over time, there is less strain on her D5's, Eb5's and E5's.

 

Negatives:

Most of Lady Gaga's problems lye in her upper belts. Starting at D5, her belts can sound like shouting when unmixed. Starting at Eb5, the belting voice gets thinner. She rarely uses her head voice live, though this could be an artistic decision. Her pitch tends to waver along off-key when dancing heavily (see live performances of Judas), though this can be expected. Most of her problems have been erased recently thanks to vocal coaching, but these comments were especially true in the early stages of her career.

 

 

 

Her range with exclamations: D3-E7

 

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ναι αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δε μιλάμε για απλή αναγνωρισιμότητα ή 15 minutes of fame αλλά για πάνω από 30 χρόνια συγκέντρωσης θαυμασμού και σεβασμού ενός πολύ μεγάλου κομματιού της παγκόσμιας μουσικής κοινότητας. Όταν παίζουν τέτοια μεγέθη, ποσοτικά και χρονικά, είναι νομίζω δεδομένο ότι ο άνθρωπος δεν είναι ούτε φελός ούτε μια μόδα που πέρασε και ξεχάστηκε.

 

Ο Μάλμστην δεν είναι τόσο διάσημος όσο πιθανώς νομίζετε. Στους μουσικούς ναι, στο κοινό έτσι κι έτσι.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι ψιλοτερατακι  (καλα μιλησε ο ομορφος αλλα λεμε τωρα  ;D) ...απο φωνη ομως

 

από που είναι η παράθεση σχετικά με την έκταση της καλλιτέχνιδος?

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Μάλμστην δεν είναι τόσο διάσημος όσο πιθανώς νομίζετε. Στους μουσικούς ναι, στο κοινό έτσι κι έτσι.

 

Πώς βρέθηκα τώρα εγώ να υπερασπίζομαι τον Malmsteen που, όπως είπα, δεν αντέχω ούτε να τον ακούω ούτε να τον  βλέπω, είναι ένα άλλο θέμα.  ;D

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου