Προς το περιεχόμενο

Humming και μόνωση Les Paul με χαλκό


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φίλοι και φίλες καλησπέρα

 

Πρόσφατα αγόρασα μια καινούργια Gibson LP Traditional. Είναι καθόλα υπέροχο όργανο, σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος, μόνο ένα μικρό προβληματάκι. Βουίζει σαν πυλώνας της ΔΕΗ σε καταιγίδα!

Μιλάμε για απίστευτο humming. Αν δεν ακουμπάω τις χορδές ο ενισχυτής (Fender DRRI) πάνω από το 3 δεν αντέχεται. Με overdrive  πετάλι ακόμα χειρότερα, για compressor ούτε συζήτηση. Βοή και χαλασμός. Οι υπόλοιπες κιθάρες μου στον ίδιο ενισχυτή δεν παρουσιάζουν κανένα πρόβλημα.  Αν ακουμπήσω τις βίδες των πίσω καλυμμάτων ή τη γέφυρα της LP ακούγεται ένα μικρό "τσικ" σα στατικός ηλεκτρισμός.

Έψαξα και διάβασα για αυτή τη μαγική χαλκοταινία που μπορεί να βοηθήσει. Σίγουρα για τους περισσότερους εδώ μέσα πρόκειται για μιά απλή δουλειά, το πρόβλημα είναι πως είμαι τόσο άσχετος από ηλεκτρολογικά, που αλλάζω λάμπα και παθαίνει ένας νομός Blackout :D

Δε θέλω να διακινδυνεύσω να κάνω ζημιά στην κιθάρα, Είμαι τελείως άσχετος από εσωτερική συνδεσμολογία κτλ. Αν μου πείτε πως μέσα στην κιθάρα υπάρχουν μικροί νάνοι μπορεί και να το πιστέψω. Τράτζικ, το ξέρω, αλλά it is what it is.... Γνωρίζει κανείς κάποιον τεχνικό στην Αττική που αναλαμβάνει τέτοιες δουλειές?

 

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχεις την εγγύηση ακόμη, στείλε την πίσω! Αν την πήρες απο εδώ, πήγαινε φυσικά στο κατάστημα να την κοιτάξουν! Δε νομίζω οτι έχεις θέμα με το hum, πιο πολύ πρόβλημα γείωσης μου φέρνει όπως το περιγράφεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"πιο πολύ πρόβλημα γείωσης μου φέρνει όπως το περιγράφεις"

 

Το σκέφτηκα κι εγώ, αλλά όλοι λένε πως άμα σταματάει όταν πιάνεις τις χορδές δεν είναι θέμα γείωσης, και έχω μπερδευτεί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άμα σταματάει όταν πιάνεις τις χορδές δεν είναι θέμα γείωσης, και έχω μπερδευτεί...