Προς το περιεχόμενο

Να αγοράσω καλό μικρόφωνο ή καλό προενισχυτή;;;;


reverbfun

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καταλαβαινω ολα αυτα που λες!!!Απλα θα ηθελα περαν απο τις τεχνικες ατελειες που διορθωνονται με την πειρα, μια γνωμη αν η αναβαθμιση του εξοπλισμου, θα χρειαζονταχ ενα καλυτερο μικροφωνο ή ενα προενισχυτη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 25
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Guru

Καταλαβαινω ολα αυτα που λες!!!Απλα θα ηθελα περαν απο τις τεχνικες ατελειες που διορθωνονται με την πειρα, μια γνωμη αν η αναβαθμιση του εξοπλισμου, θα χρειαζονταχ ενα καλυτερο μικροφωνο ή ενα προενισχυτη!

 

διάβασε και παλιότερα θέματα που γράφουμε για την ισορροπία στην "audio αλυσίδα" και την σημασία στην αποφυγή "αδύναμων κρίκων"...

 

στην δική σου περίπτωση ένα καλύτερο μικρόφωνο, θα απαιτήσει έναν ανάλογα καλύτερο προενισχυτή και το ανάποδο...

 

πράγμα που όμως που δεν θα έχει να σου προσφέρει ιδιαίτερη αναβάθμιση στο τελικό παραγόμενο αποτέλεσμα εάν πρώτα δεν έχεις "εξαντλήσει" (μέσω γνώσης, πειραματισμού, εμπειρίας) τις δυνατότητες που σου δίνει το υπάρχον σετάπ σου...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αντιλέγω σε αυτό, απλά αναρωτιέμαι την στιγμή που δεν υπάρχει καν προενισχυτής στην αλυσίδα του ήχου, ένας προενισχυτής της τάξης των 500 ευρώ δεν θα έδινε καμία αίσθηση διαφοράς;;;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

, απλά αναρωτιέμαι την στιγμή που δεν υπάρχει καν προενισχυτής στην αλυσίδα του ήχου,

 

H focusrite scarlett 2i2 εχει δικους της προενισχυτες,δεν ειναι οι καλυτεροι αλλα δεν ειναι και για πεταμα.

 

ένας προενισχυτής της τάξης των 500 ευρώ δεν θα έδινε καμία αίσθηση διαφοράς;;;

 

Των 500 οχι,των 1000 (ανα καναλι)  ναι.

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως στη σχεδόν πανομοιότυπη συζήτηση σε αυτό το λινκ: Δίλλημα: αγορά μικροφώνου ή προενισχυτή in Recording & P.A. - Page 1 of 1, υπάρχει μία άποψη διαφορετική και ο υπάρχων εξοπλισμός του μέλους που ρωτάει είναι σχεδόν ίδιος με τον δικό μου.

Συγγνώμη αν γίνομαι κουραστικός απλά θέλω να το ξεδιαλύνω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Την μεγαλύτερη διαφορά θα την ακούσεις από την αλλαγή μικροφώνου και όχι από τον προενισχυτή. Αυτό σαν γενική παρατήρηση. 

 

δεν είναι κατά βάση διαφορετική η επισήμανση του φίλου Haryy... ισχύει στο ακέραιο αλλά

 

1ον - το "διάφορο" δεν "κληρώνει" απαραίτητα στο καλύτερο σύμφωνα πάντα με τις δικές σου ανάγκες

 

2ον - το "καλύτερο" δεν εξασφαλίζει την αξία και την αναγκαιότητα της επένδυσης που θα κάνεις

 

3ον - μια μονόπλευρη "αναβάθμιση", κατ ουσία μπορεί πανεύκολα να έχει χειρότερο αποτέλεσμα από το ήδη υπάρχον, καθότι μια δυσανάλογα ποιοτικότερη συσκευή, κατά κανόνα "ξεγυμνώνει" την χειρότερη στην αλυσίδα, προβάλλοντας "εκθετικά" τις αδυναμίες της δεύτερης...

 

ακόμα και στην καλύτερη περίπτωση που ο ήχος σχετικά θα βελτιωθεί, αποκτώντας ένα αντικειμενικά εμφανώς καλύτερο σε όλους τους τομείς μικρόφωνο όπως το Neumann TLM 102 ας πούμε (που "υπερκέρασε" θεωρητικά την ενδεχόμενη "υπερέκθεση" του mainstream ήχου των φθηνών fr), θα απογοητευτείς έχοντας ήδη γνωρίσει τις πραγματικές του δυνατότητες στο συνδυασμό του με έναν εφάμιλλο του προενισχυτή,  γιατί όταν το συνδυάσεις με τους preamp της scarlett θα αντιληφθείς συγκριτικά ότι τα 600€ που επένδυσες ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν έπιασαν τόπο και δεν αντιστοιχούν στην διαφορά που φτάνει στα αυτιά σου...

 

τώρα βέβαια, αν το κάνεις εκούσια σαν προσωρινή κίνηση "ενδιάμεσης κατάστασης", αναζητώντας ήδη τα plus χρήματα ενός αντάξιου του preamp (αλλά και μιας καλύτερης κάρτας που o A/D convertor της δεν θα απαξιώνει κι αυτόν σε δεύτερο χρόνο), είναι άλλο θέμα, που όμως προσωπικά δεν το προτείνω...

 

για μένα οι αναβαθμίσεις πρέπει να είναι στοχευμένες και να εναλλάσσουν διακριτά levels δυνατοτήτων και ικανότητας (στο πλαίσιο εξάντλησης μέσω γνώσης, πειραματισμού, εμπειρίας του προηγούμενου σεταπ όπως έγραψα παραπάνω)...

όχι με "δόσεις" γιατί είναι σαν να πας να ανέβεις μια σκάλα και μέχρι να πατήσεις το επόμενο σκαλοπάτι μένεις για ένα διάστημα με το πόδι σηκωμένο ανάμεσα σε αυτό και το προηγούμενο...

 

συμβουλή μου:

διαμόρφωσε το δυνατόν καλύτερα το χώρο που ηχογραφείς, πειραματίσου επίμονα με την τοποθέτηση του mic, μάθε το daw σου και τις δυνατότητες editing που σου δίνει σε δεύτερο χρόνο (θα εκπλαγείς με την διαφορά που μπορείς να πετύχεις βελτιώνοντας απλά το χώρο) και όταν με το καλό αισθανθείς έτοιμος το μόνο που σου μένει μετά είναι οι (γοητευτικές πάντα μέχρι την επόμενη) αναβαθμίσεις στο hardware...

 

 

 

ΥΓ1 δεν κουράζεις κανέναν... οικειοθελώς όλοι συμμετέχουν στις συζητήσεις ελπίζοντας να σε βοηθήσουν στον προβληματισμό σου

 

ΥΓ2  λυπάμαι που τουλάχιστον εγώ δεν μπορώ να σου δώσω εύκολες μαγικές λύσεις με "μοναδική ταυτότητα πανάκειας" που αγοράζονται χωρίς πολύ κόπο, αλλά βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι θα σου "επιβάλλω" και τον τρόπο που θα διαχειριστείς το πορτοφόλι σου... ;)  :)

 

ΥΓ3 θα εκπλαγείς αλλά τις μεγαλύτερες και πιο ωφέλιμες αλλαγές για το ηχητικό του αποτέλεσμα, ένας μη έμπειρος με την παραγωγική διαδικασία, τις πετυχαίνει όχι αποκτώντας ακριβότερα σώνει και καλά μικρόφωνα, αλλά ψάχνοντας κάποιο στο level που κινείται, αλλά με πιο ταιριαστό ηχητικό "χαρακτήρα" σε σχέση με αυτό που έχει στο μυαλό του (που κατά κανόνα είναι δύσκολο έως αδύνατον να εκφράσει με λόγια)... 

 

χωρίς να γνωρίζω το τι ακριβώς ζητάς (σου λείπει), εσύ ας πούμε, διαθέτεις 2 mic με παρόμοια ηχητική συμπεριφορά το nt1 και το x1... αν στην θέση ενός εκ των δύο αυτών είχες διαλέξει (ακούγοντας συγκριτικά πάντα) το πιο γεμάτο χαμηλά και γενικά πιο μαλακό και στρογγυλό Lewitt LCT 240 (ενδεικτικά), ίσως αυτή την στιγμή  να μην ήσουν (πρώιμα) προβληματισμένος σε αυτή την αναζήτηση του Holy Grail... ;) :)

 

ΥΓ4 μου είχαν λείψει τα υστερόγραφα... thanks για την ευκαιρία... ;D

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν ευχαριστώ για τον χρόνο και την απάντηση.

Προσωπικά πειραματίζομαι με τον υπάρχοντα εξοπλισμό μου περίπου τρία χρόνια, άλλοτε με αρκετά καλά με βάση το στόχο μου αποτελέσματα και άλλοτε όχι.

Αν σου έλεγα ότι θα ήθελα να πειραματιστώ με κάτι πιο λαμπάτο στην αλυσίδα του ήχου για να ακούσω  ένα πιο διαφορετικό ηχόχρωμα;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

"θεμιτή" επιδίωξη but...

πλέον οι επιλογές "ακριβαίνουν" μη "γραμμικά" ως προς τον solid ανταγωνισμό τους (με τις πολύ φθηνές υλοποιήσεις συνήθως επιεικώς απαράδεκτες)...

 

επίσης προσοχή γιατί και οι περισσότερες καλές περιπτώσεις απέχουν κατά κανόνα από το να προσεγγίσουν την έννοια των all around λύσεων και έτσι δεν ενδεικνύονται για home ή μικρά studio... εκτός αν προορίζονται για εξειδικευμένη χρήση... πχ φωνές...

 

καλή τύχη στην αναζήτηση, αλλά άκου συγκριτικά όσο περισσότερο μπορείς, πριν καταλήξεις...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν τα (home) studio πουλιόντουσαν ως "σετ", θα ήταν αυτονόητα όλα. Θα ρώταγες κάποιον "πόσα θέλεις να δώσεις;", θα σου έλεγε π.χ. "θέλω να δώσω ένα χιλιάρικο" και αμέσως όλες οι απαντήσεις θα ήταν απλές.

 

Όμως, επειδή α) δεν πουλιούνται σαν "σετ", β) ο κόσμος νομίζει ότι όλα αγοράζονται στον πλανήτη σα να είναι PC (δηλαδή σπονδυλωτά), έχουμε τέτοια νήματα.

 

Η απάντηση όμως μπορεί να είναι προφανής : παρ' ότι φαίνεται ότι μπορείς να τα δεις αποσπασματικά όλα αυτά, καλύτερα είναι να τα δεις ολιστικά και α) να αποφασίσεις πόσα λεφτά θέλεις να δώσεις τα επόμενα τρία χρόνια, β) σιγά-σιγά να αγοράσεις αυτά που ταιριάζουν στην επένδυση που θέλεις να κάνεις.

 

Κοιταγμένο έτσι, είναι πασιφανές ότι θα χρειαστείς και μικρόφωνο και προενισχυτή και κάρτα ήχου και μόνιτορς, με ορίζοντα (για όλα) γύρω στα τέσσερα χιλιάρικα, αν θέλεις όντως να ακούσεις κάποια αισθητή διαφορά.

 

:)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαντώντας στον φίλο npap, τον εξοπλισμό μου τον θέλω μόνο για ηχογράφηση φωνής. Θεωρώ ότι πράγματι πρέπει να ακούσω πριν καταλήξω.Στα αυτιά μου πχ, ένας συνδυασμός spl golmike με το nti1a που άκουσα μου άρεσε πάρα πολύ και το γλύκανε σε σχέση με τους κλινικούς προενισχυτές της κάρτας μου. Σίγουρα και ο trolley έχει δίκιο στο ότι γύρω στα 4000 θα πρέπει να δοθούν για να πω ότι πήγα ένα βήμα παραπέρα και πάλι κάτι θα λείπει. Απλά ψάχνω στα χρήματα που έχετε όλοι καταλάβει μία προσθήκη που θα κάνει πιο διαφορετικό το τελικό άκουσμα....θα ψάξω και θα ακούσω...Μία παράκληση...αν κάποιος φίλος έχει έστω μία πρόταση μικροφώνου ή προενισχυτή στα χρήματα αυτά είναι καλοδεχούμενη!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου