Προς το περιεχόμενο

Να αγοράσω καλό μικρόφωνο ή καλό προενισχυτή;;;;


reverbfun

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα φίλοι μου.

Έχω μια κάρτα ήχου focusrite scarlett 2i2, ένα rode nt1a και ένα se electronics x1.

Προβληματίζομαι για το εξής....να αγοράσω ένα καλύτερο μικρόφωνο (πχ m audio sputnik) ή να αγοράσω έναν πιο καλό προενισχυτή σε σχέση με την κάρτα και να κρατήσω τα μικρόφωνα που έχω;;;(και πάλι έως 500 ευρώ ).Τα χρήματά μου κινούνται μέχρι 500 άντε 600 ευρώ.

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 25
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Αποκλειστικά ηχογραφώ φωνή!!Δεν μου αρέσει το ότι ο ήχος...θεωρώ ότι κάπου χάνει σε ένταση, σε όγκο, ζεστασιά.Είναι πολύ υψηλομεσαίο όλο αυτό χωρίς ''παρουσία". Απλά έχω την εντύπωση ότι ενδεχομένως έστω μία καλύτερη προενίσχυση θα άλλαζε την εικόνα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Η focusrite έχει ζεστή προενίσχυση σίγουρα. Το μόνο κακό της είναι ότι peakάρει για πλάκα και δεν έχει και pads για να μπορέσεις να δώσεις gain. Πού το έχεις το gain και επίσης πόσο μεγάλο είναι το κύμα της ηχογράφησης? (μπορείς να βάλεις μια φωτο από το κύμα κάποιου take σου?). Επίσης, έχεις επιλεγμένο φαντάζομαι το line και όχι το instrument ε?

    Το NT-1A είναι ένα πολύ καλό μικρόφωνο. Δεν το έχω εγώ προσωπικά (εγώ έχω το NT-1) αλλά έχω μιξάρει φωνητικά γραμμένα στο NT-1A και δεν είχε κάποιο τέτοιο θέμα.

    Τέλος, να πω ότι παίζει ρόλο και ο χώρος που ηχογραφείς, η κλίση του μικροφώνου (καλό θα'ναι να μην έχει κλίση γιατί μπορεί να καταλήξεις με στενά και πολύ πρίμα takes) και να το έχεις βάλει απ'τη σωστή μεριά να κοιτάει! (μου'χει τύχει να δω άτομα να το έχουν βάλει το μικρόφωνο να κοιτάει απ'την άλλη μεριά. Να τραγουδάνε δηλαδή στην πλάτη του διαφράγματος!)

    EDIT: Κάτι που ξέχασα, παίζει ρόλο και η ίδια η φωνή. Κάποιες φωνές στην ηχογράφηση βγαίνουν αρκετά πιο πρίμες σε σχέση με το πώς τις ακούς real time.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το gain το βάζω αν υποθέσουμε ότι είναι δείκτες ρολογιού και η ώρα λέει δύο και δέκα(δηλαδή μετά την μέση).Αν βρω μία φωτό θα ανεβάσω.

Αυτό με την κλίση του μικροφώνου δεν το είχα σκεφτεί γιατί του δίνω μία ελαφριά γωνία....

Να σε ρωτήσω και κάτι πρόσθετο;;;Πως να ρυθμίσω καλύτερα την ένταση των εφέ στην φωνή μου και την ίδια την ένταση της φωνής που την ακούω στα ακουστικά όταν ηχογραφώ;;;Το monitoring δηλαδή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα print screen κάνε για να δω το κύμα ενός take. (μην είναι κανά χαλαρό take. Να έχει μια ένταση η φωνή)

Όσο για το άλλο που ρωτάς, ποιο daw χρησιμοποιείς?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την ένταση της φωνής την ρυθμίζεις απ'το fader του καναλιού που έχεις σαν monitoring κανάλι. Είτε ανεβάζεις την ένταση αυτού του καναλιού, είτε ρίχνεις την ένταση του/των backing track. Ή και συνδιασμό των 2 αυτών λύσεων.

 

Τώρα για την ένταση του/των εφέ παίζει ρόλο και τι εφέ χρησιμοποιείς (τύπο εφέ, μάρκα plugin). Όλα αυτά πάντως έχουν είτε level είτε wet ενδείξεις απ'τις οποίες ρυθμίζεις την ένταση του εφέ.

 

Μήπως η φωνή σου ακούγεται κάπως επειδή βάζεις εφέ τέτοια(και με τέτοιες ρυθμίσεις) που την αλλοιώνουν? Η φωνή είναι ένα ιδιαίτερο 'οργανο και πρέπει να ξέρεις πώς να την χειριστείς. Έχεις ακούσει άλλες dry ηχογραφήσεις φωνών (χωρίς κανένα εφέ) να έχεις σαν μέτρο σύγκρισης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι εχω κανει στεγνη ηχογραφηση και μονο μια φορα μου αρεσε που ουτε καν eq δεν εβαλα!!

Στα εφε βαζω reverb!

Οι τραγουδιστες με τι εφε ακουνε την φωνη τους;;Δηλαδη χωρις εφε πως θα ακουω την φωνη μου για να βοηθιεμαι στην ηχογραφηση;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο καθένας βάζει ό,τι και όσο τον βολεύει. Εγώ προσωπικά, όσες φορές έχω γράψει τη δική μου φωνή, την γράφω dry και με το ένα ακουστικό εκτός αυτιού. Δεν με βολεύει το να ακούω τη φωνή μου μόνο απ'το monitoring.

 

Από κει και πέρα σου ξαναλέω, ότι η φωνή είναι ιδιαίτερο "όργανο" και πρέπει να τη μιξάρεις μέσα στο κομμάτι για να μην σου ακούγεται "εκτός", "ξερή" ή κάτι άλλο. Με ό,τι μικρόφωνο και να τη γράψεις και με όποια προενίσχυση, αν δεν μπουν de-essers, eq, κομπρέσορες και delay-reverb θα ακούγεται κάπως ξένη μες στη μουσική. Άλλο όμως αυτό και άλλο το να μην είναι καλή η dry ηχογράφηση αυτή καθ'αυτή για διάφορους λόγους, που προείπα σε άλλο σχόλιό μου (τοποθέτηση μικροφώνου, ρυθμίσεις κάρτας ήχου κ.λ.π.)

 

Γι'αυτό και σε ρώτησα αν έχεις ακούσει dry ηχογράφηση φωνής από κάποιον άλλον για να το έχεις σαν μέτρο σύγκρισης με τις δικές σου dry ηχογραφήσεις. Αν η ηχογράφηση είναι οκ, μετά είναι θέμα μίξης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου