Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή μαγνήτη σε ibanez


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σας,

 

Έχω μια ibanez (basswood) με floyd η οποία έχει απάνω τον Seymour duncan Dimebucker:

Dimebucker | Seymour Duncan

 

Mε την μπάντα παίζουμε κάτι τέτοιο

και όπως καταλαβαίνετε υπάρχει η ανάγκη για "tight" metal παιξίματα (αν και γενικά δεν παίζουμε metal).

 

 

Το προβλημα που αντιμετωπίζω με αυτόν είναι ότι με ενοχλούν τα πρίμα του όταν παίζω ψηλές νότες. Δυστυχώς δεν υπάρχει η επιλογή να παίζω με τον neck μαγνητη γιατι η κιθάρα έχει fernandes sustainer και στη θέση neck έχει μονό ο οποίος δεν αρκεί για να είναι στην ίδια ένταση με τον bridge. Συγχρόνως ο bridge δεν μπορεί να χαμηλώσει σε ύψος γιατί τότε δεν θα λειτουργεί σωστά το sustainer (το έχω δοκιμάσει).

 

Η λύσεις που ακολουθούσα μέχρι τώρα ήταν να κλείνω το tone (οκ έκανε δουλειά) ή να χρησιμοποιώ ένα equalizer για να τον κάνω να ακούγεται σαν neck. Οι λύσεις αυτές είναι οκ, αλλά όχι κάτι τρομερό.

 

Όλα καλά μέχρι εδώ, πρακτικά το πρόβλημα μου είναι τα πολλά πρίμα στις ψιλές νότες. Μόνο. Στα ρυθμικά και στα καθαρά είμαι καλυμμένος. Ειδικά στα καθαρά δεν έχω μεγάλες απαιτήσεις.

 

ΟΜΩΣ:

Μετά από πολλους μαγνητες που έχω δοκιμάσει σε άλλες μου κιθάρες τόσα χρόνια (EMG, Seymour, DImarzio, Lace, Bareknuckle, Gibson) o αγαπημένος μου είναι ο Burstbucker pro, τον οποίο τον έχω ακούσει κιθάρες τύπου les paul, με σώμα από mahogany (έπαιζε metal) και ήταν ο αγαπημένος μου. Φυσικά όμως επειδή δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σε αυτή τη ζωή ο burstbucker δεν βγαίνει σε trembucker.

 

O δευτερος αγαπημένος μου είναι ο alternative 8

http://www.seymourduncan.com/pickup/alternative-8

τον οποίο πάλι τον έχω ακούσει σε κιθάρα με mahogany (!!)

 

Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:

- Να αλλάξω μαγνήτη; Tι θα κανατε στη θέση μου;

- Να πάρω τον 59 trembucker που είναι περιπου (βαση specs) ο burstbucker pro αλλά απο την Seymour; Φοβαμαι όμως μην "λασπώσουν" τα ρυθμικά (αλλα θα μου πεις "βγαλε μπασα")

- Ή να πάρω τον Alternative 8, που ειναι πιο μοντερνος ηχητικα (άρα πιο κοντα στον dimebucker) αλλά ταυτοχρονα μου αρέσει;

 

Φυσικα όλες οι παραπάνω ερωτήσεις γίνονται με την λογική ότι τα ξύλα δεν παίζουν μεγάλο ρόλο....

 

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά όμως επειδή δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σε αυτή τη ζωή ο burstbucker δεν βγαίνει σε trembucker.

 

Δεν νομίζω να ακούσεις διαφορά. Έχω βάλει μαγνήτες που δεν ήταν f-spaced (δλδ, σύμφωνα με την ορολογία του SD, μαγνήτες που δεν ήταν trembuckers) σε Ibanez και ήταν μια χαρά. Κατ' εμέ η όλη φάση είναι λίγο μάρκετινγκ.

 

Αλλάζοντας θέμα αλλά παραμένοντας στην ίδια συζήτηση, μην περιμένεις ένας μαγνήτης να αποδίδει  το ίδιο σε κιθάρα με σταθερή γέφυρα και σε κιθάρα με FR τρέμολο. Ιδίως αν το FR είναι φτηνιάρικο (δλδ Ibanez εκτός Japan). Σκέψου αν χρειαστεί να επενδύσεις σε ένα καλό steel block για το τρέμολο, κάτι που, κατ'εμέ και πάλι, θα βελτιώσει τον ήχο της κιθάρας σου ανεξαρτήτως μαγνητών.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Αν ο καλύτερος μαγνήτης που δοκίμασες για metal είναι ο Burstbucker Pro, θα είμαι ευγενικός (  ;D ) και θα υποθέσω ότι κάτι είχαν οι υπόλοιποι που δοκίμασες. Εγώ τους έβγαλα και τους πούλησα και δεν ξανακοίταξα πίσω...

 

2. Τα tone pots των κιθαρών ΔΕΝ (πρέπει να...) είναι on-off switches. Ρίξε ελάχιστα χρήματα και αναβάθμισε τα ηλεκτρονικά της κιθάρας σου για να τα κάνεις λειτουργίσιμα και χρήσιμα. Θα δώσεις ΠΟΛΎ περισσότερα για μαγνήτες και ακόμα και από τους καινούριους, δεν θα πάρεις το μαξιμουμ, γιατί τα ηλεκτρονικά σου δεν θα σου δίνουν το βέλτιστο. Ξεκίνα από εκεί και μετά συνεχίζεις σε μαγνήτες, αν όντως χρειάζεσαι.

 

3. Επιμένεις πολύ στα ξύλα της κιθάρας, όταν ξεκάθαρα μιλάς για ένα κάρο gain και αναφέρεσαι σε κιθάρες που έχουν τόοοσες κατασκευαστικές διαφορές και κακώς επικεντρώνεσαι στα ξύλα. Μην πλατιάσουμε άλλο στο θέμα, δεν είναι Παρασκευή ακόμα...

 

 

Για να συνοψίσω: αναβάθμισε τα ηλεκτρονικά της κιθάρας σου και ξανα-μιλάμε για μαγνήτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχας σας ευχαριστω για τις απαντήσεις!

 

Προφανως καταλαβαινω οτι μιλάμε για δύο εντελως διαφορετικα όργανα, οπότε πραγματικά μπορεί οτι ακουγα στην μια να μην ειναι το ιδιο στην αλλη.

 

Δεν θα ανοίξω κουβέντα για τα κσύλα, την κρατάω για αύριο  ;D

 

Δεν νομίζω να ακούσεις διαφορά. Έχω βάλει μαγνήτες που δεν ήταν f-spaced (δλδ, σύμφωνα με την ορολογία του SD, μαγνήτες που δεν ήταν trembuckers) σε Ibanez και ήταν μια χαρά. Κατ' εμέ η όλη φάση είναι λίγο μάρκετινγκ.

 

Είχα χτες αυτη τη κουβεντα με ενα τεχνικο κιθάρας και το ολο προβλημα ειναι οτι οι poles του μαγνητη δεν πεφτουν ακριβως στις 2 μι χορδές της κιθαρας. Μπορει στην μπασα να σωζεται η κατασταση (λόγω μεγέθους χορδής) αλλα στη μι καντίνι μπορεί να ακούγεται χαμηλότερα από τις Σι και Σολ... Αυτο παντα κυριως σε καθαρους/crunch ηχους, σε γκαζια προβλέπω να μην υπάρχει διαφορα. Οπότε προς το παρον δεν θελω να το ρισκαρω να παρω εναν μαγνητη που βαση specs δεν κανει και μετα αντε να τον πουλήσω κλπ.

 

1. Αν ο καλύτερος μαγνήτης που δοκίμασες για metal είναι ο Burstbucker Pro, θα είμαι ευγενικός (  ;D ) και θα υποθέσω ότι κάτι είχαν οι υπόλοιποι που δοκίμασες. Εγώ τους έβγαλα και τους πούλησα και δεν ξανακοίταξα πίσω...

 

2. Τα tone pots των κιθαρών ΔΕΝ (πρέπει να...) είναι on-off switches. Ρίξε ελάχιστα χρήματα και αναβάθμισε τα ηλεκτρονικά της κιθάρας σου για να τα κάνεις λειτουργίσιμα και χρήσιμα. Θα δώσεις ΠΟΛΎ περισσότερα για μαγνήτες και ακόμα και από τους καινούριους, δεν θα πάρεις το μαξιμουμ, γιατί τα ηλεκτρονικά σου δεν θα σου δίνουν το βέλτιστο. Ξεκίνα από εκεί και μετά συνεχίζεις σε μαγνήτες, αν όντως χρειάζεσαι.

 

3. Επιμένεις πολύ στα ξύλα της κιθάρας, όταν ξεκάθαρα μιλάς για ένα κάρο gain και αναφέρεσαι σε κιθάρες που έχουν τόοοσες κατασκευαστικές διαφορές και κακώς επικεντρώνεσαι στα ξύλα. Μην πλατιάσουμε άλλο στο θέμα, δεν είναι Παρασκευή ακόμα...

 

 

Για να συνοψίσω: αναβάθμισε τα ηλεκτρονικά της κιθάρας σου και ξανα-μιλάμε για μαγνήτες.

 

1. Τι να κανουμε ρε συ, γουστα ειναι αυτα! Πριν μερικα χρονια ειχα κανει ενα τοπικ εδω με συγκριτικο των μαγνητων με παραμορφωση και ηταν αυτος που μου αρεσε περισσοτερο. Αν και το συγκριτικο κατεληγε στο "υπαρχουν ηχητικες διαφορες, αλλα οχι τοσο μεγαλες που να μην διορθώνονται με Eq".

 

2. Καλώς ή κακως τα ηλεκτρικα τις κιθάρας είναι ήδη στο τοπ επίπεδο, δεν το διεκρίνησα στην αρχή, πρόκειται για μια ibanez prestige, που μετα τοποθετήθηκε το sustainer και έγινε αλλαγη στο tone με ένα ποιοτικό push-pull. Μάρκα δεν θυμάμαι, θυμάμαι ότι είχα διαλέξει το καλύτερο  ;D. αυτο με το tone που λες έχει να κανει ότι δεν είναι το καπακι του με τους αριθμούς (αλλά fender) οπότε να ξέρω σε ποια ρύθμιση καθεται οπότε το κανω με το ματι. Γενικα το αποτέλεσμα που θέλω το πετυχαίνω με το tone στο μηδέν. Θέλω κατι ομως που να ειναι plug and play, να μην γυρνάω tone κλπ. Ξέρω θα μου πειτε "πολλα θες" ή "μα καλα είναι κόπος να γυρνας ένα tone;" Με βάση τον εξοπλισμό μου, το στήσιμο και τα πετάλια που έχω είναι...

 

3. Συμφωνω μαζι σου, το έγραψα και στην αρχή.

 

Επειδή λίγο σας μπέρδεψα,

το πρόβλημα μου είναι ότι αφου δεν έχω neck μαγνητη και με ενοχλούν τα πρίμα του dimebucker στις ψηλές νότες, τι μπορώ να κάνω για  να μην "τσιρίζει" τόσο πολύ ενώ όλα τα υπόλοιπα μου αρέσουν στον εξοπλισμό μου.

 

Εδώ λοιπόν κολάτε εσείς, αγαπητοί μου συμφορουμίτες,

Ποια είναι η αποψη σας;

Να αλλάξω μαγνήτη ή να ψάξω αλλού την αιτία του κακου;

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να αλλάξω μαγνήτη ή να ψάξω αλλού την αιτία του κακου;

 

Αντί για αλλαγή μαγνήτη, πατάς ένα κουμπί.

Περίπου στην τιμή του μαγνήτη, αλλά με τόσες, μα τόσες ακόμα χρήσεις...

ge_7_gal.jpg

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι λύσεις που ακολουθούσα μέχρι τώρα ήταν να κλείνω το tone (οκ έκανε δουλειά) ή να χρησιμοποιώ ένα equalizer για να τον κάνω να ακούγεται σαν neck. Οι λύσεις αυτές είναι οκ, αλλά όχι κάτι τρομερό.

 

Το έχω δοκιμάσει ήδη όπως έχω γράψει, απλα έλεγα αν εχει καποιος καποια άλλη ιδεα ή πιστευει οτι η αλλαγη μαγνητη μπορεί να βοηθήσει!

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μίλτο πάντως απορώ λίγο που δεν σου κάνει καθόλου ο μονός στη neck, η αλήθεια είναι πως οι μονοί σε neck είναι απ'τις αγαπημένες μου επιλογές και ποτέ δεν είχα θέμα έντασης.

Εγώ θα σου προτείνω κάποιον τύπου PAF για bridge. Αρκετά χαμηλότερο output απ'τον dime που έχεις τώρα και φυσικά όχι κεραμικός. Νομίζω πως θα ταιριάξει μια χαρά και με το sustainer.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Sustainer το χρησιμοποιείς τόσο πολύ;  O0

To χρησιμοποιω στο 1/3 των κομματιων. Τι βασικο χαρακτηριστικο του ειναι οτι αν εχεις ενα εφε αναμενο και δεν παιξεις με πενα αλλα με slide με το sustainer αλλαζει αρκετα η "συμπεριφορα" του εφε και αυτο δινει ενδιαφεροντα αποτελεσματα.

 

Προσπαθησα να το αντικαταστησω με ebow, Ehx freeze - δεν βολεψαν ή να βρω την εκδοση με τον μονο μαγνητη και να τον κανω σετ με εναν διπλο σε μεγεθος μονου. - Τωρα εχω την εκδοση με το sustainer σε μεγεθος humbucker που ειναι sustainer+μονος (πολυ μεγαλο το κοστος). 

 

 

Μίλτο πάντως απορώ λίγο που δεν σου κάνει καθόλου ο μονός στη neck, η αλήθεια είναι πως οι μονοί σε neck είναι απ'τις αγαπημένες μου επιλογές και ποτέ δεν είχα θέμα έντασης.

Εγώ θα σου προτείνω κάποιον τύπου PAF για bridge. Αρκετά χαμηλότερο output απ'τον dime που έχεις τώρα και φυσικά όχι κεραμικός. Νομίζω πως θα ταιριάξει μια χαρά και με το sustainer.

 

Το προβλημα ειναι το εξης:

By default ο Dime εχει μεγαλο output, ειναι πριμος και προσθέτω αρκετά μεσσαια στον ηχο μου, οποτε στην "μίξη" της μπαντας η κιθαρα ξεχωριζει χωρις να ενοχλει, ας πουμε οτι εχει ενταση στο 5.

Οταν ομως παω να παιξω σολο επειδη ο ηχος ειναι πιο μουντος στον neck και εχει μικροτερο output η κιθαρα χανεται στην μιξη, δηλαδη πρεπει να δυναμωθει ας πουμε στο 6.

 

Προφανως η λυση ειναι ενα boost, ενταξει αντι να το γυρναω στον neck απλα εχω ενα EQ και κοβω πριμα και δινω λιγο ενταση.

 

Ομως αυτο που εγραψες με εκανε να σκεφτω οτι ισως τελικα με τον 59 trembucker να γινει δουλεια γιατι εχει μικροτερο output.

 

Eλα ομως που μολις σκεφτηκα οτι το sustainer θελει ψηλα τον μαγνητη για να λειτουργησει, αρα ισως η ενταση του μαγνητικου πεδίου να είναι απο ενα επίπεδο και πανω. Εδω ερχεται οι ερωτηση: οι μαγνητες alnico 5 με μικρότερη DC resistance εχουν  μικροτερο, ιδιο ή μεγαλυτερο μαγνητικο πεδίο από τους κεραμικους;

 

Νομιζω οτι το εκαψα εντελως...

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα κάπου ότι το ηχόχρωμα του μαγνήτη στη neck θέση σου φέρνει σε SD59 οπότε μάλλον θα μπορούσε να συνδυαστεί με έναν SD Jb στην bridge θέση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου