Προς το περιεχόμενο

Tube amp cooldown


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, cigaret13 είπε

γύρω στους 75 με 80 βαθμούς C..

 

Θα ανάψει το βεντιλατέρ λαίμαι.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, fusiongtr είπε

 

Θα ανάψει το βεντιλατέρ λαίμαι.

στους 90+ παίρνει μπρος....  άσε, για να πάρει μπρος στο Passat το Pikes Peak πρέπει να ανέβω....

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ μου αρέσει αυτό το γκρουπάκι. Ρώτησα ένα πράγμα για ενισχυτές και έμαθα ένα πράγμα για ενισχυτές και δύο για αυτοκινητα 😅

  • Χαχα 5

Never give up! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Nekkon είπε

Πολύ μου αρέσει αυτό το γκρουπάκι. Ρώτησα ένα πράγμα για ενισχυτές και έμαθα ένα πράγμα για ενισχυτές και δύο για αυτοκινητα 😅

Ε δεν το λες και γκρουπακι..

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου θυμίζετε έναν ταρίφα (αγοραίο εννοείται) κάποτε που σε διαδρομη Αθήνα-Καλαματα, αφου έκανε σταση καπου μετα την Κορινθο (δε θυμαμαι πανε και 10+ χρονια) κατσαμε ενα 20-λεπτο στο οποίο ΔΕΝ εσβησε το αυτοκινητο (καινουρια Μερσεντες) και οταν τον ρωτησα τι ακριβως συμβαινει μου απαντησε ο επιστημων: "Δεν κανει το αυτοκινητο αφου τρεξει να σβήσει αμέσως, δεν εχεις δει τους σπριντερ στους αγωνες;" (Speechless)

 

Ον-τόπικ:

Α) Δεν νομίζω ότι makes sense, απο ηλεκτρονικής αποψης, να κανεις σβησιμο μέσω standby και αναμονή. Προσωπικά σβήνω standby πρωτα παιζοντας κανοντας 2-3 strum μεχρι να σβησει ο ηχος στο μεγαφωνο και μετα power-off. Δεν εχει νοημα να περιμενεις αλλο να κανεις Power-off. Θεωρητικά μπορεις να κανεις και power-off στεγνα.

B) Για τη μετακινηση -δε μου εχει τυχει βεβαια- ακουγεται λογικό ότι μια φουλ ζεστη λαμπα μπορει να ειναι ευαισθητη (εδω μπορει ειναι καπως ακομα και κρύα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α. αυτό για να σβήσει ο ήχος, είνα ουσιαστικά να ξεφορτώσουν το ρεύμα τους οι πυκνωτές τροφοδοσίας που όντας μεγάλοι αν το κρατήσουν υπάρχει κίνδυνος ηλεκτρικού σοκ...(μικρό αλλά υπάρχει).

Καλό είναι να γίνεται και να πηγαίνει σε stand by για λίγο

β. ο κίνδυνος να κοπούν τα νήματα είναι μεγάλος καθώς η μετακίνηση ενός ενισχυτή 20-30-40 κιλών σημαίνει 99% ανώμαλη προσγείωση στο έδαφος. Αυτά κυρίως για τις λυχνίες εξόδου.

 

(και αυτό με μερσεντες ισχύει για κάθε αυτοκίνητο βενζίνη ή πετρέλαιο. Είτε είναι ξεκίνημα είτε σταμάτημα. Για ηλεκτρικά σίγουρα όχι)

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, dimsonic είπε

(και αυτό με μερσεντες ισχύει για κάθε αυτοκίνητο βενζίνη ή πετρέλαιο. Είτε είναι ξεκίνημα είτε σταμάτημα. Για ηλεκτρικά σίγουρα όχι)

 Ισχύει μόνο για τα τούρμπο..... με το σβήσιμο της μηχανής σταματάει η ροή του λιπαντικού-λαδιού στην τουρμπίνα και λόγω των πολλών στροφών της (χιλιάδες) μπορεί με τον καιρό να πάθει ζημιά (ράγισμα στο κέλυφος).

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, dimsonic είπε

α. αυτό για να σβήσει ο ήχος, είνα ουσιαστικά να ξεφορτώσουν το ρεύμα τους οι πυκνωτές τροφοδοσίας που όντας μεγάλοι αν το κρατήσουν υπάρχει κίνδυνος ηλεκτρικού σοκ...(μικρό αλλά υπάρχει).

Καλό είναι να γίνεται και να πηγαίνει σε stand by για λίγο

β. ο κίνδυνος να κοπούν τα νήματα είναι μεγάλος καθώς η μετακίνηση ενός ενισχυτή 20-30-40 κιλών σημαίνει 99% ανώμαλη προσγείωση στο έδαφος. Αυτά κυρίως για τις λυχνίες εξόδου.

 

Ακριβώς. 😀 Οι προενισχυτριες ειναι γενικα κουλ και δε νιωθουν 😎

 

Οφφ-τοπικ: Δεν ειπαμε να σβηνεις εν κινήσει, αλλά ενα μισαωρακι στο ρελαντι ακινητος ειναι το καλυτερο stress-test για το ψυγείο, απ'όσο ξέρω. Εκ των πραγματων η νορμαλ χρηση (εκτος αν εχει ψοφοκρυο) περιλαμβανει τα ασφαλη περιθωρια. Ούτε αναβοντας θα βαλεις αμεσως πρωτη και θα φυγεις με 3500 στροφες (λολ), εχεις να κοιταξεις να βαλεις ζωνη να ξανακοιταξεις, να, να... Ουτε σβηνεις ποτε φρεναροντας απο 100χλμ/ω :P Ειδικα στα καινουρια αυτοκινητα. Αυτες οι ιδεες ειναι απομειναρια απο αλλες δεκαετιες (εδω πλεον σβηνουν μονα τους στα φαναρια ασουμε, που μπορει να ησουν οντως στη λεωφορο με 100 30'' πριν 😁)

Επεξεργασμένο από koraxprs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

 Ισχύει μόνο για τα τούρμπο..... με το σβήσιμο της μηχανής σταματάει η ροή του λιπαντικού-λαδιού στην τουρμπίνα και λόγω των πολλών στροφών της (χιλιάδες) μπορεί με τον καιρό να πάθει ζημιά (ράγισμα στο κέλυφος).

τα περισσότερα σήμερα ...τούρμπο είναι

μικρά τουλάχιστον αλλά και μεγάλα.

3κύλινδρα 1000άρια βενζίνη πετρέλαιο

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dimsonic είπε

τα περισσότερα σήμερα ...τούρμπο είναι

μικρά τουλάχιστον αλλά και μεγάλα.

3κύλινδρα 1000άρια βενζίνη πετρέλαιο

Υπάρχουν "δικλείδες ασφαλείας" (μέσω λειτουργικού-εγκέφαλος) αλλά και πάλι λόγω υψηλών θερμοκρασιών (εννοείτε μετά από ζόρισμα....)  που σηκώνει η τουρμπίνα ακόμα και με το intercooler της χρειάζεται ένα πεντάλεπτο στο ρελαντί. Πάλι το λέω... μετά από ζόρισμα!!  δεν μιλάμε για νορμάλ οδήγηση.

 

 Υ.Γ. Sory Nekkon....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου