Προς το περιεχόμενο

Η διαδρομή στο laptop για έναν επεξεργασμένο ήχο σε real time;


Jet72

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν, ας ξανασυστηθούμε: είμαι ο Jet, έχω ένα καυσόξυλο και κάτι πετάλια. Έχω όμως και ένα laptop. 

Ποια είναι η μίνιμουμ διαδρομή ώστε να πάρω μέσω του laptop έναν επεξεργασμένο ήχο σε real time;

 

Ή είμαι ΤΟΣΟ άσχετος που και μόνο η ερώτηση είναι άκυρη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Jet72 είπε

 

Ποια είναι η μίνιμουμ διαδρομή ώστε να πάρω μέσω του laptop έναν επεξεργασμένο ήχο σε real time;

 

 

Κιθάρα -> πετάλια -> audio interface (κάρτα ήχου) -> laptop (DAW) -> monitors.

  • Συμφωνώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Έχω φτιάξει μια playlist στο Soundcloud με demos άλλων ατόμων που είχαν παρόμοιο setup με αυτό που αναφέρεις, δηλαδή πετάλια-κάρτα ήχου-laptop (DAW + Impulse Responses). Είναι αρκετά outdated, αλλά μια ιδέα θα την πάρεις.

 

 

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για να γίνω πιο σαφής, χωρίς πετάλια στην μέση, καρφώνοντας στην κάρτα ήχου (αλήθεια, τι κάρτα ήχου λέμε; μιλάμε για κάποιο εξωτερικό κουτί pluggαρισμένο στην USB του laptop υποθέτω) μπορώ να βγάλω με κάποιου τυπου emulators "τον ηχο που θέλω" ; (εντάξει, καταλαβαίνετε τι εννοώ, να διαλέξω κάποια presets ή κάτι τέτοιο, δεν ψάχνω κάτι απόλυτα συγκεκριμένο, ας πούμε κάτι σαν rockman κλπ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Jet72 είπε

Και για να γίνω πιο σαφής, χωρίς πετάλια στην μέση, καρφώνοντας στην κάρτα ήχου (αλήθεια, τι κάρτα ήχου λέμε; μιλάμε για κάποιο εξωτερικό κουτί pluggαρισμένο στην USB του laptop υποθέτω) μπορώ να βγάλω με κάποιου τυπου emulators "τον ηχο που θέλω" ;

 

Μίλησες για "επεξεργασμένο ήχο".