Προς το περιεχόμενο

Superfunk Guitar Recording chain


Superfunk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Nekkon είπε

Έχει τύχει να ηχογραφήσω στο σπίτι με μικρόφωνο σε 30άρη λαμπάτο με ένταση στο 5 και την γυναίκα και τα παιδιά να φοβούνται δίπλα

Μικροδιόρθωση.

  • Χαχα 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Nekkon είπε

Έχει τύχει να ηχογραφήσω στο σπίτι με μικρόφωνο σε 30άρη λαμπάτο με ένταση στο 5 και την γυναίκα και τα παιδιά να κοιμούνται δίπλα. Όλα είναι θέμα καλής συννενόησης 😅.

Αλλά θα έλεγα το plugin αν πετύχεις τον ήχο που θες μια φορά είναι πιο εύκολο. Απλά κιθάρα σε κάρτα ήχου και τέλος. Ωστόσο πάντα προτιμώ τον ήχο της λαμπας στην ηχογράφηση. Μου αρέσει και ο ήχος του plugin. Αλλά τον ήχο της λάμπας τον αγαπώ. Άσε που σε μικρό δωμάτιο μετά μυρίζει τέλεια 

Και ΠΟΥ ειναι αυτη η ηχογράφηση?

σε κανενα συρταρι ξεχασμενη?

Επεξεργασμένο από dimsonic

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, geka είπε

εξεπλαγην που δεν γραφεις ρυθμικες με την τελε. 

 

Γράφω και με τελε απλά για μεγάλα ανοιχτά ακκορντα θέλω και τρέμολο οπότε συνήθως χρησιμοποιούνται οι Gretsch, για funky rhythm και βρώμικα ρυθμικά πάντα tele

1 ώρα πριν, Nekkon είπε

1.άρα υποθέτω ηχογραφείς ταυτόχρονα παίρνοντας ήχο και από τους δύο.

2.Άλλοι παίκτες που βάζουν δύο μικρόφωνα στο ηχείο του ίδιου ενισχυτή, το κάνουν για να πάρουν διαφορετικό ήχο; Ξέρω γω μπάσο στη γωνία του κώνου και πρίμα προς το κέντρο

 

1. Oχι ποτέ δεν το κάνω αυτό,ένας ενισχυτής τη φορά. Το 57αρι μεταφέρεται πιο εύκολα μεταξύ του tweed και του Marshall το Ε906 είναι μανουρα να το μετακινήσεις οπότε το αφήνω μόνιμα στον CS :)

2.Ναι και εγώ το κάνω αυτό καποιες φορες αλλά όχι σε διαφορετικα σημεία του μεγαφώνου  αλλά στο ίδιο,πάντα στο σημείο που ενώνεται ο κώνος με το κέντρο, με δύο διαφορετικά μικρόφωνα παίρνεις διαφορετικές συχνότητες αλλά να σου πω Μανουρα είναι και αυτό και μέσα στο συνολικό mix δεν δίνει και τίποτα το σημαντικό. Και.... μικρός που έβαζα 3-4 μικρόφωνα στον ενισχυτή για να το παίξω .....ιστορίας. :) τελικά στο mix σχεδόν πάντα μόνο το κολλημένο στη γρύλια δυναμικό χρησιμοποιουσα

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dimsonic είπε

Και ΠΟΥ ειναι αυτη η ηχογράφηση?

σε κανενα συρταρι ξεχασμενη?

Δημήτρη, αν δεν κάνω λάθος είναι αυτή  

 

Αν κάνω λάθος, όντως πρέπει να ψάξω στα συρτάρια μου

  • Like 1

Never give up! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νικο, μηπως θα μπορουσες να μας εξηγησεις περισσοτερο τις ρυθμισεις που χρησιμοποεις με τα δυο delay ? Υπαρχει καποια συνδεση με το tempo?

ακολουθεις την ιδια λογικη σε ρυθμικα και σε lead?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, nklshp είπε

Νικο, μηπως θα μπορουσες να μας εξηγησεις περισσοτερο τις ρυθμισεις που χρησιμοποεις με τα δυο delay ? Υπαρχει καποια συνδεση με το tempo?

ακολουθεις την ιδια λογικη σε ρυθμικα και σε lead?

 

 

Και τα 2 ειναι πάντα on.

Το πρωτο εχει μακριές επαναληψεις πάντα στο tempo του κομματιου (το Ibanez ES έχει tap tempo) και το δευτερo ειναι σε κλασσική slapback ρυθμιση.

Σε ρυθμικα και σε lead ακολουθω την ιδια λογική.

 

  • Ευχαριστώ 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου