Προς το περιεχόμενο

to remaster or to not to remaster ?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σας έχω βάλει κι άλλες φορές βίντεο αυτού του καλού ηχολήπτη.

Τι μας λέει εδώ ?

ότι γενικά τα κομμάτια που πάνε στην eurovision υπακούουν τα broadcasting standards των -23 lufs και όχι της κάθε πλατφόρμας των -14.

Στους τελικούς επειδή τα φωνητικά είναι real time εκεί πέφτει αρκετή επέμβαση και συμπίεση κλπ και φυσικά στο τέλος στις πλατφόρμες ανεβαίνουν πάλι στο -14.

Ακούστε λοιπόν (όχι στο ίδιο το βίντεο λόγω copyright αλλά στην σελίδα που παραπέμπει) τρια τραγούδια στην μορφή που υποβλήθηκαν. Μετά πως βγήκαν στο spotify.

 

Τελικά είναι πολύ καλά τα τραγούδια της eurovision. Μετά γίνονται τα παρατράγουδα!

 

 

  • Συμφωνώ 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

Μην ξεχνάμε ότι ο όρος remaster και η ανάγκη του προήλθε από την αναγκαστική επεξεργασία και κυρίως κόψιμο χαμηλών συχνοτήτων από ηχογραφήσεις έτσι ώστε η αναπαραγωγή σε βινύλιο να είναι απρόσκοπτη και χωρίς προβλήματα tracking

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

 Τα εχουμε πει χιλιες φορες.

 

 Οταν ομως η πλειοψηφια ακουει σε ακουστικα της πλακας εν κινησει, η απο τα... ηχεια του κινητου 🥲 δεν υπαρχει αλλη επιλογη.

 

 Επισης η πλειοψηφια δε βαζει ενα ολοκληρο αλμπουμ να ακουσει, ακουει playlist, και αν εσυ εισαι 20 db κατω, με το που μπει το κομματι σου θα ακουστει σα ντεμο.

 

 Ευτυχως για εμας που ακουμε ( που και που) με αλλες προυποθεσεις, υπαρχει και αλλη μουσικη, ετσι και αλλιως και 100 db δυναμικες να ειχαν τα γιουροβιζια τι να κατσω να ακουσω, την αλλη που κανει κοπανελι, η το τρβλ με το μουσι;

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες αργότερα...

Και στα cd πάντως που βγαίνουν τελευταία (τα ελάχιστα cd που βγαίνουν σε φυσική μορφή), δεν ξέρω για τα LUFS αλλά το gain είναι 98-99 με κλιπάρισμα, σε κάποιες περιπτώσεις πάει και 100. Όπως επίσης και στα remasters παλιών επιτυχιών που είχαν βγει γύρω στο 2013-2015 συλλογές από Minos και cobalt και στις συλλογές της Panik που έχει βγάλει κάποια 80s.Με κομμάτια που αρχικά τη δεκαετία του 90 είχαν gain 90-92 το πολύ. Βάζουν αυτό το τέρμα που ξεπερνάει το ταβάνι και δεν είναι κυματομορφή αλλά ένα flat πράγμα (το έδειξα σε άλλο post), από ότι φαίνεται το έχουν πάει ακόμα παραπάνω. Επίσης σαν να κόβουν υψηλές συχνότητες ή πρίμα, δεν ξέρω. 

Και σε επανακυκλοφορίες βινυλίων ακούω αυτή την παραμόρφωση, σε πανάκριβο σύστημα φίλου μου, δεν έχουν εύρος τα κομμάτια αλλά είναι ξερός ήχος.

Από mastering είμαι αυτοδίδακτος και δεν έχω πολλές γνώσεις (για αυτό δεν ξέρω όρους) απλά κάποια πράγματα τα κατανοώ με βάση το τι ακούω.

Επεξεργασμένο από thebest20
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου