Προς το περιεχόμενο

Μικρόφωνα για live & ηχογράφηση Κιθάρας.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις σας για μικρόφωνα ενισχυτών κιθάρας. Κυρίως με ενδιαφέρει ο live ήχος. Έχω έναν Marshall jcm800 και έναν Mesa Boogie Studio22. Πέρσι αγόρασα ένα Shure SM57 αλλά δεν με ενθουσιάζει καθώς χρωματίζει υπερβολικά τα πριμομεσαία. Επίσης δεν είμαι διατεθειμένος να δώσω πάνω από 200-300Ε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχε υπόψη σου ότι παίζει πολύ σπουδαίο ρόλο και που τοποθετείς το μικρόφωνο :wink:

Αν πιστέυεις ότι το SM57 σου βγάζει έντονα πριμομεσαία είναι ίσως γιατί το έχεις πολύ κοντά στο κέντρο του μεγαφώνου :wink:

 

Τώρα για άλλα μικρόφωνα ας απαντήσει κάποιος ειδήμονας γιατί και εγώ το έχω απορία :D

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις σας για μικρόφωνα ενισχυτών κιθάρας. Κυρίως με ενδιαφέρει ο live ήχος. Έχω έναν Marshall jcm800 και έναν Mesa Boogie Studio22. Πέρσι αγόρασα ένα Shure SM57 αλλά δεν με ενθουσιάζει καθώς χρωματίζει υπερβολικά τα πριμομεσαία. Επίσης δεν είμαι διατεθειμένος να δώσω πάνω από 200-300Ε.

 

Mα αυτό είναι ΤΟ mic για ενισχυτή κιθάρας.Μήπως το δικό σου έφαγε καμιά τούμπα?

 

Σοβαρά αν δεν σου βγάζει αυτό το mic ικανοποιητικό τουλάχιστον ήχο,τότε κοίτα την τοποθέτηση του στον ενισχυτή σου.

Shave your money :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

το sm57 κολλητά στη καμπίνα σε συνδυασμό με ένα πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος στο περίπου 1 metro θα σου δώσει όλο σχεδόν το συχνοτικό περιεχόμενο του ενισχυτή.

επίσης τεράστιο ρολο παίζει ο προενισχυτής μικροφώνου που έχεις

όπως και οι convertores.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

An s upertonizei ta primomaisea opws les giati den ta koveis apo ton marshall? Meta den th exei ti na upertonisei!

8O 8O 8O

 

 

Pantws provlimatizomai pou den s aresei to Shure. Einai apo ta kalutera dunamika mikrofwna pou uparxoun. Gia ta lefta tou panta...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καποιο λαθος στην τοποθετηση κανεις (η στο eq του ενισχυτη σου,η της κονσολλας,ή και τα τρια μαζι.. :lol: )

 

Το sm57 ειναι all time classic & υπαρχει καποιος λογος που θεωρειται το std για "ληψη" ενισχυτων τοσο ζωντανα οσο και στο στουντιο.

 

Προσωπικα το χρησιμοποιω αποκλειστικα εδω και χρονια για close miking στα live αλλα και στο στουντιο (παρολο που το συνδιαζω στο στουντιο καποιες φορες με ενα ribbon ή ενα πυκνωτικο μεγαλου διαφραγματος οταν ο "καλλιτεχνης" απαιτει εναν πιο "αερινο" ηχο :) )

 

Δοκιμασε να το τοποθετησεις on axis,off axis και γενικα εχε υποψιν σου πως οσο περισσοτερο προς το πατωμα το πλησιαζεις τοσο μερισσοτερο ογκο & μπασα θα σου δινει.

 

Αν θες εναν punchy in your face ηχο κολλησε το στη γρυλια ακριβως στο κεντρο του μικροφωνου,αν αυτο σου δινει "υπερβολικο" ηχο τοποθετησε το μεταξυ κεντρου & rim.

 

Αλλα εξαιρετικα μικροφωνα για τη δουλεια αυτη ειναι το Sennheiser MD 421 και 441 (τα οποια ομως ειναι ακριβα & δεν ειναι αναγκαστικα καλυτερα απο το sm 57) ενω ενα φθηνο condeser με μεγαλο SPL που συμπεριφερεται πολυ καλα σαν amp mic ειναι και το Rhode NT1.

 

Τσεκαρε και το παρακατω εξαιρετικο on line article

 

http://emusician.com/tutorials/emusic_recording_electric_guitar/

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
Τσεκαρε και το παρακατω εξαιρετικο on line article

 

http://emusician.com/tutorials/emusic_recording_electric_guitar/

 

Με πέθαναν τα reference recordings που προτίνει! :lol:

 

Καλό και σωστό το άρθρο αλλά why not trust something simplified in greek?

 

Ετσι κι αλλιώς οι εμπειρότεροι ηχολήπτες παγκόσμια, έτσι γράφουν.

Η κλίση προς το μεγάφωνο, on-axis (bright) / off-axis (μουντό) του μικροφώνου, κάνει τη διαφορά.

 

Τα μικρόφωνα ήταν και παραμένουν τα ίδια. (εκτός από την προσθήκη νεοδυμίου για μεγαλύτερη ευαισθησία, σε κάποια μοντέλα).

 

Η πατέντα με τις "κόκκινες" λάμπες, γνώστη από την εποχή του Hendrix.

Το θέμα έλιωσε από το '70.

 

Τώρα αν θες να πειραματιστείς, "δε σκαϊ ις δε λίμιτ" που λένε κι οι κινέζοι.

Όμως το ποιό πιθανό είναι να μη φταίνε τα μικρόφωνα, αλλά ο ήχος, το δωμάτιο, η τοποθέτηση, κλπ.

Δεν είναι πάντα θέμα χρημάτων ο ήχος.

Παίζοντας, μαθαίνεις!

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβως!

 

Και βεβαια στο τελος μετα απο χρονια πειραματισμων,εξωτικων μικροφωνων & μπολικης παράνοιας...παντα καταληγεις να χρησιμοποιεις ενα και μονο sm57 on axis dead center στο "καλο" μεγαφωνο του ενισχυτη!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν ο ενισχυτης σου εχει ενα μεγαφωνο you have no other choice... :lol:

αν εχει παραπανω απο ενα τοτε ηχογραφεις καθε ενα ,μεγαφωνο με το ΙΔΙΟ μικροφωνο στην ΙΔΙΑ θεση σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ tracks & συγκρινεις....δεν ειναι δα και καμμια επιστημη! :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου