Προς το περιεχόμενο

Ακραία η μουσική , ακραίο στο μάτι και το όργανο;


bouzoukleri

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μιλάμε για metal to the core                      Urghhhhh yeahhhhh                          👹                😊

 

 Μιλάω για πάρτη μου.

Έχω Flying V έχω Explorer , σε πρόβες τις χρησιμοποιώ αλλά στα live έπαιζα με Gibson Les Paul.

Σας συμβαίνει και εσάς;     

 

Είμαι καλά γιατρέ μου;  

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμβαίνει γενικώς, νομίζω. Σε εμένα σίγουρα. Δεν είναι τυχαίο φαινόμενο, καθώς στο λάιβ θα πάρω την κιθάρα με την οποία νιώθω (τη δεδομένη στιγμή) πιο άνετα, ενώ στις πρόβες πολλές φορές παίρνουμε ένα όργανο για δοκιμή ή απλά για να του "γράψουμε" χιλιόμετρα.

  • Συμφωνώ 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Η Flying V και η Exlporer είναι κιθάρες για βιτρίνα.

Δεν τις βγάζεις έξω να μαγαριστούν 😁

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα live έχουν πάντα και την παράμετρο του show, όποτε ψηφίζω την explorer γιατί η flying v μπορεί να έχει λιγο neck diving, αλλά το βασικότερο κριτήριο είναι οποία σε βολεύει περισσότερο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν θα έπαιζα μέταλ σε λαιβ, θα ένιωθα τη μεγαλύτερη ασφάλεια με les Paul, εκτός και εάν έπαιζα lead και ήθελα μεγαλύτερο scale για άνεση στα σόλο, όπου θα επέλεγα κάποια superstrat, κάποια κιθάρα που την ξέρω καλά. 
 

Έκτος και εάν ήταν μικρή εμφάνιση, όπου θα μπορούσα να κολλήσω ένσημα σε πιο εξειδικευμένες κιθάρες. 

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, bouzoukleri είπε

Μιλάμε για metal to the core                      Urghhhhh yeahhhhh                          👹                😊

 

 Μιλάω για πάρτη μου.

Έχω Flying V έχω Explorer , σε πρόβες τις χρησιμοποιώ αλλά στα live έπαιζα με Gibson Les Paul.

Σας συμβαίνει και εσάς;     

 

Είμαι καλά γιατρέ μου;