Προς το περιεχόμενο

Θελω να αρχίσω να ηχογραφώ.Θέλω βοήθεια.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για και χαρα!!

Είμαι ένας ντραμερ (αρχάριος),και θέλω να αρχίσω να ηχογραφώ.

Έχω τα εξής:

PC :Amilo A1630

Drums:Ludwig,(με 20" μπότα),έχω hi-hat head-liner 14" και 1 crash 302 16".

Κάρτα ήχου: terratec Phase 88 rack Firewire.

Κονσόλα : Phonic ,6 mono in,4 stereo in, 2 aux,Fadom Power.

Μικρόφωνα : 2 x 815s Sennheiser και βάσεις για αυτά.

Combressor : Samsnon S-Com

Και όρεξη

Δέν έχω:

Πολλά λεφτά.

 

Θέλω λοιπόν βοήθεια και πολλές προτασεις για το τι να κάνω στη συνέχια.Έχω περίπου στα 200 ευρο διαθέσημα για την ώρα.Ευχαριστώ εκ των υστέρων!!Δελτέ ΟΛΕΣ οι γνώμες.

 

 

[

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι ηχογραφηση θες να κανεις?ποιοτικη;δωματιου;απλα να γραψεισ τα τυμπανα σου;θεσ ξεχωριστο καναλι καθε τυμπανο;

Δωσε κανα παραπανω ινφο να μπορέσουμε να σε βοηθησουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον θες να κάνεις κάτι ερασιτεχνικό αλλά όχι απαραίτητα κακό, βάλε τα 2 σου μικρόφωνα μπροστά από την ντραμς και με λίγη κλίση κλίση το ένα προς το άλλο, π.χ. 30 μοίρες, και δοκίμασε έτσι να γράψεις στερεοφωνικά.

Αν παίζεις μέταλ, θα σου ήταν χρήσιμο ακόμα ένα δυναμικό μπροστά στην μπότα.

Γενικά πειραματίσου με την διάταξη των μικροφώνων στον χώρο και κράτα ότι σου αρέσει ηχητικά.

Για περισσότερα πράματα θα χρειαστείς περισσότερα μικρόφωνα, και δυναμικά αλλά και κάποια πυκνωτικά.

 

Τα μικρόφωνα θα τα συνδέσεις στην κονσόλα, από εκεί στον κομπρέσσορα και μετά στην κάρτα ήχου σου. Πρόσεξε μην το παρακάνεις με το κομπρεσσάρισμα!

Bagpipes are louder than banjos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σορυ που μπαίνω αραιά,αλλά διαβάζω για πανελ..

-Με τη κάρτα που έχω πάρει,μου επιτρέπεται μέχρι και 8 ταυτόχρονα κανάλια σε διαφορετικά τρακ.Οπότε,πιστεύω πως είναι καλύτερο να ηχογραφήσω πολυκάναλα.

-Η ποιότητα είναι για μένα το ποιό σημαντικό.