Προς το περιεχόμενο

Ποια η σειρα σε ένα channel strip?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θέλω να φτιάξω μεσα στο cubase από plugins ένα channel strip για μικρόφωνο και οργανα που έχουν θορύβους και φυσήματα. Παρακαλώ κάποιος να μου πει ποια σειρα πράπει να ακολουθήσω και γιατι? Exp>Gate>PEQ> DQE>Comp>GEQ. καλά τα πάω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Οταν λες μικροφωνο και οργανο που εχουν φυσηματα, εννοεις ενα mix ή καναλι καναλι? Γιατι δεν ειναι κατανοητο οπως το θετεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχεις μπερδέψει το θέμα κάπως. Να ξεκαθαρίσουμε:

 

- Καταρχήν είναι προτιμότερο να μην δουλεύουμε με ενα συγκεκριμένο path γιατί πχ μπορεί σε φωνές να κάνει καλή δουλειά ένα eq, ενώ σε κιθάρες ένα άλλο. Το ίδιο ισχύει για τους κομπρέσσορες κλπ.

 

- Το gate είναι σχεδόν άχρηστο σήμερα καθώς με το cubase σου δίνεται η δυνατότητα να καθαρίσεις με editing τα tracks. Χρειάζεται μόνο στην περίπτωση που θέλουμε να "κόψουμε" την ουρά πχ. της μπότας η του τομ κλπ και να δώσουμε λίγη ατάκα, αλλά και πάλι για αυτές τις δουλειές υπάρχουν καλύτερα εργαλεία όπως ένα transient designer ή ένας καλός compressor.

 

- Αν GEQ εννοείς Graphical equalizer, δεν έχω συναντήσει ποτέ σε channel strip.

 

Οπότε αν μιλάμε για συμβατική κονσόλα (όχι ssl/neve) που ΔΕΝ έχει ενσωματωμένους δυναμικούς επεξεργαστές αλλά τους βάζουμε σαν insert το ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ path είναι το εξής:

 

Gain,Insert (compressor/gate/whatever), EQ, Αux. Sends, Pan, Fader. To θέμα είναι ότι:

 

1) Σήμερα συνηθίζουμε να αλλάζουμε τη σειρά ανάλογα με το τι θέλουμε να κάνουμε.

2) Υπάρχουν έτοιμα channel strips σε plugin.

3) Channel strip είναι το ίδιο το κανάλι του cubase.

4) Επαναλαμβάνω ότι θεωρώ αδύνατο το να έχεις ένα κανάλι που κάνει για ό,τι του βάλεις (εκτός αν η κονσόλα μας ανήκει στην κατηγορία neve/ssl και δε συμμαζεύεται)

5) Καλό θα ήταν να έχεις σωστές πηγές από την αρχή παρά να τρέχεις να το μαζέψεις μετά.

 

Ελπίζω να εννοείς ότι θέλεις strip για ενα κανάλι και όχι για όλο το mix (που τότε μιλάμε για mastering) γιατί θα γράφω τόση ώρα τσάμπα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5) Καλό θα ήταν να έχεις σωστές πηγές από την αρχή παρά να τρέχεις να το μαζέψεις μετά.

 

Δασκαλε? Εσυ εδω? :lol:

Καλα καλα..πλακα κανω..Ακομα αντηχει αυτο στα αυτια μου:

"Κανονας πρωτος. Ποτε δεν γραφουμε αθλια μια πηγη και στη συνεχεια περιμενουμε απο την τεχνολογια να κανει θαυματα. Εαν δεν εχουμε τον εξοπλισμο να το κανουμε, τοτε καθομαστε σπιτι και κοιταμε τηλεοραση" :roll:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5) Καλό θα ήταν να έχεις σωστές πηγές από την αρχή παρά να τρέχεις να το μαζέψεις μετά.

 

Δασκαλε? Εσυ εδω? :lol:

Καλα καλα..πλακα κανω..Ακομα αντηχει αυτο στα αυτια μου:

"Κανονας πρωτος. Ποτε δεν γραφουμε αθλια μια πηγη και στη συνεχεια περιμενουμε απο την τεχνολογια να κανει θαυματα. Εαν δεν εχουμε τον εξοπλισμο να το κανουμε' date=' τοτε καθομαστε σπιτι και κοιταμε τηλεοραση" :roll:[/quote']

 

Δεν ξέρω ποιος είναι αλλά έχει δίκιο! :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενας επαγγελματιας ηχοληπτης. Και το "η" με κεφαλαια :)

 

Αφου λέει αυτήν την ατάκα, αν είναι και "Δάσκαλος" σε σχολή παίζει και να τον ξέρω καλά! Anyway...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχεις μπερδέψει το θέμα κάπως. Να ξεκαθαρίσουμε:

 

- Καταρχήν είναι προτιμότερο να μην δουλεύουμε με ενα συγκεκριμένο path γιατί πχ μπορεί σε φωνές να κάνει καλή δουλειά ένα eq' date=' ενώ σε κιθάρες ένα άλλο. Το ίδιο ισχύει για τους κομπρέσσορες κλπ.

 

- Το gate είναι σχεδόν άχρηστο σήμερα καθώς με το cubase σου δίνεται η δυνατότητα να καθαρίσεις με editing τα tracks. Χρειάζεται μόνο στην περίπτωση που θέλουμε να "κόψουμε" την ουρά πχ. της μπότας η του τομ κλπ και να δώσουμε λίγη ατάκα, αλλά και πάλι για αυτές τις δουλειές υπάρχουν καλύτερα εργαλεία όπως ένα transient designer ή ένας καλός compressor.

 

- Αν GEQ εννοείς Graphical equalizer, δεν έχω συναντήσει ποτέ σε channel strip.

 

Οπότε αν μιλάμε για συμβατική κονσόλα (όχι ssl/neve) που ΔΕΝ έχει ενσωματωμένους δυναμικούς επεξεργαστές αλλά τους βάζουμε σαν insert το ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ path είναι το εξής:

 

Gain,Insert (compressor/gate/whatever), EQ, Αux. Sends, Pan, Fader. To θέμα είναι ότι:

 

1) Σήμερα συνηθίζουμε να αλλάζουμε τη σειρά ανάλογα με το τι θέλουμε να κάνουμε.

2) Υπάρχουν έτοιμα channel strips σε plugin.

[b']3) Channel strip είναι το ίδιο το κανάλι του cubase.[/b]

4) Επαναλαμβάνω ότι θεωρώ αδύνατο το να έχεις ένα κανάλι που κάνει για ό,τι του βάλεις (εκτός αν η κονσόλα μας ανήκει στην κατηγορία neve/ssl και δε συμμαζεύεται)

5) Καλό θα ήταν να έχεις σωστές πηγές από την αρχή παρά να τρέχεις να το μαζέψεις μετά.

 

Ελπίζω να εννοείς ότι θέλεις strip για ενα κανάλι και όχι για όλο το mix (που τότε μιλάμε για mastering) γιατί θα γράφω τόση ώρα τσάμπα :P

3) Channel strip είναι το ίδιο το κανάλι του cubase. για αυτό μιλάω. γαι το κανάλι της εισοδου. δεν θα βάζω τα ίδια σε καθε ηχογραφηση αλλά ρωτάω ποια είναι η λογική της σειράς τοποθέτησης. απλά θα νισχήσω το σήμα από προενισχυτή και μετα τα υπόλοιπα από το channel του cubase

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου