Προς το περιεχόμενο

Ο ενισχυτής μου σφυρίζει κλέφτικα!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και όμως δεν είναι αστείο.Το παρατήρησα χθες ότι όταν έπαιζα και σταματούσα κανοντας mute τις χορδές τελείως ερχόταν απο την καμπίνα ένας σφυριχτός ήχος.Όχι μη φανταστείτε αρμονική αλλά Wylde αλλά σφύριγμα κανονικό περίπου όπως σφυρίζουμε στα κοριτσάκια :lol: :lol:

 

Δεν το κάνει πάντα.Συνήθως το κάνει αν βαρέσω δυνατά κάποιο power chord κοφτά,αυτό ακούγεται ανάμεσα στα κοψήματα

 

Υ.Γ Ο ενισχυτής είναι ένας Peavey XXX κεφαλή

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ είμαι τελείως άσχετος με το θέμα, νομίζω ότι κάπου είχα διαβάσει ότι αν ο ενισχυτής σου σφυρίζει έτσι όπως λες, τότε μάλλον έχουν χαλάσει οι προενισχύτριες λάμπες. Έχει λάμπες στην προενίσχυση ετούτος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλασσικη περιπτωση μικροφωνικης προενισχυτριας λυχνιας κατα 99,9% :lol: στη θεση V1..... :wink: Ε,δε βαζει και τις καλυτερες λυχνιες stock η PEAVEY... :lol: :lol: :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κράτα τον να τον χρησιμοποιείς όταν πάς για καμάκι.

Θα σου χρειαστεί σίγουρα μια μπαλαντέζα, μιας και το ασύρματο ρεύμα είναι σε εμβρυακή φάση ακόμα...

Αν παρόλαυτά ΔΕΝ τσιμπάνε τα γκομενάκια, πέταξέ τους τον στο κεφάλι (πως λέμε "χτύπησα γκόμενα;").

Καλό βόλι.

Bagpipes are louder than banjos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κράτα τον να τον χρησιμοποιείς όταν πάς για καμάκι.

Θα σου χρειαστεί σίγουρα μια μπαλαντέζα' date=' μιας και το ασύρματο ρεύμα είναι σε εμβρυακή φάση ακόμα...

Αν παρόλαυτά ΔΕΝ τσιμπάνε τα γκομενάκια, πέταξέ τους τον στο κεφάλι (πως λέμε "χτύπησα γκόμενα;").

Καλό βόλι.[/quote']

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

www.myspace.com/dizzydizign

Συνδέστε για να σχολιάσετε