Προς το περιεχόμενο

reaktor+guitar pedals


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 24
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

harilatron ακριβώς αυτό που λες εδώ

Όπως είναι άδικο (και ανούσιο) να συγκρίνει κανείς αυτά τα 3 διαφορετικά όργανα, αντίστοιχα άκυρο είναι να συγκρίνει το (hardware) univibe με την υλοποίησή του σε software από την Korg. (p.x. στην tonelab)

Ανοίγονται νεοι δρόμοι, (πλέον όχι μόνο για την πιτσιρικαρία) και όποιος δεν το αντιλαμβάνεται, απλά χάνει

είναι ακριβώς αυτό που πιστεύω τώρα.

 

takis συμφωνώ με τις δυναμικές και καταλαβαίνω το πάθος σου με τις λάμπες, τα αναλογικά και τα άλλα παρόμοια. Και όντως μπορεί στο δωμάτιο όταν παίζεις να υπάρχουν διαφορές. Το θέμα είναι στην μίξη πως κάθονται όλα αυτά; Μήπως σε αυτήν την περίπτωση οι διαφορές δεν είναι και τόσο τρομακτικές; Γιαυτό και είπα, ότι στα χέρια αυτού που ξέρει πως να τα χειριστεί αυτά τα μαραφέτια, μπερδεύονται πολλοί ακροατές.

 

Εξάλλου στο γνωστό site που "ειδικεύεται" στα vst, πολλές φορές ανεβαίνουν δείγματα από ήχους αυτών των οργάνων και πάρα πολλοί χρήστες (ακόμα και άτομα που τυγχάνει να είναι κάτοχοι των οριτζιναλ μηχανημάτων), δεν τα βγάζουν πέρα!! Και μιλάω για κομμάτια ψιλοολοκληρωμένα (έτοιμα δλδ) και όχι για μεμονωμένους ήχους!

 

Στο μεταξύ η λάμπα του harilatron δεν είναι καλή. Δεν είναι phillips! :lol: :lol:

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ μιλάω για τον κιθαριστικό μου ήχο... χρησιμοποιώ τέτοιους συνδυασμούς που λόγω της ασυνήθιστης πολυπλοκότητας καμία ψηφιακή προσομοίωση δεν είναι σε θέση ούτε καν να πλησιάσει (πχ ελαφρύ static wah πάνω σε vintage fuzz πάνω σε λαμπάτο overdrive πάνω σε λίγο deluxe memory man πάνω σε λαμπάτο ενισχυτή!!). Κι αυτό δεν το κάνω για να κοροϊδέψω τις ψηφιακούρες αλλά γιατί αυτός είναι ο ήχος μου που έχω κουραστεί για να τον φτιάξω.

 

Συμφωνώ πως τα Amplitube κλπ. έχουν πάει πολύ μπροστά, ειδικά στα high gain που οι ευαίσθητες χροιές καταστρέφονται, και σίγουρα η ψηφιακή εποχή είναι καθοριστική για τους sound engineers εν γένει. Μερικές πηγές ήχου όμως παραμένουν ξεροκέφαλα αναλογικές... :wink:

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλι μπερδευουμε τη βουρτσα με την λουτσα..... :lol:

 

Λοιπον για να τελειωνουμε με τα "τρελλα"..

 

ΚΑΝΕΙΣ δεν ειπε οτι η Virtual τεχνολογια ακουγεται καλυτερα απο εναν ενισχυτη τον οποιο "παιζουμε" ζωντανα σε ενα δωματιο... :roll:

 

ΠΟΤΕ δεν προκειται να γινει αυτο,παντα ο ενισχυτης θα ακουγεται καλυτερα ΖΩΝΤΑΝΑ,οποιος περιμενει να ακουσει τον ιδιο ηχο απο τα ηχεια του pc του με το guitar rig σε simulation VOX ΑC 30και απο εναν πραγματικο VOX AC30,η τον ιδιο ηχο με την TL συνδεδεμενη στο...στερεο του σαλονιου του ....σε συγκριση με την TL περασμενη μεσα απο εναν Twin Reverb... μαλλον τα εχει ....τουλαχιστον μπερδεψει τα πραγματα.... :lol:

 

Τα διαφορα "ψηφιακα" εργαλεια (reactor,guitarrig,pedalboards κτλ) τα οποια χρησιμοποιουμε ειναι ΜΟΝΟ για ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ οπου μπορουν με σωστη χρηση να συμπληρωσουν αλλα και να αντικαταστησουν τους πραγματικους ενισχυτες αν ξερεις να τα χρησιμοποιησεις σωστα..(βεβαια ο Τρεντ το λεει καθαρα,μεσα απο λαμπατους ενισχυτες περασε το τελευταιο σημα...)

 

Βεβαια ο Τρεντ ειναι τοσο μεγαλοφυΪα που σε αρκετους δισκους εχει γραψει κιθαρα κατευθειαν στη κονσολα με ZOOM και ο ηχος σκοτωνει (δεν ειναι βιντατζ δεν ειναι "λαμπατος" αλλα..σκοτωνει και αυτο εχει σημασια...)

 

Οποτε ολη η κουβεντα για ψηφιακα και αναλογικα (κατι το αστειο αλλωστε μια και ετσι κι αλλοιως ΨΗΦΙΑΚΑ ακουμε ολοι μας,εκτος απο αυτους που ακουνε...βινιλια.....) ειναι ακυρη... (ασε που ακομα και οι ,με ενισχυτη γραμμενες κιθαρες,κομπρεσσαρονται παντα απο καποιο VIRTUAL PLUG IN.....οποτε τι λεμε τωρα....)

 

Και οι δυο τεχνολογιες χρησιμοποιουνται παραλληλα και σε συνδιασμο και βεβαια ΖΩΝΤΑΝΑ παντοτε ο ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ θα δινει και καλυτερο ηχο & καλυτερο feel και instant gratification.....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν ακόμη 100% αναλογικά στούντιο στον κόσμο, και μάλιστα τώρα τελευταία με την προσέγγιση των White Stripes γίνονται πολύ της μόδας. :roll: Έτσι, τα πάντα μέχρι το mastering θα είναι αναλογικά (για να μην αναφέρω ότι αρκετά από αυτά έχουν και τις δικές τους πρέσσες βινυλίων, οπότε αντίο στα 0 και 1...)

 

Ακόμη κι αν δεν φτάσουμε σε εκείνο το extreme, αρκετά στούντιο έχουν ένα παλιό αναλογικό key component της τελικής διαδικασίας σε πραγματική μορφή κι όχι σε plugin, όπως πχ το παλιό κλασσικό Teletronix LA 2A tube compressor, υπεύθυνο για τον ήχο πολλών συγκροτημάτων που ακούμε σήμερα.

 

la2a_new.jpg

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι μονο που ΕΔΩ που ζουμε και...γραφουμε ΔΕΝ τα εχουμε αυτα και ουτε προκειται να τα εχουμε ποτε.....

 

ασε που το 99% των παγκοσμιων παραγωγων :lol: σε pro tools μιξαρονται και γραφονται....ετσι κι αλλοιως απο τη στιγμη που η μουσικη κυκλοφορει σε cd ολη η...αναλογικοτητα παει....βολτα... :lol: (ενταξει οχι και τελειως αλλα καμμια σχεση με το βινυλιο....)

 

τα παντα παιζονται στο ΧΕΙΡΙΣΜΟ της τεχνολογιας οχι στα μηχανηματα που χρησιμοποιουνται...... :wink: (με αλλα λογια αν ξερεις τι κανεις το κανεις και με αναλογικα και με ψηφιακα μεσα,αν δεν ξερεις δεν σε σωζει ουτε το Ocean Wave.....)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
Υπάρχουν ακόμη 100% αναλογικά στούντιο στον κόσμο' date=' και μάλιστα τώρα τελευταία με την προσέγγιση των White Stripes γίνονται πολύ της μόδας. :roll: Έτσι, τα πάντα μέχρι το mastering θα είναι αναλογικά (για να μην αναφέρω ότι αρκετά από αυτά έχουν και τις δικές τους πρέσσες βινυλίων, οπότε αντίο στα 0 και 1...)

.....[/quote']

 

That's great news folks!

Να' σαι καλά bloody Sunday πάνω που είχα αρχίσει να ανησυχώ... :lol: :lol:

 

 

Καμμία αντίρρηση για τη χρησιμότητα και την αξία καλοσχεδιασμένων και δοκιμασμένων αναλογικών συσκευών.... μόνο μια παρατήρηση:

 

Κανένας κομπρέσσορας mastering δεν μπορεί να φτιάξει "τον ήχο πολλών συγκροτημάτων". Υπάρχουν πολλοί μουσικοί και μηχανικοί ήχου και πολλά μηχανήματα. Κάποια διάσημα studios είχαν συγκεκριμένα μηχανήματα και τα συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκαν για πολλές δουλειές. Τα μηχανήματα όμως μόνα τους δεν θα φέρουν τον ήχο. Ένας γνώστης μπορεί να φτάσει -πρακτικά- στο ίδιο αποτέλεσμα χρησιμοποιώντας διαφορετικά μέσα.

 

Κάποιες φορές εκνευρίζομαι όταν βλέπω ανθρώπους, studios, κλπ να επικεντρώνουν το marketing plan τους γύρω από το "λαμπάτο EQ με το οποίο έβγαζε ήχο o διάσημος John Parton-Doston Jr, ξαδερφοκούμπαρος του SRV".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ρε παιδιά. Αυτό λέμε.

Όταν λέω για το πως κάθονται στην μίξη και ότι 1 γνώστης του αντικειμένου πιάνει κότσο διαφόρους με περίεργα αυτιά, ακριβώς για την ηχογράφηση μιλάω. Και γιαυτό και στο παράδειγμα με το site, έκανα λόγο για ψιλοοκληρωμένα κομμάτια και όχι για μεμονομένους ήχους (πχ συνθογραμμές, κιθάρες)

 

Τώρα εντάξει αυτό με τα στούντιο είναι ψιλοακραίο. Δεν λέω ότι δεν ισχύει, απλά αυτά θα βρίσκονται περισσότερο σε επίπεδο "underground" ή καλτ και καλά φάση. Χώρια που τι να το κάνω το αναλογικό μηχάνημα στο μαστεριγκ, όταν η αρχική μου μίξη είναι ψηφιακή. Αυτό θα μου δώσει την αναλογική χροιά (δεν μιλάω για ποιότητα επεξεργασίας); Και να μου την δώσει λίγο, μετά έρχεται η μετατροπή σε cd και πάπαλα! Γενικότερα πάντως δεν νομίζω ότι υπάρχουν μεγάλα στούντιο, που να είναι μόνο αναλογικά!

 

Τώρα σε όλα αυτά απλά να σας πω το τι λένε πολλοί κορυφαίοι του ήχου όπως πχ ο Michael Brauer: Δεν με ενδιαφέρει τι είναι, αναλογικό ή ψηφιακό, αρκεί να ακούγεται καλά. Δλδ για τους περισσότερους από αυτούς το θέμα θεωρείται λήξαν. Τώρα το τι λέμε οι υπόλοιποι, άστα να παν....

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Boukaw και βέβαια θα στην δώσει την αναλογική χροιά, ή εν πάσει περιπτώσει θα σου "γλυκάνει" το σήμα. Γιατί όχι; Kαι γιατί απαραίτητα να καταστραφούν τα πάντα στο πέρασμα σε cd; Απλά κοίτα πόσα χιλιάδες cd έχουν την ταμπελίτσα "AAD" και ακούγονται υπέροχα.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαριλατρόνιο κι εγώ λέω σίγουρα ότι δεν υπάρχει μηχάνημα "band-in-a-box" αλλά μερικά έχουν μια "υπογραφή", πώς να το κάνουμε!

 

Τώρα μάλλον καταλαβαίνω ότι το ποστ μου με τα αναλογικά στούντιο θα έπρεπε να έχει τίτλο "όποιος θέλει με πιστεύει"...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου