Προς το περιεχόμενο

βιβλία για μελέτη ηλεκτρικής κιθάρας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα να μου προτείνετε κανένα αξιόλογο βιβλίο για τεχνική ηλεκτρικής κιθάρας, τόσο ρυθμικής όσο και solo( altern.picking κλπ). Γενικά δεν είμαι άσχετος με το αντικείμενο, έχω πτυχίο κλασσικής, ωστόσο αυτό δεν λέει και πολλά, αφού με την πένα είναι τελείως διαφορετική η φιλοσοφία( και στη στήριξη του χεριου κλπ!)!Γιαυτο θέλω να αναπτύξω την τεχνική μου και στην ηλεκτρική! Thanks :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα εξαρτώνται από το στιλ που θέλεις να παίξεις. Για hard rock, όντως η σειρά του Stetina είναι κορυφαία. Πάντως για γενική τεχνική τα πιο αναγνωρισμένα βιβλία είναι αυτά της σειράς του Berklee:

 


  • W. Leavitt: A modern method for guitar vols. 1,2,3
     
http://www.amazon.com/Modern-Method-Guitar-Volumes-Complete/dp/0634012339
 

 

Αν έχεις την απαιτούμενη υπομονή, θα βρείς σχεδόν τα πάντα εκεί μέσα. Και επιπλέον, οι γνώσεις της κλασικής θα βοηθήσουν πολύ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις guys! Γενικά γουστάρω πολλά στυλ, οπότε για αρχή μάλλον θα πρέπει να στραφώ σε γενική τεχνική. Αυτό που θέλω πιο πολύ, είναι να αναπτύξω ταχύτητα και στο αριστερό και στο δεξί (για σόλο) αλλά και καλό χειρισμό της πένας. Στα ρυθμικά τα πάω αρκετά καλά, downpicking κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά γουστάρω πολλά στυλ, οπότε για αρχή μάλλον θα πρέπει να στραφώ σε γενική τεχνική. Αυτό που θέλω πιο πολύ, είναι να αναπτύξω ταχύτητα και στο αριστερό και στο δεξί (για σόλο) αλλά και καλό χειρισμό της πένας.

 

Τότε ξεκίνα με Leavitt χωρίς δεύτερη συζήτηση. Είναι το βιβλίο που εκθέτει ΟΛΕΣ τις αδυναμίες ενός αρχάριου έτσι ωστε αυτές να διορθωθούν από την αρχή. Και επιπλέον, όλες οι τεχνικές αναπτύσσονται ομοιόμορφα (π.χ. δεν θα βρεθείς στο σημείο να παίζεις 16α στα 180 bpm και να θέλεις μισό δευτερόλεπτο για να αλλάξεις συγχορδία!!).