Προς το περιεχόμενο

Πως θα φερω τις κιθαρες ΑΚΡΙΒΩΣ τη μια πανω στην αλλη??


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να ρωτήσω κι εγώ κάτι...

Έχει νόημα να πέσουν ΑΚΡΙΒΩΣ η μία πάνω στην άλλη? Αυτός δεν είναι ο λόγος που γράφουμε 2-3 κιθάρες? Να δημιουργηθεί "ογκώδης" ήχος από τις μικροδιαφορές  στο παίξιμο?

Αν θες τέτοια ακρίβεια, γιατί δεν κάνεις duplicate τα αντίστοιχα κανάλια?

 

Φιλικά πάντα, δεν το παίζω έξυπνος, ρωτάω πιο πολύ για να μάθω εγώ!!  ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 51
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Θα πάρεις το track που είναι πιο σωστά παιγμένο και θα το κλωνοποιήσεις όσες φορές θέλεις. Θα βάλεις στην άκρη τα υπόλοιπα τρακ. Τώρα, θα έχεις τέσσερα πανομοιότυπα τρακ και θα αρχίσεις να τα πειράζεις, ένα κάθε φορά, αλλάζοντας λίγο τον ήχο τους, τη στερεοφωνική τους θέση και το eq.

 

Άντε λέμε...

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1, κάνε duplicate τα κανάλια με λίγο διαφορετικό eq σε κάθε κανάλι, λογικά έτσι θα έχεις καλύτερα αποτελέσματα αν είσαι λίγο ή πολύ "ατζαμής".

Bagpipes are louder than banjos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηχογραφωντας 2 κ 3 κιθαρες (οχι με duplicate) εκτος απο ογκο παιρνεις κ εναν ''chorus'' ηχο εξαιτιας του οτι οι κιθαρες ποτε δεν πεφτουν μαζι ακριβως

Μπορεις ομως αυτο τον ηχο να τον παρεις κ με duplicate κ απλα να μετατοπισεις το track 2-8 ms

 

Το θετικο με ξεχωριστες ηχογραφισεις ειναι οτι μπορεις σε καθε ηχογραφιση να εχεις κ διαφορετικο ηχο απο την προηγουμενη αρα κ το αποτελεσμα θα ειναι διαφορετικο απο το duplicαρισμενο (δεν λεω καλυτερο η χειροτερο)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η καλύτερη λύση πάντως είναι αυτή που είπε ο jmone. Βάλε τον κώλο σου κάτω και ηχογράφησε 4 διαφορετικές κιθάρες μέχρι να έχεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Είναι αρκετά δύσκολο (ειδικά αν έχεις κοφτά riffs), αλλά αξιζει τον κόπο.

 

Η κλωνοποίηση σε μένα πάντως δεν είχε και τόσο καλά αποτελέσματα, οπότε κατέληξα στον να κάνω το παραπάνω.

Κill the wise one!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω κι εγώ κάτι...

Έχει νόημα να πέσουν ΑΚΡΙΒΩΣ η μία πάνω στην άλλη? Αυτός δεν είναι ο λόγος που γράφουμε 2-3 κιθάρες? Να δημιουργηθεί "ογκώδης" ήχος από τις μικροδιαφορές  στο παίξιμο?

Αν θες τέτοια ακρίβεια, γιατί δεν κάνεις duplicate τα αντίστοιχα κανάλια?

 

Φιλικά πάντα, δεν το παίζω έξυπνος, ρωτάω πιο πολύ για να μάθω εγώ!!  ;D ;D ;D

 

Σε αυτό συμφωνώ απολύτως, έτσι το αποτέλεσμα είναι πολύ πιο όμορφο και πιο φυσικό, αλλά είναι άλλο θέμα...

 

Θα πάρεις το track που είναι πιο σωστά παιγμένο και θα το κλωνοποιήσεις όσες φορές θέλεις. Θα βάλεις στην άκρη τα υπόλοιπα τρακ. Τώρα, θα έχεις τέσσερα πανομοιότυπα τρακ και θα αρχίσεις να τα πειράζεις, ένα κάθε φορά, αλλάζοντας λίγο τον ήχο τους, τη στερεοφωνική τους θέση και το eq.

 

Άντε λέμε...

 

Από που συμπέρανες ότι το ερώτημα αφορά σε όμοια τρακ;

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηχογραφωντας 2 κ 3 κιθαρες (οχι με duplicate) εκτος απο ογκο παιρνεις κ εναν ''chorus'' ηχο εξαιτιας του οτι οι κιθαρες ποτε δεν πεφτουν μαζι ακριβως

Μπορεις ομως αυτο τον ηχο να τον παρεις κ με duplicate κ απλα να μετατοπισεις το track 2-8 ms

 

Μα αυτό ακριβώς ΔΕΝ θέλει (αν έχω καταλάβει καλά)!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου