Προς το περιεχόμενο

προενίσχυση μικροφώνου, οργάνων κ DI box


samoth

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator
Έχω λύσει το θέμα της κάρτας' date=' έχω αποφασίσει, αλλα δεν ξέρω τι προενισχυτή να πάρω 100 -150 €.. Please βοηθήστε γιατί είναι ελαφρώς επείγον..[/quote']

Δηλαδή έχεις επιλέξει κάρτα χωρίς προενισχυτή μικροφώνου.

Ελπίζω να κάνει αυτά που φαντάζεσαι.

 

Οι επιλογές σου τότε για προενισχυτή σε αυτή την κατηγορία τιμής περιορίζονται στα εξής:

 

M-Audio την Audio Buddy, 2-channel mic/instrument preamp

ART Tube MP Studio V3, single channel mic pre με λάμπα,

Samson C Valve, single channel mic pre με λάμπα, ΚΑΙ.. digital out,

και το πιό εξωτικό Studio Projects VTB-1 single channel mic pre με λάμπα επίσης.

 

Αν θέλεις να γράφεις ένα μικρόφωνο κάθε φορά, διαλέγεις μεταξύ των 3 τελευταίων. Και οι τρείς είναι στην ίδια κατηγορία ήχου με το Studio Projects να προσφέρει περισσότερα "κομφόρ" όπως High-pass φίλτρο, Phase Reverse, κλπ και το Samson να διαθέτει ψηφιακή έξοδο. Διαλέγεις ανάλογα με τις ανάγκες σου.

 

Αν πάλι θέλεις να χρησιμοποιήσεις 2 μικρόφωνα ταυτόχρονα, τότε κοιτάς την Audio Buddy κατάματα!

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 22
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

samoth θα συμφωνήσω και εγώ με αυτά που σου λέει ο gerasimos

 

με 100-150 ευρώ δεν θα βρείς καλή προενίσχηση, καλύτερα να πάρεις μια

καλή κάρτα.

 

αν θέλεις να φτιάχνεις ένα αξιοπρεπή demo ή απλά να καταγράφεις τις ιδέες σου, δεν χρειάζεται να χώσεις βαθιά το χέρι στην τσέπη, θα ήταν άτοπο.

 

γι αυτούς που παλεύουν να αποκτήσουν καλό εξοπλισμό για επίπεδο παραγωγής, η καλή προενίσχυση είναι απαραίτητη όπως σίγουρα ο ανάλογος χώρος και ο υπόλοιπος εξοπλισμός.

 

gerasimos κάποτε για να αποκτήσης επαγγελματικό studio ώντος ήθελες

150.000 ευρώ τώρα για να κάνεις ένα studio επαγγελματικό με πολλή

προσεγμένη επιλογή μηχανημάτων, μπορείς να το καταφέρεις και με 30.000 ευρώ διαφορά τεράστια και για προσωπικό home studio σε επίπεδο

για κανονική παραγωγή μπορείς να το καταφέρεις και με λιγότερα

και όπως ξέρουμε αρκετές παραγωγές γίνονται σε καλά home studio.

 

Σίγουρα τα μηχανήματα από μόνα τους δεν κάνουν τίποτα αν δεν παιδευτείς δεν μαθαίνεις και πιστεύω ότι ο καλύτερος δάσκαλος είναι η άμεση και συνεχόμενη επαφή με το "αντικείμενο"

τώρα όσο για την αναφορά που έκανες για το σωστο eq των οργάνων βάση το συχνοτικό τους περιεχόμενο δεν χρειάζετε να το βλέπουμε με δέος, ο πειραματισμός και οι δίσκοι αναφοράς μπορούν να βοηθήσουν αρκετά τους πιο απαίδευτους, για αξιοπρεπεί αποτελέσματα.

 

*μου έχει τύχει να βρεθώ σε επαγγελματικά στούντιο και έχω ακούσει και απαράδεκτες μίξεις από γνώστες.

 

να εμπιστευόμαστε την αισθητική μας και τα αυτιά μας. :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ναι εντάξει' date=' ο ultragain 2200 το ξέρω οτι έχει. Αλλα π.χ. οι ultravoice που ανέφερες δεν γράφουν κάτι τέτοιο.. Έχεις κάτι καλύτερο να προτείνεις για τα χρήματα αυτά?[/quote']

Ούτε ο VX2000 ούτε o VX2496 διαθέτουν instrument input (μάλλον λόγο περικοπών ) άρα αν το χρειάζεσαι , ή αγοράζεις ένα ξεχωριστό D.I.(που είναι σχετικά φτηνό) ή πας σε μια άλλη λύση όπως ο M-Audio audio buddy που πρότεινε ο yameth. Εγώ επαναλαμβάνω ότι λάμπατο προενισχυτή σε αυτά τα χρήματα δεν συνιστώ με τίποτα.

Τώρα σχετικά με αυτό που ζητάς … να σου προτείνουμε δηλαδή ένα προενισχυτή με 100 –150 ευρώ μου θυμίζει λιγάκι τη τελευταία διαφήμιση εταιρίας κινητής τηλεφωνίας που αν την χρησιμοποιούσαμε σε προενισχυτές θα μπορούσε να έλεγε …

« γεια σας μπορείτε να μου δώσετε έναν AVALON 737 και να σας πληρώσω 150 ευρώ ? όχι ????».

Γι αυτό λοιπόν εγώ δεν θα σου προτείνω τίποτα διότι , ότι και να πάρεις με 150 ευρώ θα είναι παιχνίδι. Έτσι με τη λογική της φτηνής αγοράς θα προτιμούσα να έπαιρνες κάτι πραγματικά φτηνό για να κάνεις τη δουλειά σου (πχ Behringer UB802 , 58 ευρώ ή audio buddy ή ακόμη και την εκδοχή όλα σε ένα του Γεράσιμου και του Brain) και κάποια στιγμή να μαζέψεις χρήματα για κάτι ποιοτικό που θα σου μείνει .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κατάλαβα προς τι ο παραλληλισμός με τη διαφήμιση αλλά οκ. Εγώ δεν απαίτησα με 100 και 150 ευρώ να μου πείτε προενισχυτή που να σπέρνει, ούτε είμαι βλάκας να το απαιτήσω κ επίσης το έχω ζήσει καλά αυτό το "οτι πληρώσεις παίρνεις". Παρ' όλ' αυτά νομίζω οτι έιναι καλή ιδέα για τα λεφτά που έχω να διαθέσω (κ το δήλωσα εξαρχής οτι δεν είναι πολλά) να ψάχνω τη βέλτιστη λύση. Τώρα αν κάποιος μπορεί να μου πει μια λύση που εγω δεν έχω δει στα 300-350 € για κάρτα + προενίσχυση, θα ήταν πολύ ωραία. Προσωπικά σκεφτόμουν για κάρτα ή e-mu 1212m ή m-audio audiophile 192, ώστε να δώσω ένα σχετικό βάρος στους μετατροπείς αρχικά. Αυτά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κατάλαβα προς τι ο παραλληλισμός με τη διαφήμιση αλλά οκ. Εγώ δεν απαίτησα με 100 και 150 ευρώ να μου πείτε προενισχυτή που να σπέρνει, ούτε είμαι βλάκας να το απαιτήσω κ επίσης το έχω ζήσει καλά αυτό το "οτι πληρώσεις παίρνεις".

 

Μην τον παίρνεις προσωπικά τον παραλληλισμό , ήταν απλά ένα αστείο. Ήθελα ουσιαστικά να καυτηριάσω την όλη νοοτροπία της εποχής μας για συνεχως φτηνότερα προϊόντα.

 

Προσωπικά σκεφτόμουν για κάρτα ή e-mu 1212m ή m-audio audiophile 192, ώστε να δώσω ένα σχετικό βάρος στους μετατροπείς αρχικά. Αυτά

Προτείνω την Audiophile 192

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την ευκαιρία του συγκεκριμένου thread του φίλου μας samoth θα ήθελα να πω μερικές σκέψεις σχετικά με τον εξοπλισμό ενός home studio.

Μετά τα μέσα της δεκαετίας του 90 ο ερασιτέχνης μουσικός παύλα ηχολήπτης , έχει πλέον τη δυνατότητα να αγοράσει ηχητικό εξοπλισμό που του επιτρέπει «να κάνει τη δουλειά του» με ελάχιστα χρήματα. Αυτό ουσιαστικά ήταν μια επανάσταση που ξεκίνησε δειλά δειλά από εταιρίες όπως Alesis, Mackie , κλπ και ολοκληρώθηκε με τη Behringer.

Όλοι φαντάζομαι θα έχουμε κάνει κάποια αγορά με το σκεπτικό , «εντάξει μωρέ , τη δουλειά μου θέλω να κάνω , δεν περιμένω και καμία σοβαρή ποιότητα». Όμως αν πραγματικά το πιστεύαμε αυτό (ότι όντως δεν υπάρχει ποιότητα στο φτηνό) δεν θα το αγοράζαμε αλλά θα πηγαίναμε σε κάτι ποιοτικότερο και κατ’ επέκταση ακριβότερο.

Έτσι ο πραγματικός λόγος που δεν πάμε στο ποιοτικότερο είναι γιατί κατά βάθος πιστεύουμε ότι δεν συμφέρει, επειδή η σχέση τιμής απόδοσης του φτηνού είναι πια τέτοια που υποτίθεται ότι ικανοποιεί και τα αυτιά μας αλλά και τη τσέπη μας... Είναι όμως τα πράγματα έτσι ? Με μια λέξη ... ΟΧΙ.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να εισάγω ένα διαφορετικό τρόπο σκέψης για τους χομπίστες ή ερασιτέχνες μουσικούς – ηχολήπτες κλπ. Παράλληλα με εταιρίες όπως η Behringer που έφεραν επανάσταση στο χώρο του home studio με προϊόντα προσιτά σε όλους, υπάρχει και μια άλλη σιωπηλή επανάσταση στο χώρο των προϊόντων υψηλότερης ηχητικής ποιότητας (ειδικά στους προενισχυτές) που καλύπτουν το κενό μεταξύ φτηνού και hi end. Αυτά τα ενδιάμεσου κόστους προϊόντα είναι τα πραγματικά κελεπούρια , γιατί πρώτον είναι και αυτά πλέον προσιτά σχεδόν σε όλους (απλά δεν είναι πάμφθηνα) και δεύτερον με αυτά μπορούμε επιτέλους να πραγματοποιήσουμε αξιόλογες ηχογραφήσεις. Έτσι κατά τη προσωπική μου άποψη η σχέση τιμής απόδοσης είναι σαφώς καλύτερη στα ενδιάμεσου κόστους προϊόντα γιατί καλύπτουν το σκοπό που αγοράστηκαν και ο σκοπός είναι να κάνουν καλές ηχογραφήσεις.

Ας μιλήσουμε για απόσβεση.Την κάρτα ήχου μας είναι σίγουρο ότι θα την αλλάξουμε το αργότερο μετά από ένα διάστημα περίπου 4-5 ετών γιατί θα θεωρείται αρχαία . Τον προενισχυτή μας - αν είναι καλός - μπορούμε να τον κρατήσουμε για πάντα. ¶ρα το υποτιθέμενο υψηλότερο αρχικό κόστος του , αν διαιρεθεί με τα χρόνια χρήσης δεν φαίνεται και τόσο παράλογο. Πλέον ακόμα και οι οικονομικές κάρτες ήχου, έχουν ικανοποιητική ποιότητα μετατροπέων που αν συνδυαστούν με ένα αξιοπρεπή προενισχυτή μπορούν να μας δώσουν εξαιρετικά αποτελέσματα ηχογράφησης .

Κάτι που ίσως να μην ξέρουν πολλοί , είναι ότι δεν χρειάζεται να πληρώσουμε μια περιουσία για να αποκτήσουμε ποιοτική προενίσχυση. Η παρακάτω λίστα είναι ενδεικτική του τι μπορεί να αγοράσει κανείς από 400 μέχρι 1500 ευρώ και να ξεφύγει για πάντα από τη μιζέρια. Για ερασιτέχνες που έχουν την οικονομική δυνατότητα και θέλουν κάτι καλό , θα πρότεινα μια αγορά γύρω στα 500 -700 ευρώ

 

 

FMR RNP8380 377 ευρώ (+ κόστος εκτελωνισμού)

 

Focusrite Trak Master 333 ευρώ

 

RME QuadMic 399 ευρώ

 

Presonus MP20 528 ευρώ

 

Presonus eureka 599 ευρώ

 

Focusrite TwinTrak Pro 575 ευρώ

 

Focusrite Voicemaster Pro 585 ευρώ

 

Grace Design Model 101 700 ευρώ

 

Seventh circle audio SCA J99 Jensen Twin Servo design 481 ευρώ σε μορφή kit , 585 ευρώ συναρμολογημένος (+ κόστος εκτελωνισμού)

 

Seventh circle audio N72 neve clone 499 ευρώ σε μορφή kit , 604 ευρώ συναρμολογημένος (+ κόστος εκτελωνισμού)

 

John Hardy M-1 Personal Microphone Preamplifier 751 ευρώ (+ κόστος εκτελωνισμού)

 

Brent Averill 1272 822 ευρώ (+ κόστος εκτελωνισμού) (είναι NEVE clone)

 

Great River ME-1NV 1053 ευρώ (+ κόστος εκτελωνισμού)

 

Avalon M5 mono 1499 ευρώ

 

 

X8

RME OctaMic 739 ευρώ

 

Focusrite Octopre 999 ευρώ

 

Mackie ONYX 800 R 1199 ευρώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ, δεν παρεξήγησα, προφανώς ήταν αστείο. Και έχεις δίκιο σε σχέση με αυτήν την νοοτροπία της εποχής μας. Από την άλλη όταν το budget είναι εκ των πραγμάτων περιορισμένο κ με δεδομένο οτι εγώ έχω 2 επίσημες/ ημιεπίσημες δισκογραφικές δουλειές στην πλάτη μου κ ακόμη από τη μουσική δεν έχω δει φράγκο, προσπαθώ το budget αυτό να το φτάσω στα όρια του από άποψη ποιότητας εξοπλισμού. Όπως κ να χει εμπιστεύομαι απόλυτα τις γνώσεις σου. Οπότε τι προτείνεις? Εγω σε πρώτη φάση θέλω να γράφω κιθάρα, μπάσο, πλήκτρα κ φωνή, πάντα ένα ένα.χρειάζομαι οπωσδήποτε κάτι σε DI. H φωνή δεν είναι άμεση προτεραιότητα αλά θα βόλευε.

1) Να πάρω λοιπόν όπως έλεγες ένα μείκτη της behringer για αρχή? Υποθέτω οτι λειτουργεί σαν DI?

2)Γιατί είναι προτιμητέα η m-audio? η e-mu γράφει καλύτερα χαρακτηριστικά, όπως σχέση σήματος/θορύβου. Είναι πλασματικά? Ή απλώς δεν εμπιστεύεσαι την e-mu? Γιατί έχω παρατηρήσει έναν "πόλεμο" προς την εταιρεία αυτή μέσα στο forum.

 

Αυτά, ελπίζω να μην κούρασα (πολύ).

Φιλικά Samoth

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πάρω λοιπόν όπως έλεγες ένα μείκτη της behringer για αρχή? Υποθέτω οτι λειτουργεί σαν DI?

Εφόσον θες και DI μάλλον πάρε το audio buddy που έχει ενσωματωμένο (η behringer δεν έχει και πρεπει να το αγοράσεις ξεχωριστά)

 

 

Γιατί είναι προτιμητέα η m-audio? η e-mu γράφει καλύτερα χαρακτηριστικά, όπως σχέση σήματος/θορύβου. Είναι πλασματικά? Ή απλώς δεν εμπιστεύεσαι την e-mu? Γιατί έχω παρατηρήσει έναν "πόλεμο" προς την εταιρεία αυτή μέσα στο forum.

Όχι δεν είναι πλασματικά τα specs Πχ ή EMU είναι καλύτερη στο signal to noise ratio πως είπες και η M-Audio είναι καλύτερη στο frequency response, θα έλεγα να μην βασίζεσαι σε μικροδιαφορές τεχνικών χαρακτηριστικών γιατί ακόμα και ίδια μοντέλα καρτών από κομμάτι σε κομμάτι έχουν διαφορές σε ηχητικά benchmarks. Ο λογος που προτεινα M-Audio είναι γιατί όντως την εμπιστεύομαι περισσότερο και ειδικότερα τα drivers της. Επίσης παρόλο που δεν είμαι και κανένας ένθερμος υποστηρικτής της M-Audio (η αγαπημένη μου εταιρία είναι η RME) θα έλεγα ότι έχει κάνει σημαντικότατες προσπάθειες αναβάθμισης των προϊόντων της και αυτό φαίνεται στην 192.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου