Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      5.207


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      9.353


  3. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      4.469


  4. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      6.273


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 25/03/2024 σε όλα

  1. Προσωπικά βρίσκω όλες αυτές τις ιστορίες με τα παλλόμενα σώματα, το resonance και την προσπάθεια εδραίωσης ευθείας αναλογίας unplugged και plugged ήχου ηλεκτρικών οργάνων λίγο αστεία. Το έχω αναφέρει αρκετές φορές αλλά προσωπικά έχω πιάσει στα χέρια μου δεκάδες κιθάρες που "ξεκούμπωτες" δεν είχαν να πουν τίποτα και "κουμπωμένες" θέριζαν αλλά και το ανάποδο: έχω παίξει με όργανα που από τις δονήσεις του σώματος θα έλεγες ότι είναι ζωντανά και έχουν μάλιστα και συνείδηση. Και μόλις τα έβαζες σε ενισχυτή, δεν είχαν να πουν απολύτως τίποτα. Σχέση μεταξύ unlugged και plugged ήχου πιθανότατα υπάρχει αλλά η αναλογία δεν είναι αυτή η απλοϊκή που κυκλοφορεί.
    2 βαθμοί
  2. https://app.suno.ai/song/44e91634-ad6e-490e-86a3-6e69f70d82c4https://app.suno.ai/song/44e91634-ad6e-490e-86a3-6e69f70d82c4https://app.suno.ai/song/44e91634-ad6e-490e-86a3-6e69f70d82c4https://app.suno.ai/song/44e91634-ad6e-490e-86a3-6e69f70d82c4https://www.suno.ai/https://www.suno.ai/ Φτιάξτε κανα τραγούδι να τρολάρουμε
    1 βαθμός
  3. ποια δουλειά; μπορείς να μας το διευκρινίσεις; για να καταλάβω μήπως παρανόησα... προτείνεις στον άνθρωπο να συνδέσει το line in του "τελικού ενισχυτή" πλέον Technics (όπως προείπα ότι κατ ουσίαν μετατρέπεται πατώντας του το "Power amp direct") με το line in των active ηχείων του;
    1 βαθμός
  4. Έχω παρατηρήσει και εγώ διαφορές απο κιθάρα σε κιθάρα, και ειδικότερα σε στρατ που το ψαχνω λίγο παραπάνω. Άλλη έχει πιο μπάσο ήχο και πιο μουντό, άλλη έχει διαυγή και πριμάτο, άλλη πάλλεται ολόκληρη οταν παίζω, άλλη είναι πιο αναίσθητη. Έχω καταλήξει οτι δεν πρέπει να με απασχολεί και τόσο ο unplugged ήχος, και ότι με ενδιαφέρει ο ήχος μέσα από ενισχυτή. Εφόσον όλες ακούγονται σωστά, τότε δεν το πολυψάχνω παραπάνω. Σίγουρα τα υλικά και η κατασκευή της κιθάρας, επηρρεάζουν τον τελικό ήχο, αλλά στην τελική βολεύομαι με ο,τι έχω. Εξάλλου, με λίγο eq και compression μπορείς να κάνεις θαύματα. Το παν είναι να σε εμπνέει η κιθάρα την ώρα που παίζεις. Το ήχο το φτιάχνεις εύκολα.
    1 βαθμός
  5. Δεν ήμουν όμως, ήμουν δοκιμαζόμενος πληκτρείδης και είχα κολλήσει με το σόλο του All My Love. Έχω αναθεωρήσει, όπως εξήγησα. Love Isn't Always On Time, που λένε.
    1 βαθμός
  6. Ωραιο το τελευταιο για ποτακι και παιξιματακι τετοια ωρα DELTA - Fusion Jazz Funk in Gm MASTER.mp3
    1 βαθμός
  7. Τα λόγια Που Ξεχάσαμε (Chorus 1) Στα μάτια μας πως σβησανε οι τόσες ανηφόρες, Σα λόγια που ξεχάσαμε πώς είπαμε εμείς. (Verse 1) Πες μου λόγια που μέσα μου θα μείνουν Δωσ'τους χρόνια να ακούω να ηχούν. (Chorus 2) Στη στράτα μας δεν έμειναν παλιές γλυκές αλήθειες. Συνέχεια προσπερνούσαμε κάθε μας "σ' αγαπώ". Η μοίρα τα κανόνισε, έθαψε την ελπίδα . Βράδια ανυπόμονα, την θες, μα δεν θα 'ρθει. (Verse2) Πάνε χρόνια που μέσα μου τα θάβω Δωσ' τους λόγο να βγουν να ακουστούν.
    0 βαθμοί
  8. Χαίρετε! Παρατηρώ ότι τα drum samples στη σύγχρονη μουσική είναι πάντα ρυθμισμένα/tuned στο εκάστοτε κλειδί του τραγουδιού. Πάντα! Όσες φορές ρώτησα πως θα καταλάβω πότε μπορεί π.χ. το kick να είναι στο root key ή π.χ στο perfect fifth ή major third, απάντηση δεν πήρα. Υπάρχει κάποιος κανόνας ώστε να καταλάβω; Πολλοί μου λένε ότι δεν χρειάζεται να είναι tuneαρισμένα τα drum wav, άλλοι μου λένε να τα ρυθμίζω βάσει του αυτιού μου αλλά εγώ δεν είμαι τόσο εξοικειωμένος. Γνωρίζω για τον camelot wheel που βοηθάει και για αυτό εκτός από τις μίξεις που μπορεί να κάνει ο dj. Γνωρίζω για το span που δείχνει σε ποιές συχνότητες είναι το κάθε chord. Μπορείτε να με βοηθήσετε να κατανοήσω περισσότερα γύρω από αυτό; Ή Γνωρίζετε κάποιο βιβλίο μουσικής θεωρίας; ευχαριστώ
    0 βαθμοί
  9. Γνωστός που γουστάρει, ανέβασε αυτο το βίντεο στο φεϊς το μπουκ. Δύο πράγματα είναι αξιοπρόσεκτα... Το δεύτερο είναι το μπάσο. Τι παίζει ρε το παιδί... Είναι σε ύπνωση και παίζει με τη Mahavishnu Orchestra. Εκτός κι αν τον εμπνέει ο κ%λος της κυρίας κι απογειώθηκε.
    0 βαθμοί
  10. 0 βαθμοί
  11. Οπότε θες. Για φραπέ μιλούσα
    0 βαθμοί
  12. Πως να μην έχει πρόβλημα? Αφού είναι τσίπης. Αντί να πει "ελάτε δω ρε παιδιά, πάρτε μια 500ρού (ο καθένας) και ελάτε να γράψετε 2-3 πανκς άσματα που έχω στο συρτάρι", βγαίνει στη γύρα και ψάχνει για πεινασμένους. Δεν είναι τυχαίο ότι μόνο ο Cos ανταποκρίθηκε.
    0 βαθμοί
  13. Σιγά μην σε στείλουμε και για σπουδές στο εξώτερικο,για να μάθεις να κουρδίζεις ένα kick και ένα snare. Εύκολο είναι,σε 2 λεπτά είσαι έτοιμος. Eq και το υψηλότερο σημείο του δείγματος είναι το κλειδί του.Αν είναι kick δές και μπροστά στις συχνότητες που βρίσκεται η ατάκα του δείγματος.Στο snare είναι αρκετά ξεκάθαρο. Αν το track είναι Dm,γράφεις στο google Dm chord notes και εχεις μπροστά σου τις θέσεις που μπορείς να πάς το δείγμα. Παίζει σημασία τί γράφεις,σε house μπορείς να βάλεις π.χ το kick ακριβώς στην ίδια τονικότητα,σε techno σε άλλη συγγενική πιό χαμηλά,σε DnB σε άλλη συγγενική πιό ψηλά π.χ Το που θα βάλεις ένα kick εχει σχέση και με το που είναι το μπάσο σου και ποιό απο τα 2 οδηγεί το κομμάτι. Το snare μπαίνει συνήθως σε root key. Πρόσεχε μην εχουν μεγάλη απόσταση μεταξύ τους. Αλλο σχετικό είναι τα samples,άλλο ένα 808 και άλλο ένα vintage με εμφανή ατάκα. Κάποια δέν σηκώνουν μεγάλη αλλαγή τονικότητας γιατί χάνουν την ιδιότητα τους και ακούγονται "ξεχειλωμένα". Να είναι κοντά στο κλειδί,εξ αρχής τα δείγματα,να έχουν καλή σχέση με το μπάσο και sidechain οταν εμφανίζονται ταυτόχρονα μπάσο-μπότα στην ίδια τονικότητα. Ακόμη πιό ευκολος τρόπος,πρακτικότερος αν δέν ξέρεις τι κάνεις,ξέρεις οτι το κομμάτι σου είναι Dm και γράφεις techno κ.τ.λ.Βρές μια παραγωγή που σου αρέσει,στο ίδιο κλειδί και ταχύτητα περίπου,βρές το σε ότι ποιότητα μπορείς,βάλτο μέσα στο daw και βάλε kick,snare εκεί που τα έχει και αυτό. Εκεί μπορείς να αλλάξεις και τα δείγματα σου,να βάλεις άλλα,που είναι ακριβώς η κοντά σε αυτό που θές.Επιμένω τα δείγματα να είναι κοντά και θα καταλάβεις πιο κάτω γιατί. Κανείς δέν θα ακούσει την διαφορά του ημιτονίου που μπορεί να έχεις βάλει λάθος κάποιο δείγμα σου,(κυρίος την μπότα),αν το ακούει κάποιος δέν θα στο πεί ποτέ,καθώς θα προτιμήσει να κυλιέται στο χαλί η να μασουλάει κανένα κόκκαλο και μήν περιμένεις να σου ανοιχτεί σε κάποια βόλτα. Ολα γινονται για να έχεις μια πιο ομαλή σχέση στις χαμηλές και πιο εύκολη/καθαρή μίξη. Και μια μεγαλύτερη αλήθεια,λεπτομέρεια,μην ασχοληθείς με αυτό απλά καλό είναι να το γνωρίζεις. Δέν υπάρχει πραγματικά καλό ψηφιακό pitch shifting,ιδίος αυτό στα daw,αν θές ένα δείγμα να μήν χάσει τις ιδιότητες του. Θες ταινία και εναλλαγή της ταχύτητας.
    0 βαθμοί
  14. @methylene blue To resonance είναι παρεξηγημένη φάση. Οι περισσότεροι νομίζουν ότι οι ηλεκτρικές πρέπει "ξεκούμπωτες" να πάλλονται ή να ακούγονται δυνατά σαν ακουστικές. Η αλήθεια είναι ότι όσο περισσότερο πάλλεται μια κιθάρα, τόσο λιγότερο compressed θα είναι συνήθως, με λιγότερο sustain και ποιο ανόμοια καθώς παίζεις στα διάφορα σημεία του μπράτσου. Όσο πιο ψόφια την ακούς και με χορδίλα, τόσο περισσότερο sustain θα έχει και τόσο πιο compressed και even θα είναι. Οπότε διαλέγεις. Αυτό που κυρίως προδίδει τον ρόλο της κατασκευής, ξύλα, γέφυρες κλπ και το τί όργανο αγοράζεις ακουστικά είναι το sustain για εμένα. Αν πάω να αγοράσω Les Paul και η κιθάρα παιγμένη ξεκούμπωτη σταματάει να παίζει από μόνη της σε οποιοδήποτε σημείο της ταστιέρας πριν αφήσω το δάκτυλο, την αφήνω κάτω επί τόπου. Το ίδιο και για Telecaster. Από την άλλη προτιμώ οι Strats, Jaguars, Jazzmasters και οι Gibson ES να έχουν κοντό sustain, να είναι uncompressed και με μπόινκι μπόινκι σκάσιμο Φυσικά μιλάω πάντα για κιθάρες που η ταστοδουλειά και το σετάπ είναι τέλεια ή σχεδόν. Αλλιώς όλη αυτή η συζήτηση δεν έχει νόημα.
    0 βαθμοί
  15. Εγώ πάντως σε πρόσφατο "νήμα" αφηγήθηκα την εμπειρία μου επί σκηνής, με ρεπερτόριο της ξαδέρφης της Χαράς
    0 βαθμοί
  16. Είχαν οι Husker Du μπάσο;
    0 βαθμοί
  17. Δεν υπήρχε ανάγκη να το αποσαφηνίσεις
    0 βαθμοί
  18. @Yannis Methenitis Εδώ δύο μπασάρες
    0 βαθμοί
  19. Γιατί το λέτε συνέχεια αυτό;.φόρο πληρώνετε με τη σελίδα;
    0 βαθμοί
  20. Είναι αυτό που λέμε "παίζει για το τραγούδι".
    0 βαθμοί
  21. Tα synths αυτά είναι 37-38 χρόνια παλιά, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Πριν την κυκλοφορία του πρώτου Montage το 2016 υπήρχε λόγος να αγοράσει κανείς ένα DX7, μια και η Yamaha δεν είχε στην αγορά κανένα σύγχρονο synth με FΜ engine. Σήμερα με τα Montage/MODX στην αγορά, και παίρνοντας σαν δεδομένο ότι έχουν την δυνατότητα να φορτώσουν και DX7 ήχους (αν και δεν χρειάζεται), η αγορά ενός DX7 δεν προτείνεται. Για κάποιον που σκέφτεται βέβαια μόνο σαν συλλέκτης και αγοράζει όργανα για να τα κρεμάει στον τοίχο να τα βλέπει, οκ. Το D50 υπάρχει σε soft μορφή οπότε μια απ'τα ίδια. Ξανασκέψου το (σκέψου το...σκέψου το...σκέψου το...σκέψου το...σκέψου το...)
    0 βαθμοί
  22. Vintage guitar porn uncensored. Για όλους εμάς τους "πτωματολάγνους", ο μασαμπούκας είναι ο "πρόεδρος" μας
    0 βαθμοί
  23. 0 βαθμοί
  24. 0 βαθμοί
  25. αχ φίλτατε Κωνσταντίνε...δεν μας έχεις ψυχολογήσει καλά... εμείς αυτό θέλαμε να στείλουμε για να αντιπροσωπεύσουμε τα εσώψυχα και το επίπεδό μας μας, αλλά ο προδότης ο συνονόματος το έκλεφσε (ντροπή του) και το έδωσε παραποιημένο στον Μάκη... έτσι χάσαμε τα δικαιώματα τώρα και την ευκαιρία να κάνουμε συνοδευτικόν βουκολικόν βίδεον κλιπ με τον Λάνθιμο και την Έμμα στο ρόλο της Αστέρως και τρώμε τα λυσακά μας με το κοριτσάκι το καημένο... μη μας παραξηγάς... ο πόνος μας είναι αβάσταχτος... Μελαχρινάκι - by AI ai mana m' 1.mp3 Μελαχρινάκι by AI ai mana m' ΕΔΙΤ ουπς!!! λάθος θέμα... άμα σου λέω ότι είναι μεγάλος ο πόνος...
    0 βαθμοί
  26. Συνδέεις τα ηχεία με την έξοδο ακουστικών του smartphone και ακούς ότι θέλεις.
    0 βαθμοί
  27. Πάρε έναν καλό ενισχυτή και όλες οι κιθάρες καλά θα ακούγονται. Αν αλλάζεις δε χορδές συχνά τόσο καλύτερο ήχο θα έχεις
    0 βαθμοί
  28. Mπορείς να το βλέπεις και όταν ξυρίζεσαι. Ή όταν είσαι μέσα στην μπανιέρα χαλαρώνοντας με αιθέρια έλαια καπνίζοντας πούρο και με ένα ποτήρι κρασί.
    0 βαθμοί
  29. Άμα το καλαμάκι είναι πλαστικό και όχι χάρτινο γίνεται
    0 βαθμοί
  30. Πάντως ακριβώς επειδή δεν είμαι πληκτρας (άλλωστε στον τομέα των οργάνων δηλώνω συλλέκτης) και επειδή το σκέφτηκα, αν ήταν να δώσω λεφτά (έριξα μάτι στις αγγελίες) θα έπαιρνα άμεσα ένα Yamaha DX7 και ένα Roland D-50 με λιγότερα λεφτά....τα 2 πιο iconic κατά τη γνώμη μου 80s synths....και θα τα είχα και άμεσα στα χέρια μου....Σατανά προς στιγμή μου έβαλες ιδέες....
    0 βαθμοί
  31. Αντιστοίχως, σε παρόμοια περίσταση, πάλι από τοπικό δισκάδικο είχα αγοράσει το παρακάτω άλμπουμ, μόνο και μόνο επειδή είχα ακουστά ότι "υπάρχει ένα μεγάλο γκρουπ που λέγονται Λεντ Ζέπελιν". Αυτό ερχότανε μέσα σε ένα χάρτινο καφετί περίβλημα, ίσα για να κρύβει ποια φωτογραφία έχει στο εξώφυλλο, καθώς είχε κυκλοφορήσει με έξι (αν θυμάμαι καλά), ελαφρώς διαφορετικές εκδόσεις της ίδιας φωτογραφίας, αναγκάζοντας τους συλλέκται να παίρνουν όλο και περισσότερα αντίτυπα μέχρι να τα μαζέψουν όλα. Το δικό μου αντίτυπο είχε αυτή την έκδοση που δείχνει το παρακάτω βίντεο, αν έχει οποιαδήποτε σημασία. Μουσικώς, μου φάνηκε μία μαλακία και μισή (διάβαζα μετά ότι "έχει σπάσει η φωνή του" και τέτοια). Χρειάστηκαν πάνω από είκοσι πλας χρόνια για να "πιάσω" τη φάση των Led Zeppelin και να αποκατασταθεί εντός μου το In Through The Out Door. Μιας και αναφέρθηκαν λοιπόν:
    0 βαθμοί
  32. Να είσαι τώρα με τη Ιμάν και να σε βγαίνει με κόκκινο αυτό το καραφλό με το musicmann Λάκη τα φωτιστικά σου Μπάντα γαζώνει, Καταρράκτη FX στη κιθάρα, αν και προτιμώ τον αριστερά κιθαρίστα χωρίς εφέ Για τον πληκτρά τι να πιω, κανά καφάσι τσίπουρα. Κάτσε να κοιτάς εσύ Πατατανατσίου και DP
    0 βαθμοί
  33. Σε ρώτησα , γιατί αν ήταν μόνο το cdplayer (δεν είδα πικάπ στη φωτο) και ραδιο....ποιος ακούει ράδιο; δεν τον χρειάζεσαι τον ενισχυτή . Οπότε συνδέεις απευθείας το cd player στα Edifier. .....και τα άλλα.....που περισσεύουν , τα στέλνεις σε εμένα, με δική μου χρέωση. Ελπίζω να βοήθησα. Y.Γ. το SH-GE70 είναι κούκλα.
    0 βαθμοί
  34. Εύκολα το βρίσκεις. Αν όχι, μίλα... Μια και έβαλες τον υπεραγαπημένο μου Corea, να βάλω κι εγώ κάτι. Corea / Henderson / Peacock / Haynes - Folk Song (live, 1981) Ηχογραφήθηκε στο Montreux το 1981 αλλά κυκλοφόρησε σαν άλμπουμ το 1994. Chick Corea - piano Joe Henderson - sax Gary Peacock - bass Roy Haynes - drums
    0 βαθμοί
  35. 0 βαθμοί
  36. Δεν το εγνώριζα. Ε, καλή πρόθεση είχε ο άνθρωπος. Τώρα που το έμαθα, αναζητώ το άλμπουμ πάραυτα.
    0 βαθμοί
  37. Οχι, ειναι απο αλμπουμ του Mingus Big Band που ηχογραφηθηκε χρονια μετα το θανατο του Mingus.
    0 βαθμοί
  38. Neck στην prs και κομμενο στη μεση το tone pot. Κλασσικα το preset μου απο POD 500x προσομοιωση marshall jcm800, αλλα λιγο πειραγμενο για την περισταση. Κομμενο το gain και boost compressor πεταλι. Εψαξα λιγο τα βαθη απο το cubase για να παρω το επιθυμητό αποτελεσμα.
    0 βαθμοί
  39. Αν μιλάμε και για πικάπ.. άστο...προενισχυση από το phono....μετά ο τελικός...μετά τα αυτοενισχυόμενα...θα ακούς ένα τζζζζζζζ
    0 βαθμοί
  40. Στο Headphones Out να τα συνδέσεις και ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ με στερεοφωνικό καρφί σε 2 RCA Aυτό που έχει στη συσκευασία με έναν αντάπτορα για 6,3
    0 βαθμοί
  41. Βασικα υπαρχει και το tape record out, που ειναι για να στειλεις σημα σε κασσετοφωνο για εγγραφη - δε ξερω τι σημα ακριβως βγαινει απο εκει (line level?) αλλα ισως επισης ειναι οκ για να οδηγησει αυτοενισχυομενα.
    0 βαθμοί
  42. Αν ειναι αυτοενισχυομενα τα ηχεια σου το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να χρησιμοποιησεις την εξοδο ακουστικων - παιρνεις δηλαδη line level σημα απο εκει και το δινεις ως aux input στα αυτοενισχυομενα. Βεβαια αυτο πρακτικα "παρακαμπτει" τον μισο ενισχυτη, οποτε δε βλεπω και πολλα σεναρια που να εχει ιδιαιτερο νοημα, αλλα μπορει να γινει.
    0 βαθμοί
  43. Τον εχω απο τις 8 και φτανω 12 περιπου τωρα τελευταια, γιατι πιο παλια τον εφτανα 2. Για φραπε μιλαμε. Ε !
    0 βαθμοί
  44. όχι πες μου τι παραπάνω έχει η Μαρίνα από μένα και το Ai των 10 δευτερολέπτων παραγωγής άσμα μου... Zari Ta Ta Ta by AI άι άι άι μάνα μου
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου