Προς το περιεχόμενο

preamp για ribbon μικρόφωνα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θέλω να πάρω έναν προενισχυτή ή ένα channel strip που να υποστηρίζει "σωστά" ribbon μικρόφωνα ....

Μετά απο μια μικρή έρευνα βρήκα μόνο αυτά  :o

 

http://www.thomann.de/gr/grace_design_m103_channel_strip.htm

 

http://www.thomann.de/gr/grace_design_m101_preamp.htm

 

τα οποία έχουν κι ένα θέμα...όταν επιλέξεις ribbon κάνει αυτόματα  bypass το phantom(48v) ...οπότε αν έχεις active ribbon τον ήπιες  ??? ??? ???

 

 

 

www.myspace.com/nikosksidis

www.nikosxidis.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλω να πάρω έναν προενισχυτή ή ένα channel strip που να υποστηρίζει "σωστά" ribbon μικρόφωνα ....

 

δεν υπαρχει κατι τετοιο,ολα τα καλα channel strips/pre amps δουλευουν καλα με τα ribbon μικροφωνα.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ιδανικός προενισχυτής για ribbon μικρόφωνα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αυτός ο οποίος διαθέτει το απαραίτητο gain (τουλάχιστον 70 "καθαρά" db) για να ενισχύσει την αδύναμη εξοδο αυτού του τύπου των μικροφώνων αλλά και μεταβλητή (υψηλή >6.5 kΟ) αντίσταση εισόδου ώστε να υπάρχει το καλύτερο δυνατό matching.

 

Αυτό ακριβώς κάνει τόσο η Grace στους προενισχυτές της όσο και κάποιες άλλες εταιρίες όπως η ΑΕΑ

http://www.ribbonmics.com/aea/RPQ.html

 

...αυτές οι εταιρίες συγκεκριμενοποιούν τις συγκεκριμένες επιλογές ως επιλογές για ribbon (ειδικά της ΑΕΑ είναι μάλλον μια ολοκληρωμενη λύση για μικρόφωνα ταινίας προσφέρωντας και το ανάλογο tone shaping) αλλά από εκεί και πέρα υπάρχουν άπειρες υλοποιήσεις που καλύπτουν τις ανάγκες ενός σύγχρονου μικροφώνου ταινίας σε ότι αφορά το ποσσοστό ενίσχυσης και την μεταβλητή αντίσταση όπως η Great River, η Purple, JLM Audio και πολλές άλλες...

 

Τέλος δεν πρέπει να ξεχνάμε πως από αυτές τις επιλογές μπορούν να ωφεληθούν (ως μία ακόμη τονική επιλογή) και άλλα μικρόφωνα πλην των ribbon όπως τα δυναμικά.

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νικόδημε οι χαμηλές αντιστάσεις δεν είναι πιο ιδανικές για τα ribbon? Μπερδεύτηκα με την αναφορά σου στα 6500Ω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Στην σχέση μικρόφωνο - προενίσχυση όταν μιλάμε για matching δεν εννοούμε την ακριβή ισοροπία ανάμεσα στην αντίσταση του μικροφώνου και στην αντίσταση της προενίσχυσης...

...κάτι τέτοιο για την ακρίβεια δεν είναι επιθυμητό στην συγκεκριμένη περίπτωση.

 

Στις περισσότερες των περιπτώσεων το επιθυμητό είναι η αντίσταση εισόδου της προενίσχυσης να είναι περίπου το δεκαπλάσιο της αντίστασης του μικροφώνου...

..έτσι πχ τα περισσότερα πυκνωτικά μικρόφωνα έχουν αντίσταση εξόδου από 50 έως 200Ω

και αντίστοιχα οι περισσότερες μικροφωνικές προενισχύσεις έχουν αντίσταση εισόδου 500 με 1000Ω.

 

Αντίστοιχα τα μικρόφωνα ταινίας έχουν πολύ υψηλότερη αντίσταση και το ιδεατό είναι μια είσοδος με πολλαπλάσια αντίσταση.

 

Στην σχέση μικρόφωνο - ενίσχυση και σε ότι αφορά τις αντιστάσεις , αυτές παίζουν έναν πολύ σημαντικό ρόλο σε ότι αφορά την συχνοτική απόκριση και το ποσσοστό αρμονικής παραμόρφωσης πράγματα με πολύ μεγαλύτερη σημασία από την απώλεια ενός μικρού ποσοστού της τάσης που περνάει από την έξοδο του μικροφώνου στην είσοδο της προενίσχυσης (ούτως ή αλλως θα ενισχυθεί). Το αντίστροφο έχει σημασία στα υψηλά φορτία και εκεί έχει σημασία το "ταίριασμα"....για να είμαστε σωστοί, ο όρος impedance matching χρησιμοποιείται καταχρηστικά στον χώρο του ήχου....στην πραγματικότητα θα έπρεπε να χρησιμοποιήται το "impedance bridging" (όταν δηλαδή η έξοδος περιμένει να δει πολλαπλάσια αντίσταση στην είσοδο της επόμενης συσκευής).

 

by the way....στα ηλεκτρονικά δεν είμαι καλός....οπότε μπορεί κάποια πράγματα να μην τα διατυπώνω και πολύ καλά.....

 

Και κάτι ακόμα....το πως θα παίξει τελικά "καλύτερα" ένα μικρόφωνα σε ότι αφορά την σχέση αντίσταση εξόδου - αντίσταση προενίσχυσης είναι τελικά πολύ σχετικό (πέρα από τα γενικά κοινά αποδεκτά που έγραψα πιο πάνω) και έχει να κάνει με το κάθε μικρόφωνο αλλά και τον σκοπό για τον οποίο τα προορίζουμε....και ακριβώς για αυτόν τον λόγο θεωρώ ως πολύ σημαντικό εργαλείο στα χέρια μας την μεταβλητή αντίσταση εισόδου σε μια προενίσχυση μικροφώνου

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατανοητό. Γνωρίζω πως το ιδεατό στην σχέση Mic - pre είναι το δεκαπλάσιο όσο αφορά την αντίσταση εισόδου του δεύτερου, απλώς είχα παρατηρήσει σε διάφορες διαφημίσεις προενισχυτών πως στις χαμηλές τους αντιστάσεις προσφέρονται και για ribbon μικρόφωνα. Ομολογώ πως δεν ήξερα καθόλου ότι τα ribbon έχουν υψηλή αντίσταση εξόδου γιατί δεν χρησιμοποιώ ποτέ κάποιο, απλώς με μπέρδεψαν παλαιότερα πολλές αναφορές στην χρήση low impedance στους προενισχυτές ώστε να μπορούν να οδηγούν άνετα και ribbon μικρόφωνα.

 

Φαντάζομαι ότι συμβαίνει αυτό επειδή το low impedance δίνει πιο πολλά "γκάζια" σε ένα προενισχυτή, αλλά από ότι λες υπάρχει και το θέμα του πως ακούγεται τελικά ένα ribbon έτσι.

 

edit: διαβάζοντας την τελευταία παράγραφο, θα συμφωνήσω απόλυτα αφού όποτε "καρφώνω" μικρόφωνο σε προενισχυτή με μεταβλητή αντίσταση, κάνω δοκιμές σε όλες τις επιλογές ανεξαρτήτως του ποια είναι η "θεωρητικά" σωστή.

 

Αλήθεια πως συμπεριφέρονται τα ribbon σου σε low και σε high impedance?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου