Προς το περιεχόμενο

Eurovision 2014


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για την eurovision μιλάμε, σιγά μην περιμένουμε αυτούς για να βρούμε πρότυπα. Μήπως έγινε η τρίχα τριχιά;

 

Πάντως όποια και να είναι η συζήτηση το αισθητικό περιεχόμενο και μόνο της συγκεκριμένης εικόνας είναι αμφιβόλου ποιότητας. Δεν νομίζω ότι μπορεί να το αρνηθεί κανείς αυτό.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 396
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Κι εμένα με ρώτησε ο γιος μου.

- Γιατί μπαμπά η κοπέλα έχει μούσι;

- Καλά ρε μαλακισμένο γιατί δεν κάνεις τέτοιες ερωτήσεις όταν βλέπεις αμάξια να μιλάνε και πατάτες να ζωντανεύουν;

Τότε έρχεται η γυναίκα μου που είχε πάει στην κουζίνα (κατά τύχη) και μ' αρχίζει στις καρπαζιές που μιλάω έτσι στο μωρό.

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως όποια και να είναι η συζήτηση το αισθητικό περιεχόμενο και μόνο της συγκεκριμένης εικόνας είναι αμφιβόλου ποιότητας. Δεν νομίζω ότι μπορεί να το αρνηθεί κανείς αυτό.

Αυτό ακριβώς λεμε κάμποσοι εδώ και πολλές σελίδες και χαρακτηριστήκαμε ομοφοβικοί, σεξιστές και φαλλοκρατικά γουρούνια. Κάποιον μάλιστα τον αποκάλεσαν και μπασίστα...

 

Κι εμένα με ρώτησε ο γιος μου.

- Γιατί μπαμπά η κοπέλα έχει μούσι;

- Καλά ρε μαλακισμένο γιατί δεν κάνεις τέτοιες ερωτήσεις όταν βλέπεις αμάξια να μιλάνε και πατάτες να ζωντανεύουν;

Τότε έρχεται η γυναίκα μου που είχε πάει στην κουζίνα (κατά τύχη) και μ' αρχίζει στις καρπαζιές που μιλάω έτσι στο μωρό.

;D

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ακριβώς λεμε κάμποσοι εδώ και πολλές σελίδες και χαρακτηριστήκαμε ομοφοβικοί, σεξιστές και φαλλοκρατικά γουρούνια. Κάποιον μάλιστα τον αποκάλεσαν και μπασίστα...

 

Μα δεν επιτρέπεται να κάνουμε τέτοια σχόλια, πρόκειται για την gay κοινότητα, είναι υπεράνω κριτικής. Όποιος παραβιάζει το νόμο (που αστυνομεύεται όσο κανένας άλλος στην Ελλάδα), δικαίως τρώει τις ταμπέλες που περιγράφεις. Τι δεν καταλαβαίνεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω σε τι πείραξε κάποιους λίγο μουσάκι. Δεν είπε κανείς ότι είναι Εβραίος.

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω σε τι πείραξε κάποιους λίγο μουσάκι. Δεν είπε κανείς ότι είναι Εβραίος.

 

;D ;D

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο με αφορα δεν ειναι θεμα straight vs gay και το αντιθετο, ειναι καθαρα θεμα αισθητικης και δεν καταλαβαινω τον λογο που σε ολους εμας που αυτη η εικονα δεν μας αρεσει αισθητικα και μονο, να χαρακτηριζομαστε ομοφοβικοι ( τι λεξη κι αυτη ), ρατσιστες, ναζι κλπ.

Ο καθενας κανει οτι γουσταρει στο κρεβατι του και στη ζωη του, υπαρχουν δε και στη δικη μας "συντεχνια" τοσοι gay που εχουν παει τη μουσικη τοσο ψηλα και τους ακουμε και τους θαυμαζουμε ολοι μας, αρα δεν τιθεται θεμα ρατσισμου.

 

Απλα κατι τυποι σαν τον συγκεκριμενο ξευτιλιζουν ολη την gay φαση για ενα βραβειο και μερικα φραγκα και το μονο που πετυχαινουν ειναι το αντιθετο αποτελεσμα, δινοντας αφορμη σε ρατσιστικα στοιχεια να βγαζουν το μισος τους προς τη συγκεκριμενη κοινοτητα...

 

Αν οι gay θελουν να αντιμετωπιζονται ισα με τους υπολοιπους θα πρεπει να αποβαλουν κατι κραγμενες καρικατουρες σαν τον συγκεκριμενο, τρωνε αυτογκολ απο τα αποδυτηρια.

Ολίγον έγκυος δεν υπάρχει.

Ή αποδέχεσαι κάποιον όπως αυτός θέλει να είναι ή όχι.

 

Η Κοντσίτα δεν είναι γκέι, είναι διεμφυλική (τρανσέξουαλ).

 

Προφανώς δεν έχεις πρόβλημα με τους γκέι αλλά έχεις με τη δεύτερη κατηγορία. Αυτό όμως στη βάση του είναι δυστυχώς ρατσιστικός τρόπος σκέψης, χωρίς να σημαίνει ότι εσύ ο ίδιος είσαι ρατσιστής. Δεν γνωριζόμαστε και δεν μπορώ να το ισχυριστώ ούτε και θέλω. Δεν είναι προσβλητική η διάθεσή μου.

 

Καλό είναι να καταλάβουμε ότι όλοι κουβαλάμε ψήγματα ενός τρόπου σκέψης εχθρικού προς το διαφορετικό. Μην ξεχνάμε σε ποια χώρα μεγαλώσαμε, με ποια παιδεία και με ποια κοινή γνώμη και λογική.

 

Μη νομίζεις ότι εγώ που τώρα φαίνομαι άνετος με το θέμα, δεν είχα ίδια και χειρότερα κολλήματα κάποτε, ή ότι έχω απαλλαγεί πλήρως από αυτά.

 

Αντίθετα αυτό που ισχυρίζομαι είναι ότι η σκέψη πρέπει να επικρατεί απέναντι σε αρχές που άλλοι μας εμφύσησαν, όσο και αν η εικόνα του άλλου μας φαίνεται γελοία, απεχθής, αποκρουστική, πες το όπως θες.

 

Αν είχαμε γεννηθεί σε μια άλλη πιο ελεύθερη κοινωνία, δεν θα μας απασχολούσε αν η Κοντσίτα έχει μούσι. Δεν υπάρχει καμία φυσική, φυσιοκρατική ή βιολογική απέχθεια προς την εικόνα μιας τρανς, πέρα από το γεγονός ότι έτσι έχουμε εκπαιδευτεί να πιστεύουμε.

 

Στην ελληνική αρχαιότητα -και σε πολλούς πολιτισμούς- δεν ήταν αξιοκατάκριτο ένας άντρας να εμφανίζεται εκθηλυσμένος. Υπάρχουν αγάλματα του κοτζάμ άντρακλα Ηρακλή με γυναικεία πέπλα, μούσι και πλήρη λοιπό εξοπλισμό.

 

Θυμίζω ότι ο Ηρακλής ήταν ένας ημίθεος. Μια ιερή φιγούρα που κανείς δεν θα τολμούσε να διαπομπεύσει.

 

Γιατί υπήρχε στην αρχαιότητα μεγαλύτερη ελευθερία στον καθορισμό της ταυτότητας; Γιατί οι αρχαίοι δεν είχαν (ούτε εμφυσούσαν στα παιδιά τους) τα δικά μας στερεότυπα για το φύλο, την αντρική ταυτότητα, την ομοφυλοφιλία. Προφανώς είχαν δικά τους στερεότυπα σε άλλα θέματα, ουδείς αναμάρτητος.

 

Αντίστοιχα υπήρξαν στην ιστορία (και υπάρχουν ακόμη) πολλές κουλτούρες με ανοχή ή και αποδοχή αυτών των ταυτοτήτων.

 

Όπως και να 'χει, ή θα δεχτούμε ότι κάποιοι πολιτισμοί είναι ανώμαλοι (ξέρουμε τι πόρτες ανοίγουν τέτοιες θεωρήσεις) ή θα αναλογιστούμε μήπως η ταυτότητα φύλου (και άλλες μορφές ταυτότητας) καθορίζονται από τις γενικότερες αξίες του πολιτισμού που τις γεννά και για αυτό δεν είναι σταθερές στο πέρασμα των αιώνων αλλά αλλάζουν/εξελίσσονται συνεχώς.

 

Επομένως αυτό που παίρνουμε τόσο στα σοβαρά (το τι εστί άντρας και αρρενωπός) είναι μια σε μεγάλο βαθμό κοινωνικά καθορισμένη ιδέα, με βάση την οποία δυστυχώς οι κοινωνίες μας περνούν ψυχές από τη μηχανή του κιμά.

 

Δεν είναι καλύτερο να σπάσει αυτός ο φαύλος κύκλος, με τη διαμεσολάβηση του όπλου που λέγεται σκέψη;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@sfaku: Είναι ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα και mind opening αυτά που γράφεις, και στην ουσία  συμφωνώ. Η ερώτησή μου είναι, δεν υπάρχει κάτι που βρίσκεις αντιαισθητικό; Και αν ναι με ποια κριτήρια; Και αυτό απευθύνεται και σε εμένα, γιατί αναρωτιέμαι συχνά και ποτέ η απάντηση δεν είναι σαφής.   

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως και να 'χει, ή θα δεχτούμε ότι κάποιοι πολιτισμοί είναι ανώμαλοι (ξέρουμε τι πόρτες ανοίγουν τέτοιες θεωρήσεις) ή θα αναλογιστούμε μήπως η ταυτότητα φύλου (και άλλες μορφές ταυτότητας) καθορίζονται από τις γενικότερες αξίες του πολιτισμού που τις γεννά και για αυτό δεν είναι σταθερές στο πέρασμα των αιώνων αλλά αλλάζουν/εξελίσσονται συνεχώς.

 

Επομένως αυτό που παίρνουμε τόσο στα σοβαρά (το τι εστί άντρας και αρρενωπός) είναι μια σε μεγάλο βαθμό κοινωνικά καθορισμένη ιδέα, με βάση την οποία δυστυχώς οι κοινωνίες μας περνούν ψυχές από τη μηχανή του κιμά.

 

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι αισθητικές επιλογές δεν σχετίζονται a priori πάντα με τις σεξουαλικές προτιμήσεις ή ακόμα και αν σχετιστούν δεν γίνονται ένα μ' αυτές. Αν κάποιος, οποιοσδήποτε, επιλέξει μια συγκεκριμένη αισθητική άποψη και της προσδώσει κοινωνικό περιεχόμενο αυτό δεν μπορεί αυτομάτως να απαγορεύει την κριτική σε αισθητικό επίπεδο και μόνο. Μάλιστα θα έλεγα ότι με το να υποχρεωνόμαστε σε πλήρη αποδοχή είναι ακόμα πιο ρατσιτσικό αφού αυξάνει τα χαρακτηριστικά εκείνα που κάνουν κάποιον να ξεχωρίζει απ' τους υπόλοιπους.

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση η λέξη gay δεν μπορεί να περιβάλει και το μούσι, άρα αρνητική κριτική στο μούσι σημαίνει και κριτική στο ότι είναι gay. Εδώ έχουμε έναν gay, τελεία, που τυγχάνει να έχει κάνει και μια αισθητική επιλογή. Το ότι πιθανώς αν δεν ήταν gay δεν θα έκανε κάτι τέτοιο είναι άσχετο γιατί άσχημες αισθητικές επιλογές έχουν κάνει και ένα σωρό straight.

 

Ολίγον έγκυος δεν υπάρχει.

Ή αποδέχεσαι κάποιον όπως αυτός θέλει να είναι ή όχι.

 

Μα εδώ δεν πρόκειται για ένα "πακέτο". Δεν μπορείς να αποδέχεσαι και να σέβεσαι ότι είναι gay και ταυτόχρονα να μην σου αρέσει το μούσι;

 

Επίσης, ναι, οι κοινωνίες αλλάζουν το τι είναι αποδεχτό και τι όχι, υπάρχει μια πλαστικότητα στην αισθητική αν την δείς διαχρονικά, αλλά πάντα ανα χρονική περίοδο κάποια πράγματα θεωρούνται άσχημα. Π.χ. τα σημερινά μοντέλα 100 χρόνια πρίν θα τα έστελναν στον γιατρό :)

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε συ Χάρη, ο καθένας μπορεί να βρίσκει αντιαισθητικό ό,τι γουστάρει.

 

Δεν έχει δικαίωμα όμως να κάνει αναφορές ούτε για ξύλο, ούτε για κλωτσιές.

 

Ιδίως όταν πρόκειται για μια μειονότητα η οποία έχει αντιμετωπίσει πολύ συχνά τέτοια προβλήματα από διάφορους "μάγκες" και "άντρες", αυτά δεν πρέπει να τα αναφέρεις ούτε για πλάκα, όπως ξέρω ότι εσύ έκανες.

 

Γιατί πλάκα στην πλάκα, γίνονται αλήθεια. Και εδώ μας διαβάζουν και άτομα τα οποία ίσως δεν έχουν ολοκληρώσει ακόμα την προσωπικότητά τους (συμπ. ενηλίκων).

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου