Προς το περιεχόμενο

Eurovision 2014


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οσο με αφορα δεν ειναι θεμα straight vs gay και το αντιθετο, ειναι καθαρα θεμα αισθητικης και δεν καταλαβαινω τον λογο που σε ολους εμας που αυτη η εικονα δεν μας αρεσει αισθητικα και μονο, να χαρακτηριζομαστε ομοφοβικοι ( τι λεξη κι αυτη ), ρατσιστες, ναζι κλπ.

Ο καθενας κανει οτι γουσταρει στο κρεβατι του και στη ζωη του, υπαρχουν δε και στη δικη μας "συντεχνια" τοσοι gay που εχουν παει τη μουσικη τοσο ψηλα και τους ακουμε και τους θαυμαζουμε ολοι μας, αρα δεν τιθεται θεμα ρατσισμου.

 

Απλα κατι τυποι σαν τον συγκεκριμενο ξευτιλιζουν ολη την gay φαση για ενα βραβειο και μερικα φραγκα και το μονο που πετυχαινουν ειναι το αντιθετο αποτελεσμα, δινοντας αφορμη σε ρατσιστικα στοιχεια να βγαζουν το μισος τους προς τη συγκεκριμενη κοινοτητα...

 

Αν οι gay θελουν να αντιμετωπιζονται ισα με τους υπολοιπους θα πρεπει να αποβαλουν κατι κραγμενες καρικατουρες σαν τον συγκεκριμενο, τρωνε αυτογκολ απο τα αποδυτηρια.

+1000

 

Y.Γ  Λυσάξτε τσαούσες!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 396
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Για να το κάνω πιο λιανά, π.χ. αν έβλεπες έναν Ραβίνο και διαφωνούσες αισθητικά με τις μπούκλες του, θα έλεγες "πωπω μου τη σπάνε τόσο αυτές οι κωλομπούκλες, που θα τον έχωνα άνετα σε ένα θάλαμο αερίων";

Είμαι στην ευχάριστη θέση να σου ανακοινώσω ότι ΚΑΝΕΝΑΣ από τους φίλους και γνωστούς μου (για τους άλλους δεν ξέρω) που χρησιμοποίησαν την έκφραση "I want to rip off his head and shit down his throat" ως επιθυμία, δεν την πραγματοποίησε.

 

Για το κοινωνικό μύνημα της Πολωνίας δεν είπαμε τίποτα.

Και το πολιτικό των αποδοκιμασιών του κόσμου.

Πολύ μύνημα αυτή η ΓιουροΒύζιον.

Με εξάντλησε.

 

Y.Γ  Λυσάξτε τσαούσες!!!

Ρε Satana ξεκόλλα. Μεγάλωσες πια.

Κάνε το ίδιο και για το μυαλό σου.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσένα γιατι σε ενδιαφέρει γιατί έχει κάποιος ό,τι έχει;

Το θέμα το συζητάμε ως αισθητικό, όχι;

 

Έλα ρε Ray τώρα, τι μου λες δηλαδή, ότι αν το θέμα είναι αισθητικής τότε το βαθύ ιστορικό και πολιτισμικό background δεν παίζει ρόλο; Εε ωραία θα σου πω. Αισθητικά δεν μου αρέσουν οι μπούκλες του ραβίνου, όπως δεν μ' αρέσουν τα ράσα του παπά, κ.ο.κ. Όμως θα δικαιολογήσω την χρηση τους ως κάτι που έχει εδραιωθεί εδώ και αιώνες και σχετίζεται άμεσα με πολύ σοβαρά θέματα όπως τα θρησκευτικά τελετουργικά. Άρα δεν υπάρχει ποτέ των ποτών περίπτωση να με ενοχλήσει η μπούκλα.

 

Όταν λοιπόν το φούστα/μούσι αποκτήσει ανάλογο ειδικό βάρος και παρελθόν και ταυτόχρονα συσχετιστεί με σημαντικές πολιτισμικές διαδικασίες έλα να το ξανασυζητήσουμε. Πρός το παρόν ισχύει ότι έχει ειπωθεί.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα μιλούσα με μία φίλη από το ΒΕΡΟΛΙΝΟ για το θέμα. Το σχόλιό της ήταν ότι η σκηνική παρουσία της Κοντσίτα ήταν εντελώς ανούσια και αδιάφορη, γιατί άτομα με τέτοια εμφάνιση έχει δει σε πολλά gay pride στο Βερολίνο, στην Κολωνία και αλλού. Στο τέλος είπε "αν ήθελε να σοκάρει, έπρεπε να προσπαθήσει περισσότερο".

 

Τράβα βρες άκρη... ;D

Η αλήθεια είναι ότι μιλάω περισσότερο για εμάς τους Έλληνες.

 

Πάντως και το Βερολίνο δεν είναι ο ευρωπαϊκός ΜΟ, και επίσης ο μέσος Ευρωπαίος μπορεί να μην ενοχλείται από το gay pride αλλά δεν σημαίνει ότι πήγε και ότι είδε κιόλας. Για τους μέινστριμ Ευρωπαίους είναι μια εικόνα ας πούμε προβοκατόρικη. Για τους Έλληνες στην καλύτερη περίπτωση θα έλεγα ενοχλητική.

 

Γενικό και τελικό σχόλιο: με συγχωρείτε που δεν πείθομαι περί απομόνωσης της αισθητικής πλευράς του ζητήματος. Δηλαδή δεν νιώσατε το παραμικρό παραμικρό τσίγκλισμα στο θέαμα της Κοντσίτας; Δεν σας άρεσε έτσι απλά και αδιάφορα όπως λέτε "δεν μ' αρέσουν τα γιουβαρλάκια"- και λήγει η συζήτηση; Σας ενόχλησε όπως σας ενοχλούν τα φλύαρα σόλο, οι μακροσκελείς μονόλογοι στο θέατρο, οι ροζ παγιέτες στα μπολερό και το κυπαρισί στα κάγκελα του Αβραμόπουλου; Απομονώσατε χειρουργικά την αισθητική από το υπόλοιπο ζήτημα χωρίς καθόλου παράπλευρο ιστό;

 

Πάντως ρε sfaku, απάντησέ μου σε παρακαλώ. Εσένα δηλαδή πως σου φάνηκε το μούσι; Ή δεν μπορείς να απαντήσεις γιατί τότε

Έχω απαντήσει ήδη. Δεν έχει καμία σημασία αν μου άρεσε ή δεν μου άρεσε. Ουδείς άνευ κολλημάτων. Το θέμα είναι πώς τα διαχειρίζεται κανείς.

 

Σε αυτή την κουβέντα αποδίδεται (στρεβλά κατ' εμέ) τεράστια σημασία στο "γούστο", γιατί ακριβώς δεν μπορούμε να βγάλουμε τον εαυτό μας και το τσίγκλισμα έξω από την εξίσωση.

 

Σημασία έχει αν αναγνωρίζουμε απερίφραστα ότι είναι μια έγκυρη συμμετοχή και νίκη. Και ναι, είναι. Και ναι, λίγοι είχαν μια απάντηση χωρίς ναι μεν αλλά. Δεν είναι τόσο φοβερό να παραδεχτούμε ότι σε οριακά ζητήματα όπως αυτό, νιώθουμε μια κάποια σύγχυση, δεν έχουμε κατασταλάξει, κλωτσάμε λίγο βρε αδερφέ.

 

Ο άνθρωπος γίνεται σταδιακά πιο ανεκτικός αλλά πάντοτε υπάρχει ένα νέο όριο. Εντάξει, συνηθίσαμε τα μαλλιά στους άντρες αλλά όχι να τα βάφουν πράσινα. Εντάξει ένα σκουλαρίκι στο αυτί αλλά όχι και piercing στον αφαλό... Εντάξει ένα μενάζ α τρουά αλλά όχι και μενάζ α κατόρζ... Εντάξει οι γκέι αλλά όχι και μια τρανς με μούσια να κερδίζει τη γυροβύζιον.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι μιλάω περισσότερο για εμάς τους Έλληνες.

 

Πάντως και το Βερολίνο δεν είναι ο ευρωπαϊκός ΜΟ, και επίσης ο μέσος Ευρωπαίος μπορεί να μην ενοχλείται από το gay pride αλλά δεν σημαίνει ότι πήγε και ότι είδε κιόλας. Για τους μέινστριμ Ευρωπαίους είναι μια εικόνα ας πούμε προβοκατόρικη.

 

Ναι, η απάντησή μου ήταν "άσε το Βερολίνο και κοίτα προς Ελλάδα και Ρωσία μεριά".

 

 

Σε αυτή την κουβέντα αποδίδεται (στρεβλά κατ' εμέ) τεράστια σημασία στο "γούστο", γιατί ακριβώς δεν μπορούμε να βγάλουμε τον εαυτό μας και το τσίγκλισμα έξω από την εξίσωση.

 

Τα τελευταία χρόνια, όταν διαβάζω κάτι για "γούστο" ή "αισθητική" σε θέματα που έχουν και κοινωνικό περιεχόμενο είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός με τις προθέσεις αυτού που το γράφει. Συνήθως οι επιφυλάξεις μου αποδεικνύονται βάσιμες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω απαντήσει ήδη. Δεν έχει καμία σημασία αν μου άρεσε ή δεν μου άρεσε. Ουδείς άνευ κολλημάτων. Το θέμα είναι πώς τα διαχειρίζεται κανείς.

 

Βρε, άσε τα διαχειρίζομαι ξεδιαχειρίζομαι και πες. Σου άρεσε σαν εικόνα ή όχι;  :) Μην κάνεις τρίπλες.

 

Σε αυτή την κουβέντα αποδίδεται (στρεβλά κατ' εμέ) τεράστια σημασία στο "γούστο", γιατί ακριβώς δεν μπορούμε να βγάλουμε τον εαυτό μας και το τσίγκλισμα έξω από την εξίσωση.

 

Εε τότε κάθε κουβέντα περί γούστου είναι άκυρη αφού δεν μπορούμε να βγάλουμε τον εαυτό μας από καμία εξίσωση. Δεν έχει λογική αυτό που λες, καμία.

 

Σημασία έχει αν αναγνωρίζουμε απερίφραστα ότι είναι μια έγκυρη συμμετοχή και νίκη. Και ναι, είναι.

 

Φυσικά και είναι. Προσωπικά δεν αναφέρομαι καν για την συμμετοχή. Το τραγούδι δεν το άκουσα, την εκδήλωση δεν την είδα. Μόνο το φούστα/μούσι είδα σε φωτογραφίες και στις ειδήσεις. Αρα...

 

Δεν σας άρεσε έτσι απλά και αδιάφορα όπως λέτε "δεν μ' αρέσουν τα γιουβαρλάκια"- και λήγει η συζήτηση; Σας ενόχλησε όπως σας ενοχλούν τα φλύαρα σόλο, οι μακροσκελείς μονόλογοι στο θέατρο, οι ροζ παγιέτες στα μπολερό και το κυπαρισί στα κάγκελα του Αβραμόπουλου; Απομονώσατε χειρουργικά την αισθητική από το υπόλοιπο ζήτημα χωρίς καθόλου παράπλευρο ιστό;

 

Ναί ακριβώς αυτό έκανα. Αν δεν πείθεσαι δεν φταίω εγώ που νομίζεις ότι με ξέρεις καλύτερα απ' ότι ξέρω εγώ τον εαυτό μου.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αφορμή αυτό το άρθρο:

Eurovision: Διάσταση απόψεων κοινού-κριτικών επιτροπών δείχνουν τα στοιχεία

 

βρήκα αυτή τη σελίδα στο site της EB με τα αναλυτικά αποτελέσματα επιτροπών και τηλεψηφοφόρων:

 

http://www.eurovision.tv/page/results

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλα ρε Ray τώρα, τι μου λες δηλαδή, ότι αν το θέμα είναι αισθητικής τότε το βαθύ ιστορικό και πολιτισμικό background δεν παίζει ρόλο;

 

Μα εδώ όλος ο κόσμος συμπεριλαμβανομένου εσού προσπαθεί να με πείσει ότι παίζει ρόλο ΜΟΝΟ η αισθητική στην κρίση του για την Κοντσίτα.

 

Εσύ, τώρα, λοιπόν, λες ότι παίζει ρόλο ΚΑΙ το πολιτισμικό και κατά συνέπεια ΚΑΙ το κοινωνικό background για την κατα τα άλλα μόνο αισθητική κρίση, άρα έρχεσαι στα λόγια μου. Ότι δλδ δεν μπορείς να προβείς σε μια καθαρά αισθητική κρίση όταν παίζουν από πίσω και άλλοι σημαντικοί παράγοντες.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα εδώ όλος ο κόσμος συμπεριλαμβανομένου εσού προσπαθεί να με πείσει ότι παίζει ρόλο ΜΟΝΟ η αισθητική στην κρίση του για την Κοντσίτα.

 

Εσύ, τώρα, λοιπόν, λες ότι παίζει ρόλο ΚΑΙ το πολιτισμικό και κατά συνέπεια ΚΑΙ το κοινωνικό background για την κατα τα άλλα μόνο αισθητική κρίση, άρα έρχεσαι στα λόγια μου. Ότι δλδ δεν μπορείς να προβείς σε μια καθαρά αισθητική κρίση όταν παίζουν από πίσω και άλλοι σημαντικοί παράγοντες.

 

Βρε 'συ Ray, δεν υπάρχει άσπρο μαύρο, ή έτσι ή γιουβέτσι, δεν μπορείς να το καταλάβεις αυτό; Εντύπωση μου κάνει. Δεν υπάρχουν διακριτά σημεία, πρόκειται για ένα συνεχές. Το πολιτισμικό και το κοινωνικό background φυσικά και παίζουν ρόλο άπαξ και η συσχέτισή τους με την αισθητική επιλογή έχει εδραιωθεί με την πάροδο του χρόνου. Γι' αυτό και όταν βλέπεις πρόσωπα της εκκλησίας να κυκλοφορούν στον δρόμο δεν αναρωτιέσαι γιατί ντύνονται έτσι περίεργα.

 

Το φούστα/μούσι έχει στο μυαλό όλων μας ζωή μερικών ημερών και δεν έχει εμφανιστεί γενικευμένα στις κοινωνίες μας. Αν για τον οποιοδήποτε λόγο συνεχίσει να υπάρχει και να γίνεται δημοφιλές θα αρχίσει να κινείται πρός το αποδεκτό. Νομίζω ότι αυτά είναι αυτονόητα. Πρός το παρόν όμως είναι μια μαλακία, πως να το κάνουμε δηλαδή.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου