Προς το περιεχόμενο

Ναι αυτή θα είναι άλλη μια συζήτηση για κσύλα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Dreamdancer

Αν έβλεπες με τι παίζω, θα νόμιζες ότι συμφωνώ μαζί σου για ξύλα ;)

Παίζω με μια καστομαρισμένη Bullet από basswood με κορεάτικους κεραμικούς SSS των 90s, και με μια classic vibe 60s από alder με Tonerider city limits.

Και είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί είναι ζήτημα να μου έχουν κοστίσει 200 ευρώ η μία... (τις έφτιαξα κομματι κομμάτι)

Έλα ντε όμως που  ακόμη κι αν ήθελα να το πιστέψω πως τα ξύλα δεν παίζουν ρόλο υπάρχει και μια γαμημένη LesPaul απομίμηση από τα 70s που έχω (made in Japan), η οποία είναι η καημένη one piece ασιατικό μαόνι και καταρρίπτει κάθε θεωρία περί "μη χαρακτήρα από τα ξύλα"...  

 

Είναι πολύ lame να μου απευθύνεσαι έτσι προσβλητικά ρε. Παίξε το ξυλάκι σου αλλά μη νομίζεις πως όλος ο κόσμος είναι εναντίον σου - εναντίον της μονομέρειας είμαστε.

 

Καταρχην εσυ απευθυνθηκες απο το πρωτο ποστ ειρωνικα προς εμενα και μαλιστα βαζοντας  λογια στο στομα μου  ποτε δεν ειπα..αρα λοιπον αμα τα ακουσεις μετα μη μιλας καθολου εσυ το προκαλεσες και εσκεμμενα μαλιστα γιατι γουσταρεις τη μανουρα...τι ειπα για τον PRS στο βιντεο? μιλησα για τις ικανοτητες του σαν κατασκευαστη  η για το αυτι του? σε ρωτησα ευθεως κανω λαθος για αυτο που λεω οτι υποστηριζει στο βιντεο? εσυ ακους μια νοτα εκει?απαντα καθαρα για μια φορα στη ζωη σου και οχι με ειρωνιες αν τολμας.....

 

Δευτερον....για οτι υποστηριζω φερνω και αντικειμενικα παραδειγματα πακετο, οχι  αδειες εξυπνακιστικες δηλωσεις "παιξε το ξυλακι σου" "εγω ετσι πιστευω γιατι ετσι γουσταρω" καταλαβες ποια ειναι η διαφορα μας? Ξερεις εσυ κανεναν που να εκανε πειραμα οπως ο τυπακος εδω με τετοια προσοχη στην λεπτομερεια(οχι ελα μωρε δεν βαριεσαι και ετσι κοντα ειναι) και να εβγαλε τα ξυλα να εχουν διαφορετικο ηχο σε ηλεκτρικη? αμα ξερεις ποσταρε το αλλιως χωρις επιχειρηματα με δηλωσεις του στυλ "εγω ετσι ακουω " δε πας πουθενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 252
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Πάντως όποιος δεν καταλαβαίνει ότι ο PRS είναι κουφός ;D , ή μάλλον ότι το παίζει κουφός για να πουλήσει, δε δικαιούται να ομιλεί για το γούστο του στα ξύλα. Τα δυο κομμάτια βγάζουν ξεκάθαρα δυο διαφορετικές νότες, η πρώτη είναι πολύ κοντά στο Σι ύφεση και η δεύτερη όχι τόσο κοντά στο ΛΑ ύφεση.

 

Και τι να λέει όμως; Δηλαδή αν όντως ήταν σε πέμπτη, π.χ. Λα και Μι, αυτό τι θα σήμαινε; Ότι όταν θα έπαιζες Λα μινόρε θα ήταν καλά, και όταν θα έπαιζες Σι ύφεση ματζόρε θα ήταν χάλια;  ;D Αστειότητες και γελοιότητες  ;D

 

Πάντως συμφωνώ με το Longshadow, η ενασχόληση με τέτοιες παλαβομάρες είναι αντιστρόφως ανάλογη της παικτικής ικανότητας  ;D Φυσικά ως μέγιστη εξαίρεση υπάρχει και ο Eric Johnson  8) 8) :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Και τι να λέει όμως; Δηλαδή αν όντως ήταν σε πέμπτη, π.χ. Λα και Μι, αυτό τι θα σήμαινε; Ότι όταν θα έπαιζες Λα μινόρε θα ήταν καλά, και όταν θα έπαιζες Σι ύφεση ματζόρε θα ήταν χάλια;  ;D Αστειότητες και γελοιότητες  ;D

 

κοιτα το οτι υποστηριζουν ο ενας οτι εχουν διαφορα πεμπτης και ο αλλος η ιδια νοτα δεν ειναι τυχαιο....γιατι οταν παιζεις μια νοτα σχεδον παντα αυτη δημιουργει καποια overtones πχ ακουγεται ποιο αχνα η ιδια μια οκταβα ψηλοτερα η η πεμπτη κτλ κτλ κτλ......αυτο ισχυει....αλλα αυτο το παιρνουν builders μετα και το τεντωνουν σαν λαστιχο...σου λεει ε αφου ακουγεται πεμπτη η unison η octave σημαινει οτι η κιθαρα ειναι "συντονισμενη ;D"και θα αποδοσει καλυτερα οταν...μπει και ο ηλεκτρισμος....μιλαμε μυθιστορηματα.... ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Once and for all και δεν θα επανέλθω.

 

Η επιστημονική απόδειξη που μας φέρνεις δηλαδή -και με το νέο βιντεάκι που έβαλες παραπάνω- είναι ότι οι δυο plugged ηλεκτρικές κιθάρες ακούγονται σαν δυο plugged ηλεκτρικές κιθάρες. Σπουδαία! Δεν ξέρω γιατί να περιμένει κανείς να ακούσει κάτι διαφορετικό! Ωστόσο, ακόμη και σε αυτό, θα έλεγα ότι υπάρχουν διαφορές, το natural finish στη μια κιθάρα έχει επίδραση στον ήχο - πιο spanky/bright, αν θες πιο γυάλινο.

 

Τέλος πάντων, αυτό που δεν μπορεί να αποδειχθεί είναι αυτό που ο PRS ακούει και εσύ δεν ακούς. Πως να στο πω ευγενικά, ίσως αυτό να είναι και ο κύριος λόγος που εκείνος είναι ο PRS κι εσύ κάποιος με ψευδώνυμο σε ένα φόρουμ μια χώρας με την μικρότερη μουσική σκηνή στον κόσμο.

Είναι αυτό που κάνει τη μουσική δημιουγία κάτι μαγικό και όχι ασκήσεις αναπνοής σαν κι αυτές που εικάζω ότι θα παίζεις εσύ για να υπεραμύνεσαι τόσο της "καθαρότητας" των μετρήσεων και των "ειδικών".

Υπάρχει φίλε μου κάτι που λέγεται playability (στα ελληνικά). Και θα εκπλαγείς ίσως, αλλά ο ήχος επηρεάζει το πόσο "παίξιμη" είναι μια κιθάρα (δεν είναι μόνο το action της). Με αποτέλεσμα να παίζεις "καλύτερα" ή "διαφορετικά" σε αυτή την κιθάρα και με αποτέλεσμα και αυτή να (σου) "ακούγεται" και καλύτερα ή διαφορετικά.

Ελπίζω να συμφωνήσεις - και εξηγούμαι:

Το ΚΣΥΛΟ επηρεάζει το attack, το decay και το sustain για παράδειγμα. Θες 5%; 10%; αυτό έχει επίδραση στο playability ενός οργάνου.

That simple.

Ό,τι μέτρηση και να κάνεις, το playability δεν μπορεί να μετρηθεί με εξωτερικευμένα αντικειμενικά σύμβολα.

 

ΥΓ

Ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολο να το δεχτείς γιατί ίσως αυτό θα σημάνει το να απαρνηθείς ένα μεγάλο μέρος από όσα έχεις μάθει να πιστεύεις με τυφλό, ορθολογισμό.

Όμως θα πρέπει να ξέρεις ότι -πέρα από το παίξιμο του καθενός μας- είναι και η ποιότητα του εξοπλισμού ενός κιθαρίστα (και τα ξύλα συμπεριλαμβάνονται σαφώς σε αυτό - ρώτα όποιον τεχνικό διάσημων καλλιτεχνών θες), ένας επιπλέον λόγος που διαχωρίζει τους πραγματικούς "παίχτες" κιθαρίστες που θαυμάζουμε από εμάς, τον PRS από εσένα και oύτω καθ΄εξής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Once and for all και δεν θα επανέλθω.

 

Η επιστημονική απόδειξη που μας φέρνεις δηλαδή -και με το νέο βιντεάκι που έβαλες παραπάνω- είναι ότι οι δυο plugged ηλεκτρικές κιθάρες ακούγονται σαν δυο plugged ηλεκτρικές κιθάρες. Σπουδαία! Δεν ξέρω γιατί να περιμένει κανείς να ακούσει κάτι διαφορετικό! Ωστόσο, ακόμη και σε αυτό, θα έλεγα ότι υπάρχουν διαφορές, το natural finish στη μια κιθάρα έχει επίδραση στον ήχο - πιο spanky/bright, αν θες πιο γυάλινο.

 

Τέλος πάντων, αυτό που δεν μπορεί να αποδειχθεί είναι αυτό που ο PRS ακούει και εσύ δεν ακούς. Πως να στο πω ευγενικά, ίσως αυτό να είναι και ο κύριος λόγος που εκείνος είναι ο PRS κι εσύ κάποιος με ψευδώνυμο σε ένα φόρουμ μια χώρας με την μικρότερη μουσική σκηνή στον κόσμο.

Είναι αυτό που κάνει τη μουσική δημιουγία κάτι μαγικό και όχι ασκήσεις αναπνοής σαν κι αυτές που εικάζω ότι θα παίζεις εσύ για να υπεραμύνεσαι τόσο της "καθαρότητας" των μετρήσεων και των "ειδικών".

Υπάρχει φίλε μου κάτι που λέγεται playability (στα ελληνικά). Και θα εκπλαγείς ίσως, αλλά ο ήχος επηρεάζει το πόσο "παίξιμη" είναι μια κιθάρα (δεν είναι μόνο το action της). Με αποτέλεσμα να παίζεις "καλύτερα" ή "διαφορετικά" σε αυτή την κιθάρα και με αποτέλεσμα και αυτή να (σου) "ακούγεται" και καλύτερα ή διαφορετικά.

Ελπίζω να συμφωνήσεις - και εξηγούμαι:

Το ΚΣΥΛΟ επηρεάζει το attack, το decay και το sustain για παράδειγμα. Θες 5%; 10%; αυτό έχει επίδραση στο playability ενός οργάνου.

That simple.

Ό,τι μέτρηση και να κάνεις, το playability δεν μπορεί να μετρηθεί με εξωτερικευμένα αντικειμενικά σύμβολα.

 

ΥΓ

Ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολο να το δεχτείς γιατί ίσως αυτό θα σημάνει το να απαρνηθείς ένα μεγάλο μέρος από όσα έχεις μάθει να πιστεύεις με τυφλό, ορθολογισμό.

Όμως θα πρέπει να ξέρεις ότι -πέρα από το παίξιμο του καθενός μας- είναι και η ποιότητα του εξοπλισμού ενός κιθαρίστα (και τα ξύλα συμπεριλαμβάνονται σαφώς σε αυτό - ρώτα όποιον τεχνικό διάσημων καλλιτεχνών θες), ένας επιπλέον λόγος που διαχωρίζει τους πραγματικούς "παίχτες" κιθαρίστες που θαυμάζουμε από εμάς, τον PRS από εσένα και oύτω καθ΄εξής.

 

Ακου φιλαρακι....καταρχην χαιρομαι που παραδεχεσαι οτι στο παραδειγμα δεν υπαρχουν διαφορες εκτος και αν υποστηριζεις οτι υπαρχει καποιος που αν το εβαζες το track ενωμενο χωρις να τον προειδοποιησεις θα εβρισκε ποιο bright και γυαλινο ηχο σε συγκεκριμενα σημεια(απο το finish) η δεν θα του περνουσε καν απο το μυαλο οτι αλλαξαν δυο διαφορετικα ξυλα τοσο σε βαρος οσο σε υλικο οσο και σε τιμη.Να ειμαστε και λιγο σοβαροι..

 

Το playability εχει την δικη του θεση  και σημασια αλλα εμεις εξεταζουμε τον ηχο εδω απο καθαρα αντικειμενικη σκοπια....οταν πιασω μια καλοφτιαγμενη καλοζυγισμενη κιθαρα στα χερια μου φτιαχνομαι αυτοματα πριν παιξω καν μια νοτα και χωρις να αποφασισω υποβαλλω τον εαυτο μου να γουσταρει τρελα...αυτο σιγουρα θα με κανει να το ευχαριστηθω περισσοτερο να παιξω περισσοτερο και ισως να μου κατεβουν καλυτερες ιδεες.....αλλα το θεμα ειναι τι γινεται αντικειμενικα στο θεμα ηχος.....ηταν τελικα τοσο καλο η τοσο καλυτερο οσο νομιζα? playback και κριτικη και απο σενα αλλα καλυτερα απο ΤΡΙΤΟ προσωπο.....τοτε μονο θα παρεις μια αντικειμενικη ιδεα για το ποσο καλυτερο ηταν....αυτο δεν σημαινει οτι το playability δεν ειναι σημαντικο...απλα σου λεω μην τα μπερδευεις.....το playability ειναι και ενας βασικος λογος που δεν μπορεις να εισαι αντικειμενικος οταν θες να εξετασεις μονο ηχο.Με λιγα λογια ειναι αλλο θεμα.

 

Οσο για τον PRS,τις ειρωνιες και την γνωμη σου περι...ιερων αγελαδων ενα θα σου πω.....μαθε να εισαι αντικειμενικος.....αν θελω να μαθω τα μυστικα του guitar building θα ακουγα οτι συμβουλη και να μου εδινε εβλαβικα...αλλα ακουστικες συμβουλες δεν θα δεχομουν απο καποιον που δεν..ακουει η παικτικες απο καποιον που γρατζουναει...με λιγα λογια το οτι ειναι καλος builder δεν σημαινει οτι ειναι παικτης με φοβερο αυτι...καθενας εκει που εταχθει.....το οτι φτιαχνεις ενα αμαξι φορμουλας ενα δεν σημαινει οτι μπορεις να το οδηγησεις κιολας ......αν το καταλαβεις αυτο ισως πας παραπερα αλλιως κατσε να αναμασας οτι σου πασαρει ο καθενας χωρις ελεγχο....

 

Τελος..το υλικο οντως επηρρεαζει το sustain σκληροτερο υλικο συνηθως υποσχεται και καλυτερο sustain...αν εχεις ακουσει κιθαρα απο...πετρα καντο....δεν σταματαει με τιποτα....αλλα το sustain δεν εχει σχεση με το tone αλλα με το duration(διαρκεια)....

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

 

Δηλαδή εγώ είμαι βλάκας που ακούω πως η κόκκινη έχει μια έξαρση στα 1500 με 2500 και συνεπώς για τα γούστα μου είναι λίγο περισότερο ενοχλητικά λαμπερή από την Κσυλένια που είναι πιο ζεστή με ένα ελαφρύ τονισμό γύρω στα 300 με 800?Για κύκλους μιλάω και δεν έχω κανα τρελό ηχείο αλλά το ακούω ξεκάθαρα και μέσα από την ελεεινή συμπίεση.

Η διαφορά ΔΕΝ υποστηρίζω πωε είναι από τα ξύλα και μόνο,αλλά εγώ ΤΗΝ ΑΚΟΥΩ.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙΣ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

 

Δηλαδή εγώ είμαι βλάκας που ακούω πως η κόκκινη έχει μια έξαρση στα 1500 με 2500 και συνεπώς για τα γούστα μου είναι λίγο περισότερο ενοχλητικά λαμπερή από την Κσυλένια που είναι πιο ζεστή με ένα ελαφρύ τονισμό γύρω στα 300 με 800?Για κύκλους μιλάω και δεν έχω κανα τρελό ηχείο αλλά το ακούω ξεκάθαρα και μέσα από την ελεεινή συμπίεση.

Η διαφορά ΔΕΝ υποστηρίζω πωε είναι από τα ξύλα και μόνο,αλλά εγώ ΤΗΝ ΑΚΟΥΩ.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙΣ.

 

Aυτο ομως ξερεις ειναι λιγο μετα χριστον προφητης....δεν εχει νοημα να τεσταρεις τον εαυτο σου οταν ΗΔΗ ξερεις τις απαντησεις.Βλεπεις που αλλαζει η καθεμια και σου εχει μαλιστα και αρκετο κενο.....η αποδεξη οτι ακους αυτο που υποστηριζεις θα ηταν το track ενοποιημενο και εσυ να πεις που μπαινει η μια και που η αλλη....η  απλα να σε ρωτησει ποσες κιθαρες παιζουν εδω ;)?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

Δηλαδή εγώ είμαι βλάκας που ακούω πως η κόκκινη έχει μια έξαρση στα 1500 με 2500 και συνεπώς για τα γούστα μου είναι λίγο περισότερο ενοχλητικά λαμπερή από την Κσυλένια που είναι πιο ζεστή με ένα ελαφρύ τονισμό γύρω στα 300 με 800?Για κύκλους μιλάω και δεν έχω κανα τρελό ηχείο αλλά το ακούω ξεκάθαρα και μέσα από την ελεεινή συμπίεση.

Η διαφορά ΔΕΝ υποστηρίζω πωε είναι από τα ξύλα και μόνο,αλλά εγώ ΤΗΝ ΑΚΟΥΩ.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙΣ.

 

 

Χάνεις τα λόγια σου φιλε μου.

Κι εγώ έγραψα ότι "ακούγονται σαν δυο plugged κιθάρες", έγραψα και για το brightness και το άτομο κατάλαβε ότι... συμφωνούμε.

Τα φέρνει από δω τα φέρνει από εκεί για να σου πει ότι κάποιος που φτιάχνει/κατασκευάζει μια κιθάρα και έχει γίνει διάσημος /χαίρει εκτίμησης γι΄αυτό, όπως ο PRS, δεν έχει ιδέα για τα υλικά του!

Το παράδειγμα δε με τον κατασκευαστή F1 είναι επιπέδου επιχειρηματολογίας στρατοπέδου. Επειδή λέει δεν ξέρει να την οδηγήσει... Τι να λέμε τώρα... Θα μου πεις, αυτό έχει μάθει, αυτό ξέρει ο άνθρωπος: Εδώ υπάρχουν τεχνικοί μουσικών οργάνων στην Αθήνα που δεν παίζουν κανενα από τα μουσικά όργανα που υποτίθεται πως σετάρουν...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου