Προς το περιεχόμενο

Vivaldi


Liho

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας noizαδες.

 

Είμαι νέος στη παρέα σας :)

 

Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανεις σε τι κλίμακα ειναι το γνωστότερο θέμα απ΄το Summer του Vivaldi.

 

Υποψιάζομαι σε ανιούσα μελωδική μινόρε Σολ αλλά δεν είμαι σιγουρος.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αν εννοείς την καταιγίδα είναι καραπηγμένη στις κλίμακες ξεκινάει με σολ - πάει αμέσως σε ρε+ κτλ κτλ κτλ. Πανικός γίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αν εννοείς την καταιγίδα είναι καραπηγμένη στις κλίμακες ξεκινάει με σολ - πάει αμέσως σε ρε+ κτλ κτλ κτλ. Πανικός γίνεται...

 

κλασσικές μετατροπίες κάνει. Η ρε+ που λες δεν είναι καινούρια κλιμακα αλλα η 5η της αρχικής σολ- .

 

Πέρα απο τις τυχαίες μικρές μετατροπίες η σημαντικότερη είναι αυτή στο Β του θέματος που πηγαίνει στην 5η ελλάσονα. Στην ρε- δηλαδή όπως θα γινόταν σε μια φούγκα.

 

Στην αρχή του κομματιού δεν χρησιμοποιείται η ανιούσα μελωδική αλλά η κατιούσα στα μπάσα στην 1η(σολ, φα φυσικο, μι υφεση,ρε) και 5η βαθμίδα αντιστοιχα

Γενικά πάντος οταν ενα κομματι είναι σε ελλάσονα μπορει καθε στιγμή να χρησιμοποιήσει την φυσική, αρμονική, μελωδική χωρις να κάνουμε κάποια διάκριση για το είδος. Λέμε πχ σε σολ- και τέρμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αν εννοείς την καταιγίδα είναι καραπηγμένη στις κλίμακες ξεκινάει με σολ - πάει αμέσως σε ρε+ κτλ κτλ κτλ. Πανικός γίνεται...

 

κλασσικές μετατροπίες κάνει. Η ρε+ που λες δεν είναι καινούρια κλιμακα αλλα η 5η της αρχικής σολ- .

 

Πέρα απο τις τυχαίες μικρές μετατροπίες η σημαντικότερη είναι αυτή στο Β του θέματος που πηγαίνει στην 5η ελλάσονα. Στην ρε- δηλαδή όπως θα γινόταν σε μια φούγκα.

 

Στην αρχή του κομματιού δεν χρησιμοποιείται η ανιούσα μελωδική αλλά η κατιούσα στα μπάσα στην 1η(σολ' date=' φα φυσικο, μι υφεση,ρε) και 5η βαθμίδα αντιστοιχα

Γενικά πάντος οταν ενα κομματι είναι σε ελλάσονα μπορει καθε στιγμή να χρησιμοποιήσει την φυσική, αρμονική, μελωδική χωρις να κάνουμε κάποια διάκριση για το είδος. Λέμε πχ σε σολ- και τέρμα[/quote']

Συμφωνώ απόλυτα απλά δεν εμβάθυνα γιατί για την κατανόηση του χειρισμού των κλιμάκων και των μετατροπιών στην κλασσική αρμονία θέλει αρκετή γνώση. Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι στην αρμονική ελλάσωνα τουλάχιστον ως τα τέλη 19ου αρχές 20ου αιώνα αποφεύγεται δια ροπάλου το τριημιτόνιο... Αν λοιπόν κάποιος θελήσει να προσθέσει μία σολιστική κατέντζα σε κάποια κομμάτι ύφους baroque όπως αυτό (σύγχρονοι μουσικοί είμαστε ότι θέλουμε κάνουμε χεχε) θα πρέπει να αποφύγει το 3ημιτόνιο για να είναι πιο κοντά στο αρχικό ύφος αν και όποτε χρησιμοποιήσει την αρμονική ελλάσωνα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αν εννοείς την καταιγίδα είναι καραπηγμένη στις κλίμακες ξεκινάει με σολ - πάει αμέσως σε ρε+ κτλ κτλ κτλ. Πανικός γίνεται...

 

κλασσικές μετατροπίες κάνει. Η ρε+ που λες δεν είναι καινούρια κλιμακα αλλα η 5η της αρχικής σολ- .

 

Πέρα απο τις τυχαίες μικρές μετατροπίες η σημαντικότερη είναι αυτή στο Β του θέματος που πηγαίνει στην 5η ελλάσονα. Στην ρε- δηλαδή όπως θα γινόταν σε μια φούγκα.

 

Στην αρχή του κομματιού δεν χρησιμοποιείται η ανιούσα μελωδική αλλά η κατιούσα στα μπάσα στην 1η(σολ' date=' φα φυσικο, μι υφεση,ρε) και 5η βαθμίδα αντιστοιχα

Γενικά πάντος οταν ενα κομματι είναι σε ελλάσονα μπορει καθε στιγμή να χρησιμοποιήσει την φυσική, αρμονική, μελωδική χωρις να κάνουμε κάποια διάκριση για το είδος. Λέμε πχ σε σολ- και τέρμα[/quote']

Συμφωνώ απόλυτα απλά δεν εμβάθυνα γιατί για την κατανόηση του χειρισμού των κλιμάκων και των μετατροπιών στην κλασσική αρμονία θέλει αρκετή γνώση. Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι στην αρμονική ελλάσωνα τουλάχιστον ως τα τέλη 19ου αρχές 20ου αιώνα αποφεύγεται δια ροπάλου το τριημιτόνιο... Αν λοιπόν κάποιος θελήσει να προσθέσει μία σολιστική κατέντζα σε κάποια κομμάτι ύφους baroque όπως αυτό (σύγχρονοι μουσικοί είμαστε ότι θέλουμε κάνουμε χεχε) θα πρέπει να αποφύγει το 3ημιτόνιο για να είναι πιο κοντά στο αρχικό ύφος αν και όποτε χρησιμοποιήσει την αρμονική ελλάσωνα

 

 

ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΓΡΗΓΟΡΑ !!!!! :lol: :lol: :lol:

Μα καθόλου δεν αγαπάς τους ανθρώπους ????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τριημιτόνιο αποφεύγεται...

Μπορεις να δοκιμάσεις προσωρινές έλξεις με το εξής τρόπο χρησιμοποιώντας ανιούσα μελωδική και κατιούσα φυσική

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα το τριημιτόνιο αποφεύγεται σε κάθε είδους μουσική εκτός αν θέλουμε να δώσουμε κάτι πιο ανατολίτικο στον ήχο, with the exception of black metal and death metal που είναι πηγμένα στο τριημιτόνιο :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου