Προς το περιεχόμενο

'Εκχώρηση' μιας κλίμακας σε άλλη


STEFANOS604

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγαπητοί φίλοι

Ποτέ δεν είπα ότι δίδαξα ή διδάσκω μουσική. Είπα κι άλλες φορές ότι διετέλεσα καθηγητής και έχω εμπειρία (ηλεκτρονικά , αυτοματισμούς, ηλεκτροτεχνία…) όμως είμαι ερασιτέχνης μουσικός 53 έτη…

Παρ’ όλο που το εξήγησα 2 φορές θα το επαναλάβω: Όταν λέω ‘’ΝΤΟ’’ (σε εισαγωγικά) μπορεί να είναι το C ,συγκεκριμένων Hz,  αλλά μπορεί και οποιαδήποτε άλλη νότα της χρωματικής κλίμακας. Εξ’ άλλου το παράδειγμα με την προηγούμενη φωτογραφία είναι τόσο απλοϊκό.

Και πιο αυτονόητα στην παρακάτω φωτογραφία.

Αυτό ήταν και είναι αυτό που λέω απ’ την αρχή και κάνετε ότι δεν το καταλαβαίνετε.

 

Έχω λάβει δεκάδες μηνύματα , μέχρι και προχθές σε ανταγωνιστικό site με το ίδιο πρόβλημα που συνοψίζεται στο εξής:΄

 

‘’Παρακαλώ σε ποιες οπές αντιστοιχούν οι νότες της κλίμακας F key που μόλις αγόρασα ? ‘’

 

Το ότι είναι αυτονόητα τα γραφόμενα δεν ισχύει πάντα και φυσικά δεν αναφέρομαι στους πτυχιούχους μουσικούς. Πολλές φορές όμως τα κείμενα ερασιτεχνών σ’ όλες τις επιστήμες είναι πιο κατανοητά .

Η απάντηση μου είναι σε φωτογραφία και έχει ακριβώς το ίδιο νόημα με τα αναφερόμενα στο ποστ:

noizlast_zpsd0fafbc1.jpg

 

ΔΕΝ χρειάζεται να ξέρεις τις νότες της κλίμακας F πάνω στη φυσαρμόνικα αλλά να ξέρεις τις ‘’εκχωρούμενες’’ . Αυτό εξ’ άλλου κάνουν και οι εταιρείες που σε οποιοδήποτε key έχουν φυλλάδιο με εικόνα το C key (και ξέροντας αυτό ξέρεις ΑΥΤΟΜΑΤΑ και τις υπόλοιπες 11 τονικότητες – διαβάζοντας από παρτιτούρα σε C).

Η μόνη φορά που θα σου χρειαστεί να εντοπίσεις τις πραγματικές νότες και όχι τις ‘’εκχωρούμενες’’ είναι όταν σου ξεκουρντιστεί:

 

Τότε πράγματι θα χρειαστείς το LAYOUT . Δείτε το ΕΔΩ : https://app.box.com/shared/1az4tvsdzp

 

Το πως θα κάνεις το κούρντισμα και το τι εργαλεία χρειάζεσαι Δείτε ΕΔΩ:

Και ΕΔΩ :

Έτσι γίνεται κατανοητό από μη γνώστες ή από αρχάριους αλλά και από σας που απλά θέλετε την αποδόμηση μου.

Φυσικά και αναφέρθηκα στις βαθμίδες (I – II…– VII……) στη προηγούμενη φωτογραφία αλλά Δείτε και εδώ: https://app.box.com/s/3m8pqb4gn0awil31z1ph

 

Θα επαναλάβω ότι ο σεβασμός στο συνομιλητή είναι το υπέρτατο για να προχωρήσει διάλογος.

Τα όποια αρνητικά σχόλια και το χιούμορ ασμένως δεκτά αλλά τα τρολλαρίσματα και το αποκρουστικό χιούμορ ΟΧΙ αφού δεν προσφέρει ούτε γνώση ούτε έστω χαμόγελο και μάλιστα από μη επώνυμα άτομα….

 

Εγώ όπως κάνω σε όλα τα ΜΜΕ σαν ακροατής , τηλεθεατής ,surfer και ειδικά στις ιστοσελίδες  όταν η διεύθυνση ανέχεται το τρολλάρισμα , αποχωρώ (μη έχοντας άλλο τρόπο ‘’τιμωρίας’’) και πιθανόν να επανέλθω όταν θα έχω κάτι να προσφέρω (Ήδη προσέφερα ρεπερτόριο ειδικό για φυσαρμόνικα και φυσαρμόνικα με κιθάρα - 40 μελωδίες μινόρε-  καθώς και πρακτικές γνώσεις φλογέρας και ζουρνά που δεν θα βρείτε αλλού) αλλιώς δεν θα είχα επανέλθει.

 

Γεια σας

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 101
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Αγαπητοί φίλοι

Ποτέ δεν είπα ότι δίδαξα ή διδάσκω μουσική.

 

Γεια σας

 

 

http://www.noiz.gr/index.php?topic=205476.20

 

reply #24

 

"Έχω διδάξει περίπου 13 έτη και πιστεύω έχω κάποια εμπειρία. Τουλάχιστον από τα εκατοντάδες e-mail που λαμβάνω φαίνεται ο τρόπος να είναι κατανοητός."

 

Mηπως εισαι πολιτικός κυρ Στέφανε?

χαχαχαχαχ

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω διδάξει περίπου 13 έτη και πιστεύω έχω κάποια εμπειρία.

 

Ποτέ δεν είπα ότι δίδαξα ή διδάσκω μουσική. Είπα κι άλλες φορές ότι διετέλεσα καθηγητής και έχω εμπειρία (ηλεκτρονικά , αυτοματισμούς, ηλεκτροτεχνία…)

Μαγκες, (μας) κουρασατε. yawn.gif

Και btw, αλλο το "Έχω διδάξει περίπου 13 έτη" και αλλο το "Έχω διδάξει μουσική περίπου 13 έτη".

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαγκες, (μας) κουρασατε. yawn.gif

Και btw, αλλο το "Έχω διδάξει περίπου 13 έτη" και αλλο το "Έχω διδάξει μουσική περίπου 13 έτη".

 

 

γιατι ρε φιλε? Δες το quote.

Αυτο που γραφει με βαση το quote αυτο υποδεικνύει.

Αμα θελει να πει αλλα πράγματα, οπως στα "συγγραμματα" δεν φταιω εγω, ας τα διατυπωνει σωστα σε ενα ποστ.

 

Ασε που και αν παλι ειχε την διδακτικη εμπειρία σε οποιοδήποτε αντικείμενο αυτο ειναι ακόμα χειρότερο, θα επρεπε να καταλαβαινει τι κανει τωρα εκτος και αν σε αυτα που διδασκε,  διδασκε με τον ιδιο τροπο, με ανακριβειες, με αυθαιρεσίες και με λάθη με ανάλογες διαφάνειες και σημειώσεις.

 

Αυτο το καταλαβαινουμε τουλαχιστο οσοι εχουμε διδακτική εμπειρία εστω και σε αλλο αντικείμενο.

 

 

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ξεκαθαρίσω ότι τα σχόλιά μου δεν είναι επί του περιεχομένου των θεμάτων που βάζει ο Στέφανος. Αφορούν μόνο τη στάση μελών του forum ως προς αυτά αλλά και τον Στέφανο. Και δε θίγομαι ως κάποιος που τον ξέρει προσωπικά ή κερδίζει γνώσεις από τα θέματα που ανοίγει αλλά ως χρήστης του forum.

 

Επειδης δηλαδη κανω λιγο χαβαλε με τα αστεια πραγματα που γράφει ?(δεν κοροιδευω την προσωπικότητα στέφανος η τον ανθρωπο στεφανος, το αντιθετο μαλιστα, οταν ακουσα τη δουλεια του την επαινεσα.)

 

Σωστά, η προσωπικότητα κάποιου είναι αποκομμένη από τα λεγόμενά του, εσύ κοροιδεύεις τα λεγόμενα, όχι την προσωπικότητα. Τώρα ναι, βγάζει νόημα. Και να σε ρωτήσω, το "αντίθετο" που λες πώς προκύπτει, η δουλειά του Στέφανου δεν είναι κι αυτή αποκομμένη από αυτόν?

 

 

Καμμια εμπαθεια δεν εχω προς τον ιδιο. Το αντιθετο.

Πριν από αυτό σου το ποστ, έκανες άλλα 7 (!), με προσβολές και κάτι απόπειρες τρολλιάς.

 

 

Και εγω λεω οτι το χιουμορ μου ειναι on topicεστατο

Πανω στα λεγομενα του ειναι, εκτος απο αυτο με τα σουβλακια βεβαια, αυτο θα μπορουσα να το ειχα αποφυγει σιγουρα. Ενταξει. Λαθος μου.

 

Κάπου μπερδεύτηκες, δεν είπα ότι το χιούμορ σου είναι off topic, αποτυχημένο το χαρακτήρισα. Κι όχι απλά επειδή προσβάλλεις -από θέση ισχύος- αλλά είναι και κακό, πώς το λένε.

 

 

Γιατι λοιπον καταπιεζετε το δικαιωμα μου να το εκφραζω ακομα και με χαβαλε?

 

Γιατί κάνεις χαβαλέ από θέση ισχύος και δεν είναι ωραίο.

 

 

Αυτα απο εμενα και οσο βλεπω τετοια συγγραμματα θα συνεχισω να κανω χαβαλε μεχρι να με σταματησει καποιος αρμόδιος. (moderator, admin)

εκει μονο πειθαρχώ υποχρεωτικα.

 

Και στους χώρους που ζεις έτσι κάνεις? Στη γειτονιά σου, για παράδειγμα, αδιαφορείς για οτιδήποτε σου πει ένας γείτονας και περιμένεις πότε θα φωνάξει την αστυνομία?  

 

 

 

 

 

 

δ. ΑΛΛΑ ΒΑΣΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Ο άνθρωπος είναι ηλεκτρονικος. Οκ. Έχει χόμπυ τη μουσική, μια χαρά. Τι θα γίνει όμως??!?! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ!

 

Από πού κι ως πού? Να το ξέρουμε και εμείς οι μαθητευόμενοι να μην εμπιστευόμαστε ούτε tutorial στο youtube από... μη ειδικό. Μια χαρά μπορεί να διδάξει οποιοσδήποτε, αρκεί να έχει πλήρη επίγνωση του περιεχομένου. Και δεν αναφέρομαι στην περίπτωση του Στέφανου αλλά στη γενικότητα αυτού που είπες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Φίλε Στέφανε σου έχω πει στο παρελθόν, όπως και πολλοί άλλοι με τον τρόπο τους, πως άλλο να μαθαίνεις κάτι και να το συζητάς και άλλο με το που το ανακαλύπτεις να το δημοσιεύσεις σαν Οδηγό. Τη στιγμή που υπάρχουν βιβλία θεωρίας της μουσικής αλλά και πολύ πιό προχωρημένα πράγματα για όσους ενδιαφέρονται.

 

Αν αποφάσιζα εγώ π.χ. με τις περιορισμένες γνώσεις μου να γράψω έναν Οδηγό, το πρώτο που θα έκανα θα ήταν να το συζητήσω - διασταυρώσω με ειδικούς - διαπιστευμένους γνώστες και θα αναφερόμουν σε βιβλιογραφία.

 

Θα επαναλάβω επίσης: 

 

Καλό είναι να μην θεωρούμε τον εαυτό μας σημείο αναφοράς για το επίπεδο όσων διαβάζουν.

Δεν μιλάμε στην ίδια τάξη στο σχολείο και δεν είμαστε συνήθως συνομήλικοι, ούτε ζούμε στον ίδιο τόπο με παρόμοιες εμπειρίες. Όταν γράφεις κάτι στο Noiz, μπορεί να το διαβάσει ο δάσκαλος σου, το είδωλο σου ή ο μαθητής σου.

 

Ιδανικά δε, θα έβαζα σαν τίτλο του θέματος κατι σαν: 'Εκχώρηση' μιας κλίμακας σε άλλη. Ισχύει;

 

Το πρόβλημα δεν είναι οι γνώστες εδω μέσα που θα τους πέσει το σαγόνι αλλά οι μη γνώστες που θα το φάνε αμάσητο και πιθανόν να το μεταλαμπαδεύσουν σαν de facto.

 

Αρκετά μέσα μαζικής παραπληροφόρισης δεν έχουμε σ΄αυτή τη χώρα;

 

ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΝΟΥΜΕ το γεγονός με ΕΓΚΥΡΕΣ πηγές ΠΡΙΝ δημοσιεύσουμε.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ένα Πτυχιούχο Επαγγελματία και Δάσκαλο Μουσικής, που διατείνεται ότι έχει εργαστεί σε 10δες αντικείμενα της μουσικής  βιομηχανίας , με μια τεράστια ‘’βιβλιοθήκη’’  και που σε κάποιο  από τα βιβλία της στη σελίδα 50  λέει αυτά που σας δίνω με το εγγλέζικο και την ελεύθερη μετάφραση του. Δείτε το ΕΔΩ: http://www.thequimbyhouse.com/docs/205_Supplement.pdf

http://i1290.photobucket.com/albums/b539/stefanos604/Recorders-Zurna/TIP4_zpse513198b.jpg

TIP4_zpse513198b.jpg

http://i1290.photobucket.com/albums/b539/stefanos604/Recorders-Zurna/TIP3_zpsb533d8c2.jpg

TIP3_zpsb533d8c2.jpg

Και δεν λέει τίποτε άλλο απ’ αυτά που είπα στο κλειδωμένο θέμα ΕΔΩ: http://www.noiz.gr/index.php?topic=205539.0

και δέχτηκα trolling και αήθη λεκτική συμπεριφορά (Όμως όπως πάντα από τους ίδιους).

Αλλά δείτε κι εδώ : https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080330165828AA3Wx3P

δεκάδες Αμερικανοί μουσικοί να απαντούν το ίδιο , σε σχετικές ερωτήσεις

Εγώ πιστεύω σας το έχω δώσει και με εικόνες και το κάνω πολύ πιο κατανοητό από ότι οι μουσικοί που προανέφερα. Δεν θέλατε να το καταλάβετε , επειδή απλά το προσπεράσατε και σας δικαιολογώ αφού πράγματι η πρακτική του ωφελιμότητα είναι γι αυτούς που θέλουν να μάθουν πνευστά (Φυσαρμόνικα διατονική και χρωματική -    Φλογέρα -  Ζουρνά -  Τρομπέτας….)

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η θεωρητική μου γνώση στη μουσική είναι ανύπαρκτη αλλά θα μου επιτρέψετε να μπω στη κουβέντα καθότι το ζήτημα είναι θέμα έκφρασης όπως είναι πασιφανές.

 

Προφανώς (και πιθανώς - δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω ή διαψεύσω), οι Αμερικάνοι, όντας ξένοι με την ονομασία ντο-ρε-μι, χρησιμοποιούν την ονομασία αυτή εννοώντας την 1η-2η-3η στην κλίμακα νότα και όχι ως C-D-E όπως εμείς.

Μέχρι εκεί όλα καλά και, αν είναι έτσι, δίκιο έχει ο κυρ-Στέφανος.

 

Θεωρώ όμως ότι το ζήτημα είναι ότι, όταν απευθύνεσαι σε Ελληνικό κοινό, δεν έχει απολύτως κανένα νόημα να χρησιμοποιείς μουσικές ερμηνείες / συνειρμούς που είναι ξένες προς τον Έλληνα/Ευρωπαίο μουσικό/διδασκόμενο και δημιουργείς παρερμηνείες και παρεξηγήσεις.

Και ως "διδάσκων" οφείλεις να προσαρμόζεσαι στο κοινό σου και όχι να "προσαρμόζεις" το κοινό σε αυτά που είδες/διάβασες.

 

Αυτά τα ολίγα από εμέ και λάθος μπορεί να κάνω.

Αφήνω το πάλκο στους γνώστες.

 

 

Υ.Γ. Τα bold και τα έντονα κιτρινοέγχρωμα κουράζουν και μάλλον προσβάλλουν

Δεν χρειάζονται.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εκχώρηση: [παροχή σε άλλον κάποιου πράγματος ή δικαιώματος ή απαίτησης]

 

Τι σχεση μπορει να εχει η εννοια εκχωρηση με τα Fixed & movable Do?

 

Αν ειναι ετσι με τη δικη μου "ελευθερη μεταφραση" π.χ τη major κλιμακα την ονομαζω τεραστια. Οποτε εχουμε μια Ντο τεραστια κλιμακα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου