Προς το περιεχόμενο

R.I.P. Παντελή Παντελίδη


ex-mauromouris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για να καταλάβετε ποσο μεγάλη ειναι η δύναμη που ασκείται σε απότομη επιβράδυνση aka τρακάρισμα, να σας θυμίσω οτι τα crash tests γίνονται με 55km/h!  :o

 

Οχι 100-180...

 

Επίσης, να σας θυμίσω απο το σχολείο, πως η δύναμη που ασκείται στην επιβράδυνση ειναι ίση της ταχύτητας επι το βάρος.

 

Δηλ, αν εγω ειμαι 75kg και τρέχω με 100km/h και τρακαρωντας χτυπήσω χωρίς ζώνη στα τοιχώματα του αυτοκινήτου ή στο τιμόνι κτλ ειναι σαν να πέφτει επάνω μου ενας τοίχος βάρους 7.500kg!

 

7,5 τόνους!

 

Επίσης, αν στο πίσω μέρος του παρμπρίζ εχω ελεύθερο ενα κουτάλι μπύρας 330ml, και πηγαίνω με 100χλμ τρακαρωντας αν σκάσει στο κεφάλι μου ειναι σαν να με χτυπήσει βαριοπούλα βάρους 33κιλων!

 

Λοιπόν, και μιας και μιλάμε για περιστατικά, τελευταία, σε στροφή γλιστράει μικρο αυτοκίνητο και γυρνάει κάθετα στο αντίθετο ρεύμα, απο απέναντι κατεβαίνει πιο μεγαλο αυτοκίνητο, και το χτυπάει στην πόρτα του συνοδηγου, το παλικαρι φόραγε ζώνη, αλλα ήταν τόσο σφοδρή η σύγκρουση, που έμεινε στον τόπο απο απότομο κάταγμα στον αυχένα...

 

Λοιπόν, ειναι τόσο εύκολο να σκοτωθεί κανεις με το αυτοκίνητο, όσο εύκολο ειναι ενας άλλος να φορέσει ζώνη, και να προσέχει όσο μπορει (γιατι πολλές φορές φταίει και ο απέναντι...)

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 208
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Τα έχει πει ο Ιαβέρης και ακόμα τα λέει, αλλά δυστυχώς ποιος τον ακούει.

Όποιος δεν το έχει δει, ας κάνει τον κόπο να αφιερώσει 15 λεπτά από το χρόνο του

Ας γίνει αυτό το θλιβερό συμβάν (λόγω αναγνωρισιμότητας του Παντελίδη) η αφορμή να το πάρουμε αλλιώς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν λογω της διασημοτητας του Παντελιδη και το οτι ακουγεται συνεχεια οτι δε φορουσε ζωνη και οτι αν φορουσε ισως σωζοταν ισως αποφασισουν ολο και πιο πολλοι να φορανε ζωνη απο δω και στο εξης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειλικρινά μου φαίνεται ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ το να μην φοράει κάποιος ζώνη ενώ οδηγεί.

 

Τόσες εταιρίες-κολοσσοί με τόσα δισ σε R&D, τόσες gazillion εργατοώρες από τόσο ταλαντούχους μηχανικούς, τόση εξέλιξη σε υλικά-σχεδιασμό για τόσα χρόνια... όλα αυτά για να σε βγάλουν ζωντανό από ένα τρακάρισμα ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΟΥΚΩΜΕΝΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΖΩΝΗ.

 

But nooooo...με σφίγγει, βαριέμαι, με τσαλακώνει, 200 μέτρα θα πάω...

 

Αν έχω μία καλή συνήθεια στη ζωή μου, αυτή είναι το να φοράω αυτόματα και χωρίς να το σκεφτώ καν ζώνη. Ακόμα και για να κάνω όπισθεν 1 μέτρο για να βγάλω το μηχανάκι από το γκαράζ.

 

Το να μην φοράς ζώνη το θεωρώ αυτοκτονία. Το να μην ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙΣ τους συνεπιβάτες σου στο να φορέσουν ζώνη το θεωρώ αυτοκτονία + ανθρωποκτονία εξ αμελείας.  Απο εκεί και πέρα έχεις (?) εγκέφαλο/αντίληψη, έχεις όχημα σε άψογη κατάσταση (λάστιχα/φρένα κτλ), διαβάζεις μανιωδώς τις συνθήκες ανα δευτερόλεπτο και ελπίζεις να γυρίσεις ζωντανός στα παιδιά σου..

 

RIP στον Παντελή btw.

Αν από προχτές ΕΝΑΣ κάγκουρας φόρεσε την ζώνη του για πρώτη φορά, ο θάνατός του δεν ήταν τζάμπα και βερεσέ.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να καταλάβετε ποσο μεγάλη ειναι η δύναμη που ασκείται σε απότομη επιβράδυνση aka τρακάρισμα, να σας θυμίσω οτι τα crash tests γίνονται με 55km/h!  :o

 

Οχι 100-180...

 

Επίσης, να σας θυμίσω απο το σχολείο, πως η δύναμη που ασκείται στην επιβράδυνση ειναι ίση της ταχύτητας επι το βάρος.

 

Δηλ, αν εγω ειμαι 75kg και τρέχω με 100km/h και τρακαρωντας χτυπήσω χωρίς ζώνη στα τοιχώματα του αυτοκινήτου ή στο τιμόνι κτλ ειναι σαν να πέφτει επάνω μου ενας τοίχος βάρους 7.500kg!

 

7,5 τόνους!

 

Επίσης, αν στο πίσω μέρος του παρμπρίζ εχω ελεύθερο ενα κουτάλι μπύρας 330ml, και πηγαίνω με 100χλμ τρακαρωντας αν σκάσει στο κεφάλι μου ειναι σαν να με χτυπήσει βαριοπούλα βάρους 33κιλων!

 

 

 

Φίλε holystone συμφωνώ με το νόημα που θες να περάσεις αλλά τα λες λίγο αντιεπιστημονικά. Καταρχάς μάζα επί ταχύτητα ειναι η ορμή, η οποία υπάρχει σε όλη τη διάρκεια της κίνησής μου και όχι μόνο στο φρενάρισμα. Στο φρενάρισμα έχω μικρότερη ορμή διότι φρενάρω άρα μειώνω την ταχύτητα. Επίσης αυτό με το τιμόνι και το κουτάκι της μπύρας δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα εφόσον και αυτό (το τιμόνι) κινείται με την ίδια ταχύτητα, δηλαδή ουσιαστικά είναι ακίνητο ως προς εσένα. Το ίδιο και με το κουτάκι. Θα είχε impact 33 κιλών αν ήμουν ακίνητος στο δρόμο και το κουτάκι έσκαγε πάνω μου σαν σφαίρα. Συγγνώμη για τις διορθώσεις αλλά καλό είναι να μην χρησιμοποιούμε επιχειρήματα που είναι επιστημονικοφανή αλλά λανθασμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασκοπα συζητατε............η χωρα χρειαζεται ακομα 20000000 μνημονια και αλλα 5666666666666999999999 χρονια ΣΥΡΙΖΑ.

 

http://luben.tv/stream/73753

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασκοπα συζητατε............η χωρα χρειαζεται ακομα 20000000 μνημονια και αλλα 5666666666666999999999 χρονια ΣΥΡΙΖΑ.

 

http://luben.tv/stream/73753

 

Με όλη την καλή διάθεση, αλλά αυτή είναι η λιγότερο σοβαρή ΑΡΔια που συνέβη. Εδώ και 3 μέρες έχει γίνει ένας στυγνός βιασμός της ανθρώπινης ψυχής και μνήμης του ανθρώπου. Διαβάσαμε μέχρι και για λαϊκό προσκύνημα (που για να τα λέμε όλα, το να πάνε συγγενείς και πραγματικοί φίλοι να αποχαιρετήσουν και να τιμήσουν το νεκρό στην εκκλησία είναι απόλυτα σύνηθες στην τελετή) ....Και μετά συζητάμε για κλείσιμο καναλιών, μνημόνια κτλ. Αφανισμός μας αξίζει

 

Κι επειδή έτυχε οι γονείς της δικιάς μου να είναι πάρα πολύ φίλοι με τους γονείς του Παντελίδη, έχουμε να κάνουμε με τον ορισμό της ύβρεως προς την οικογένεια και του νεκρού με αυτά που έγιναν στην κηδεία. Δε μπορούσαν συγγενείς και φίλοι να πλησιάσουν τη σωρό και τη μανούλα του να τιμήσουν το παιδί

 

Κανιβαλισταν

 

 

"There’s no mystery in my gear. And if any, then it’s hidden between hands, heart and soul. It simply must be the way I play" ~ Criss Oliva

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασκοπα συζητατε............η χωρα χρειαζεται ακομα 20000000 μνημονια και αλλα 5666666666666999999999 χρονια ΣΥΡΙΖΑ.

 

http://luben.tv/stream/73753

 

Άσχετο (όχι τελείως) αλλά αυτός είναι ο Glimour ; ; ;

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε holystone συμφωνώ με το νόημα που θες να περάσεις αλλά τα λες λίγο αντιεπιστημονικά. Καταρχάς μάζα επί ταχύτητα ειναι η ορμή, η οποία υπάρχει σε όλη τη διάρκεια της κίνησής μου και όχι στο φρενάρισμα. Στο φρενάρισμα έχω μικρότερη ορμή διότι φρενάρω άρα μειώνω την ταχύτητα. Επίσης αυτό με το τιμόνι και το κουτάκι της μπύρας δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα εφόσον και αυτό (το τιμόνι) κινείται με την ίδια ταχύτητα, δηλαδή ουσιαστικά είναι ακίνητο ως προς εσένα. Το ίδιο και με το κουτάκι. Θα είχε impact 33 κιλών αν ήμουν ακίνητος στο δρόμο και το κουτάκι έσκαγε πάνω μου σαν σφαίρα. Συγγνώμη για τις διορθώσεις αλλά καλό είναι να μην χρησιμοποιούμε επιχειρήματα που είναι επιστημονικοφανή αλλά λανθασμένα.

 

+1. Δυστυχώς τα μαθηματικά του holystone κάνουν λάθος παραδοχές, όχι ότι το ρεζουμε δεν είναι σωστό, just to set the record straight.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετο (όχι τελείως) αλλά αυτός είναι ο Glimour ; ; ;

 

 

Αυτοπροσωπως.......ο gilmour του Νευροκοπιου

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου