Προς το περιεχόμενο

E1 Ελ.Επαγγελματία με Μπλοκάκι και ΕΝΑ εργοσημο, δεν κλε


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλους τους συν-μουσικούς, κάθε βοήθεια σας στο παρακάτω θα είναι πολύτιμη.

Είμαι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός από το 1990, με μπλοκάκι, και τα τελευταία 3 χρόνια εμπίπτω στην κατηγορία των Μισθωτών (άρθρο 12 ΚΦΕ) διότι πληρώνομαι μόνο από μία πηγή.

Φέτος στο Ε1 εμφανίστηκε ΕΝΑ εργόσημο στον κωδ 301 που έκανα (βλακωδώς για την νομιμότητα) σε ένα Live πέρυσι και ως αποτέλεσμα το Ταξις δεν με αφήνει να υποβάλλω,.  Το μήνυμα λέει:

" Έχει συμπληρωθεί ο κωδικός 019 με ένδειξη επιτηδευματία που φορολογείται με με τις διατάξεις της παρ. 2 αρθ. 12 ΚΦΕ και δεν μπορεί ταυτόχρονα να συμπληρώσει εισόδημα από μισθωτή εργασία.."

Η διαφορά για εμένα για τα 43€ είναι η αναίρεση της απαλαγής των 2100€ φόρου.

Θα εκτιμήσω πολύ όποιον μπορέι να με βοηθήσει σε αυτό το θέμα, σας ευχαριστώ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Δυστυχώς δεν είσαι ο μόνος που την πατάει. Για να μην σου πω τι άσχετα ποσά έχουν δηλώσει κάποιοι "εργοδότες".

Αν και θα σου πρότεινα να κοιτάξεις στο taxheaven.gr που είναι ειδικότερο, δύσκολα νομίζω θα βγάλεις άκρη.

Εκτός και αν κάποιος άλλος πιο... λογιστής απο εμένα, έχει κάτι να προσθέσει.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φέτος στο Ε1 εμφανίστηκε ΕΝΑ εργόσημο στον κωδ 301

Γιατί στον 301?

Νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι στον 307 (με τικαρισμένο το 019).

 

Το μήνυμα λέει:

" Έχει συμπληρωθεί ο κωδικός 019 με ένδειξη επιτηδευματία που φορολογείται με με τις διατάξεις της παρ. 2 αρθ. 12 ΚΦΕ και δεν μπορεί ταυτόχρονα να συμπληρώσει εισόδημα από μισθωτή εργασία.."

Όταν είναι τικαρισμένο το 019, η δήλωση περιμένει ποσό στον 307 που είναι το ποσό του εισοδήματος που φορολογείται με τις διατάξεις της παρ. 2 αρθ. 12 ΚΦΕ.

 

Δεν μπορεί αυτό το ποσό να είναι στον ίδιο κωδικό (301) με το εισόδημα από μισθωτή εργασία.

Γι' αυτό δεν σ' αφήνει να την στείλεις.